Tovens Rorbu! - The dark side of the rising sun...

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Toven

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av Toven »

Haha, nei ikke spesielt mykje :P :p God runde med wd40 og autosol så er mye gjort :prf
Men på lyddempern er det brukt CG metal wax, vil unngå mest mulig (synlige) riper der

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av mortenolb »

Faen jeg må få gnukka på eksosrøra mine. De ser ikke ut :knegg

xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av xyvind »

Barskt utseende på den sykkern :thumleft :thumleft

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av freddy123 »

Blei pen med solosalen :) og en skjønner du er en pertentlig kar når en ser på hvordan sykkelen din ser ut :)

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av mortenolb »

Er litt inspirert selv. Om været holder seg tørt og ikke grisekaldt skal jeg bruke noen timer utenfor i morgen! :-)å

Toven

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av Toven »

Godt jeg kan inspirere folk til å pusse på leketøyet :lol

Liker å holde sykkelen ren og pen, kan vel være litt i overkant i forhold til andre men :P :p Skulle gjerne hatt garasje også så jeg slapp å dra på trekk..
Eneste som irriterer meg nå er hvordan lakken er i sola - svart lakk tror jeg ikke jeg skal ha på neste sykkel. Vaskeriper synes veldig godt men skal ta jobben med å fjerne de snart.

og om noen lurer så funker wax flott på støvlene også, de ble så blanke å fine i plastikken atte :mrgreen

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av mortenolb »

Toven skrev:Godt jeg kan inspirere folk til å pusse på leketøyet :lol

Liker å holde sykkelen ren og pen, kan vel være litt i overkant i forhold til andre men :P :p Skulle gjerne hatt garasje også så jeg slapp å dra på trekk..
Eneste som irriterer meg nå er hvordan lakken er i sola - svart lakk tror jeg ikke jeg skal ha på neste sykkel. Vaskeriper synes veldig godt men skal ta jobben med å fjerne de snart.

og om noen lurer så funker wax flott på støvlene også, de ble så blanke å fine i plastikken atte :mrgreen

Toven

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av Toven »

jada jada jada :prop:

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av mortenolb »

Misunner deg, da! Skulle ønske jeg hadde ork til å være så nøye :-)å

Toven

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av Toven »

mortenolb skrev:Misunner deg, da! Skulle ønske jeg hadde ork til å være så nøye :-)å
Du polerte jo hjelmen, går riktig vei, haha :knegg

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av mortenolb »

Det stemmer. Må bare lære meg :D

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av Kawagutten »

[quote="Toven"]Kortvarig moro i dag, fikk feil speedometerdrev så speedo viste mye mer enn hva det skal gjøre...

Bare å teipe over speedometeret,går vel fint å kjøre uten?
Hadde ikke hindret meg i å få en godtur i fint vær :[-(
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Toven

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av Toven »

Gidder ikke kjøre flere timer med over det dobbelte som viser på speedo, går utover km stand også :P :p

Det kommer flere soldager :prf

Toven

Re: Tovens Rorbu!

Legg inn av Toven »

Hvis noen lurer på hva som skjer om man strammer til forr akslingen for mye - her har du svaret :prf Gjelder for oss med speedometerdrev forrut

Skulle ta ut drevet som var feil og fikk det ikke ut. Det stoppa opp når jeg prøvde å dra det ut, som til slutt endte med at den delte seg i to.
Etter mye forbannelse begynte jeg å borre med drill i den ringen som satt igjen for å prøve å sprekke opp plastikken. Til slutt kom jeg over
et innlegg på sv-forum om at hvis man strammer til akslingen for mye kan det skje at metalldelen på speedometer-saken kan utvide seg.

Såååå var det frem med slipepapir og dremmel. Til slutt fikk jeg f*enskapet av.

Grunnen til at jeg strammet for mye til var at jeg brukte feil side på momentnøkkelen. Stramma til og venta på "klikket" som aldri kom... Håpet på at ingenting tok skade av dette men den gang ei :evil

Venter fortsatt på riktig drev ettersom den jeg fikk var feil. Skulle levere denne tilbake så det var de 400kr ut av vindu
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Toven

Re: Tovens Rorbu! *erfaring rikere*

Legg inn av Toven »

Vel vel, fikk da i det minste handlet noe som hjelper på sorgen mens jeg venter på drev. PMS'n sniker seg på nå :lol

Tenkte forsåvidt jeg skulle få tatt meg en tur etterpå, få skrapa pucksa litt ;-) :lol
Bilde
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar