Hva har du kjøpt idag?

... om deler, utstyr, tilbehør, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
kgjersda
MC: MT-10 SP -17

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av kgjersda » 14 jun 2019, 15:30

Kjøpte Lindstrands Oxid skinnhansker. Er gode hittil!

Eiks
MC: Triumph Bonneville T100

Legg inn av Eiks » 14 jun 2019, 17:41

Har den korte versjonen. Veldig gode hanskar. Kan fort bli litt vel varme på sommeren... Ble påkjørt i fjor, men hanskene er like hele fortsatt!

Brukeravatar
PWL
MC: Yet to come

Legg inn av PWL » I går, 18:26

Det ble innkjøp av Biltema-hansker idag. Satt godt på henda, så da gjør vi et forsøk. Ble også ryggbeskytter, noe jeg trenger til snowboard også :D
D1274788-20CA-411B-8B33-29C099F2C9EB.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

kgjersda

Legg inn av kgjersda » I går, 20:56

Eiks skrev:
14 jun 2019, 17:41
Har den korte versjonen. Veldig gode hanskar. Kan fort bli litt vel varme på sommeren... Ble påkjørt i fjor, men hanskene er like hele fortsatt!
Godt å høre! (Ikkje at du blei påkjørt såklart.... :crazy: )

Eg hadde PWL sin hanske før denne og følte den var god nok men ville ha ein som stod til stil med sykkelen ✊

Blir dei mykje mjukare? Mine er framleis ha ske seige og stive.
PWL skrev:
I går, 18:26
Det ble innkjøp av Biltema-hansker idag. Satt godt på henda, så da gjør vi et forsøk. Ble også ryggbeskytter, noe jeg trenger til snowboard også :D
Godt valg! Dei er CE-godkjente og tåler ein regnskur. Også veldig komfortable å kjøre med. Og prisen er jo upåklagelig. 👍👍

Brukeravatar
PWL
MC: Yet to come

Legg inn av PWL » I går, 21:17

kgjersda skrev:
I går, 20:56

Godt valg! Dei er CE-godkjente og tåler ein regnskur. Også veldig komfortable å kjøre med. Og prisen er jo upåklagelig. 👍👍
Veldig god pris, og jeg er jo helt i startfasen også. Da er budsjettet litt tightere. Godt å høre noen har gode erfaringer med dem, da. Hvordan er det på varme dager? I dag gikk jeg tur i de 25 gradene i solsteiken og følte jeg hadde gått på en skikkelig smell med de hanskene :lol

kgjersda

Legg inn av kgjersda » I går, 22:23

PWL skrev:
I går, 21:17

Veldig god pris, og jeg er jo helt i startfasen også. Da er budsjettet litt tightere. Godt å høre noen har gode erfaringer med dem, da. Hvordan er det på varme dager? I dag gikk jeg tur i de 25 gradene i solsteiken og følte jeg hadde gått på en skikkelig smell med de hanskene :lol
Heldig som eg er har ikkje Ålesund hatt 25grader enda :) om det blir veldig mykje varmare ville eg vurdert perforerte hanskar. Og perforerte sko, og perforert skinndress. 😟 Og unngått bykjøring og krypkjøring.

Eg satsar heller på ein kjølegare bris frå nordvest 😄👍

Slik det er i dag er nesten alt eg eig vanntett

Svar