Har egentlig sendt forespørsel til gjeldende kjøreskole, men tenkte jeg kunne spørre her også, i tilfelle andre har vært i samme situasjon.
Kort fortalt: ønsker å gjenoppta lappen men har ikke anledning før til sommeren, dvs. i fellesferien i juli. Har tidligere kjørt hos en annen kjøreskole i en storby, men fikk ikke fullført. Denne nye er i en småby som jeg pleier å besøke iblant og er ganske kjent med veiene der. Har fortsatt gyldig bestått teoriprøve fra vinter 2014 og hatt lappen for klasse B i mange år.
Har derfor noen spørsmål:
- jeg skal ha ferie i perioden 6/7 - 31/7. Pleier kjøreskolene å ta inn nye elever i den perioden?
- høres det realistisk ut å kunne klare hele lappen ila 4 uker når jeg allerede har erfaring fra lukket område og trafikken?
- er det noe tidsgrense etter man har tatt MC-kurset (3t) som gjør at man må ta den på nytt igjen? Over ett år siden jeg tok den.
Som sagt, har sendt dette til kjøreskolen også, men gudene vet når de tar tiden til å svare. Beklager hvis dette er banale spørsmål, er ganske fersk i dette, men er vel derfor man spør om hjelp i et slikt forum..

Setter også pris på annen info jeg burde vite.