Ida's blogg
- Irongirl
- Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
Re: Ida's blogg
Da har den nye vindskjermen min kommet i posten Sette den på og poste nytt bilde så fort som mulig. Nesten helt sort, så tror den blir veldig tøff på sykkelen. Pluss at de nye hendlene mine også er sendt og på vei. Lækkert
Sesongstart 2012 - 26 Februar
Drive fast, drive hard, drive safe.... It's not the speed that kills you. It's the sudden stop
Drive fast, drive hard, drive safe.... It's not the speed that kills you. It's the sudden stop
- Jompa
- Moderator
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Det e bestandig artig å få pakke, særlig når man sjøl har bestilt den og vet ka som e inni.Irongirl skrev:Da har den nye vindskjermen min kommet i posten Sette den på og poste nytt bilde så fort som mulig. Nesten helt sort, så tror den blir veldig tøff på sykkelen. Pluss at de nye hendlene mine også er sendt og på vei. Lækkert
Og enda artigere e det hvis man har gått og venta ei stund.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Irongirl
Men føler meg litt dum nå som fant ut at det egentlig ikke var vits i å skru på de nye speilene enda Må jo ha på nye vindskjermen først!!
Jaja... man lærer av sine feil
Jaja... man lærer av sine feil
Er vel ikke så nøye om ting ikke foregår i logisk rekkefølge vel ?
Etter hva jeg har forstått på det motsatte kjønn, er at logikk aldri har vært en prioriteringPollti skrev:Er vel ikke så nøye om ting ikke foregår i logisk rekkefølge vel ?
It is better to exist unknown to the law.
Har du tatt kurs hos polltis Diplomat Høyskole ?
Nei, men jeg er åpen for selvutviklingPollti skrev:Har du tatt kurs hos polltis Diplomat Høyskole ?
It is better to exist unknown to the law.
Bare å bunkre Braastad og stille opp. Hender vi løser problemer som ikke eksisterer og under seansen
- Irongirl
Koser meg med å skru litt på sykkelen mens man venter på våren, så da har jeg litt ekstra å gjøre Ta en tur innom trafikkstasjonen i morgen og levere/betale for eierskifte og mest sannsynlig få hentet ut skiltene igjen greit å ha en veldig snill farmor som vil hjelpe meg litt med penger nå til jeg får meg ny jobb
- Irongirl
Nå er kåpene limt sammen så godt det går, skiltet er hentet og sykkelen er forsikret Håper VIRKELIG på å få kjørt litt til nesteuke... om det så bare blir en liten tusletur.. KJØREKÅÅÅÅÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!
salt salt salt.... men artig å kjøre da...
one wheel up??
Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!
http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;
Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!
http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Er stadig flere som er klare for veien nå ja! Du må legge ut bilder av "færdig" sykkel. Åsså må du ta bilder fra første turen!
Det er det samme for skylda hvem som har den...
Bilder er da ikke så viktig ? Jerndama kjører og det er veldig bra da . Er kaldt å kjøre på morgenen og kveldene så jeg begrenset meg til dagtid før jeg forlot Kongeriket. Mest fordi jeg ikke kunne finne vinterhanskene. Får likfingre veldig fort og da er det ikke behagelig å kjøre.
- Irongirl
Jeg skal prøve å mase på Mysterion i dag om å hente sykkelen i dag... blir jo en liten kjøretur da.
Kanskje sette igang å lage frokost til han?
Ta med å sette på kåpene og litt smått før jeg kjører den hjem, kommer nok bilder om vi gjør det i dag
Kanskje sette igang å lage frokost til han?
Ta med å sette på kåpene og litt smått før jeg kjører den hjem, kommer nok bilder om vi gjør det i dag
- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Tenkte du kunne få denne som en hilsen fra oss andre
[video]http://www.youtube.com/watch?v=4Bkahcz3E1g[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=4Bkahcz3E1g[/video]
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]