Det er nå tid for PMS! (Parkert Motorsykkel Syndrom). I en sådan tid er det viktig å ha noen lyspunkter å se frem til. Neste sesong kan hende er litt for langt unna for mange så da må vi gjøre noen grep for avhjelpe litt i ventetida...
I Januar i år arrangerte MCsiden et PMS-treff i Oslo med quiz, drikking, lyging, kamerathjelp, (u)moralsk støtte og go-cart turnering.
Dette skulle synes jeg vi skal gjenta også kommende januar.
Hvordan er stemningen for dette hos folket?

Lag til 26.12.12:
Påmelding er klar!Dexter skrev:Programmet i grovt:
Oppmøte og innsjekk ila. fredag. Håper så mange som mulig velger samme hotell. Vi satser på å få en suite/leilighet slik at vi har et samlingssted. Vi samles i suiten etterhvert som folket kommer Det blir opprop, oppteling og merking...
Lørdag tar vi frokost på hotellet. Reiser så til go-kart hallen og gjennomfører MCsidens PMS-go-kart minimesterskap der. Vi håper at de som av forskjellige grunner ikke kan kjøre, likevel blir med som støttekontakter/supporter-team
Reiser tilbake(til hotellet/sentrum) og lar det være litt "fritid" til shopping og pussing av sår og tap.
På et avtalt tidspunkt møtes vi på Suiten for en liten aperitiff før vi beveger oss til et sted hvor vi kan innta et bedre måltid med god mat og drikke. Etter dette tar vi oss tilbake til hotellet og direktesender MCsidens PMS-quiz mens de som ønsker kan han noe godt i glasset eller flasken/burken. Når dette så er avsegstyrt vil det bli fritt fram å sitte der eller gå en tur på byen for de som har lyst til det.
Søndag blir det frokost på hotellet igjen. Noen må kanskje reise tidlig, men det er fullt mulig å ta en rolig oppsummering og avslapping på Suiten før utsjekk og hjemreise.
Dette gleder jeg meg til!!
NB! Jeg forbeholder meg retten til å kunne delegere noen enkeltoppgaver til deltakere, men ingen har noe å frykte!!
Liste over påmeldte: (NB! Det tar noen mintter fra du har meldt deg på til det kommer opp her. Husk å laste siden på nytt)
Trenger du å endre noe sender du en PM til Dexter