Yamaha Warrior 1700

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
warrior
Motorsykkelen din: Yamaha warrior 1700

Yamaha Warrior 1700

Legg inn av warrior »

Hei alle sammen :vs

Har et spørsmål.... googler Warrior 1700 og finner vanvittig mye stoff . I Norge derimot, vet man nesten ikke om denne fantastiske sykkelen med sjelden Power og sjel. Kan noen fortelle meg hvorfor? Er faktisk nyforelsket etter dette kjøpet jeg men det må da være en god grunn til dette?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Yamaha Warrior 1700

Legg inn av AJ »

Hey :vs !

og velkommen hit til MCsiden.no, warrior :thumleft .
Er absolutt ingen cruiser-mann selv, men har møtt Jarle og hans fantastiske 1700 Warrior med utsøkt delikat dekor!
Det er flere bilder av den sykkelen her inne uten at jeg husker nøyaktig hvor... :redface .
Jarle har også egen blogg.
warrior skrev:Hei alle sammen :vs

Har et spørsmål.... googler Warrior 1700 og finner vanvittig mye stoff . I Norge derimot, vet man nesten ikke om denne fantastiske sykkelen med sjelden Power og sjel. Kan noen fortelle meg hvorfor? Er faktisk nyforelsket etter dette kjøpet jeg men det må da være en god grunn til dette?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Kom plutselig til å tenke på det...
Du har kanskje kjøpt sykkelen til Jarle :-k ?
Den er nemlig til salgs, så vidt jeg vet...

warrior

Legg inn av warrior »

Hei..... Takker for raskt svar... Nei det er ikke sykkelen til Jarle men skulle gjerne hatt nettadressen hans ja..... Veeeeldig få av disse syklene i Norge. Prøvde forresten å laste opp bilde av min egen men fikk beskjed om at filen var for stor..(forslag?) Skulle GJERNE kommer i kontakt med andre eiere av warrior i Norge..!!

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

warrior skrev:Hei..... Takker for raskt svar... Nei det er ikke sykkelen til Jarle men skulle gjerne hatt nettadressen hans ja..... Veeeeldig få av disse syklene i Norge. Prøvde forresten å laste opp bilde av min egen men fikk beskjed om at filen var for stor..(forslag?) Skulle GJERNE kommer i kontakt med andre eiere av warrior i Norge..!!
Hva gjelder bilder; prøv å laste opp på http://www.postimage.org" onclick="window.open(this.href);return false; og link til posten du skriver her inne.

Også må du gjerne sende en PM til Jarle :-) .
Det tror jeg han vil sette pris på :thumleft

warrior

Legg inn av warrior »

http://s10.postimg.org/ma4eg4tyh/Warrior_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s3.postimg.org/47pabep0j/Warrior_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Takker nok en gang for umåtelig rask respons.....og gode tips på uploadmuligheter
Har kontaktet Jarle for å få ham (hvis han gidder) til å joine denne diskusjonen. Det hadde vært hyggelig :prf

Også vært kjempestas å fått kontakt med andre Warrioreiere..... Har studert denne sykkelen på utenlandske fora der man får vanvittige mengder info, men skulle gjerne hatt noen å forholde meg til i gamle Norge også!

Brukeravatar
Jarle
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
Kontakt:

Legg inn av Jarle »

warrior skrev:http://s10.postimg.org/ma4eg4tyh/Warrior_2.jpg
http://s3.postimg.org/47pabep0j/Warrior_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Takker nok en gang for umåtelig rask respons.....og gode tips på uploadmuligheter
Har kontaktet Jarle for å få ham (hvis han gidder) til å joine denne diskusjonen. Det hadde vært hyggelig :prf

Også vært kjempestas å fått kontakt med andre Warrioreiere..... Har studert denne sykkelen på utenlandske fora der man får vanvittige mengder info, men skulle gjerne hatt noen å forholde meg til i gamle Norge også!
Ja da, det gidder jeg :-)

Jeg kjøpte min Warrior i 2009 og har på de årene ikke møtt en eneste Warrior på Norske veier. Men i vinter så jeg faktisk en på vinterlagring hos Yamaha på vinterbro. Så som du har forstått er ikke Warrior miljøet her i Norge så stort, men det finnes en del av de i andre land. Jeg har vært på Warrior treff i Sveits og Tyskland og da møtes gjerne rundt 30-40 sykler opp fra UK, Scottland, Irland, Finland, Tyskland etc. Jeg er så langt den enste som har vært på disse treffene fra Norge.

Så vidt jeg vet tok Yamaha inn ca 20 warrior'er i løpet av en 5 års periode, men jeg tror 1/2 parten av disse ble sendt videre til Sverige. Min Warrrior ble med på ett flyttelass fra Tyskland. Var gått 10.000km når jeg kjøpte den. Nå står den vell på ca 68.0000 hvis jeg ikke husker feil.

Min Warrior er for øyeblikket til salgs. Jeg bygget den om, satte på 260 bakdekk etc etc, noe som jeg synes helt klart senket kjøre egenskapene på sykkelen betraktelig. Så hvis du har 200 nå anbefaler jeg at du beholder det :-)

Warrior miljøet der ute er fantastisk. Jeg har personlig møtt flere av de aktive både her i Europa og i USA. Trenger du tips, gode Warrior forumer, personer du bør komme i kontakt med skal jeg gjerne hjelpe til så godt jeg kan.

Men det må skje innen 27. april. Da reiser jeg på mc tur og kommer ikke tilbake før ved juletider.
Jarle

Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/

Svar