PMS-treff 18.-20. januar 2013

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av Carpa »

Om jeg skulle finne ut at jeg blir med så kommer jeg definitivt ikke i skjørt altså :-)

Sent from my Galaxy using Tapatalk
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av Svein2 »

Intruder skrev:Om Dexter vil ha meg sånn på fellesrommet kan jeg gjerne komme i bluse og skjørt.... :redface :redface

Synes også Svein 2 godt kunne komme en tur,er sikkert ledig på varmtvannsberederavdelinga... :prop: :lol
Må nok desverre melde avbud. Det er årsfest i Old Bikers på lørdagskvelden
og med verv i tur og aktivitetskomiteen er det sjølpålagt møteplikt.

Ellers får jeg ønske god tur til dere som skal dit og bilder/film er bestandig moro å sjå. :thumleft

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av Intruder »

Så få overnattingsgjester som det ser ut til å bli begynner jeg å lure på om jeg like gjerne skal bli ved min lest,men har ikke bestemt meg helt enda... :scratch :[-X
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av Dexter »

Intruder skrev:Så få overnattingsgjester som det ser ut til å bli begynner jeg å lure på om jeg like gjerne skal bli ved min lest,men har ikke bestemt meg helt enda... :scratch :[-X
Det blir da ikke flere dersom du også trekker deg? :scratch

Nei, stå på, her skarre bli morro!
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av Dexter »

Programmet i grovt:

Oppmøte og innsjekk ila. fredag. Håper så mange som mulig velger samme hotell. Vi satser på å få en suite/leilighet slik at vi har et samlingssted. Vi samles i suiten etterhvert som folket kommer :prf Det blir opprop, oppteling og merking... :scratch

Lørdag tar vi frokost på hotellet. Reiser så til go-kart hallen og gjennomfører MCsidens PMS-go-kart minimesterskap der. Vi håper at de som av forskjellige grunner ikke kan kjøre, likevel blir med som støttekontakter/supporter-team :knegg

Reiser tilbake(til hotellet/sentrum) og lar det være litt "fritid" til shopping og pussing av sår og tap.

På et avtalt tidspunkt møtes vi på Suiten for en liten aperitiff før vi beveger oss til et sted hvor vi kan innta et bedre måltid med god mat og drikke. Etter dette tar vi oss tilbake til hotellet og direktesender MCsidens PMS-quiz mens de som ønsker kan han noe godt i glasset eller flasken/burken. Når dette så er avsegstyrt vil det bli fritt fram å sitte der eller gå en tur på byen for de som har lyst til det.

Søndag blir det frokost på hotellet igjen. Noen må kanskje reise tidlig, men det er fullt mulig å ta en rolig oppsummering og avslapping på Suiten før utsjekk og hjemreise.

Dette gleder jeg meg til!!

NB! Jeg forbeholder meg retten til å kunne delegere noen enkeltoppgaver til deltakere, men ingen har noe å frykte!! :thumleft

For påmelding og kanskje noe mer info kan dere se på første innlegg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=136082#p136082" onclick="window.open(this.href);return false;

(dette innlegget blir fortløpende redigert)
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av hakhap »

Ettersom jeg bor i Oslo ser jeg ikke at jeg blir boende på hotell, men kommer med på aktivitetene, hoper få med meg kone og.
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av Dexter »

hakhap skrev:Ettersom jeg bor i Oslo ser jeg ikke at jeg blir boende på hotell, men kommer med på aktivitetene, hoper få med meg kone og.
Det har jeg full forståelse for, men håper jo dere blir med på aktivitetene :thumleft

Fruen må mer enn gjerne være med!
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Tommern
Innlegg: 95
Registrert: 04 okt 2011, 23:51
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Sted: Oslo

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av Tommern »

Jeg kunne tenke meg å komme en tur! Sover hjemme,siden jeg bor i Oslo. Håper flere unge mennesker kommer også :vs
Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av Dexter »

Tommern skrev:Jeg kunne tenke meg å komme en tur! Sover hjemme,siden jeg bor i Oslo. Håper flere unge mennesker kommer også :vs
"flere unge mennesker"...? Er det nå selv jeg skal føle meg gammal? :scratch :knegg

Velkommen skal du være! :thumleft
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Tommern
Innlegg: 95
Registrert: 04 okt 2011, 23:51
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Sted: Oslo

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av Tommern »

Dexter skrev:
Tommern skrev:Jeg kunne tenke meg å komme en tur! Sover hjemme,siden jeg bor i Oslo. Håper flere unge mennesker kommer også :vs
"flere unge mennesker"...? Er det nå selv jeg skal føle meg gammal? :scratch :knegg

Velkommen skal du være! :thumleft
Jeg er 32år,og ser på det som ung :knegg
Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av AndreasB »

Jeg har funnet en kur for PMS! Det kalles bakhjulstrekk eller firhjulstrekk med mulighet for å slå av antispinn på bil :D
Om man blander inn en stor åpen parkeringsplass er man godt på vei, men brede snødekkede veier fungerer også.

Fin måte å utfordre skjebnen inntil man kan fortsette på to hjul :D

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av AndreasB »

Tommern skrev:
Dexter skrev:
Tommern skrev:Jeg kunne tenke meg å komme en tur! Sover hjemme,siden jeg bor i Oslo. Håper flere unge mennesker kommer også :vs
"flere unge mennesker"...? Er det nå selv jeg skal føle meg gammal? :scratch :knegg

Velkommen skal du være! :thumleft
Jeg er 32år,og ser på det som ung :knegg
Jeg er 26(Ifølge papiret, dog jeg er strengt tatt uenig), og jeg er uenig i det du sier. Jeg vil gjerne se flere unge mennesker på disse treffene jeg også, men da snakker vi lett/mellomtung/tung under 30.

Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av lasse_hansen »

Busa Trond skrev:
Dexter skrev:Da foreslår jeg helga 18.-20. januar
Det var veldig koselig på PMS-treffet i 2012, så vi blir med i år også vi. Har vist endelig blit lovet en operasjon på "crossarmen" i vinter. Men det går vel bra å drikke med en arm også, og blir det go-cart så kan jeg være cheerleader :lol
Cheerleader? Da ser jeg for meg kort skjørt og dusker i hver hånd, men skal du være utkledd slikt? For at hadde det vært verdt turen bare det! :yeyeye :lol

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av evike »

lasse_hansen skrev:
Busa Trond skrev:
Dexter skrev:Da foreslår jeg helga 18.-20. januar
Det var veldig koselig på PMS-treffet i 2012, så vi blir med i år også vi. Har vist endelig blit lovet en operasjon på "crossarmen" i vinter. Men det går vel bra å drikke med en arm også, og blir det go-cart så kan jeg være cheerleader :lol
Cheerleader? Da ser jeg for meg kort skjørt og dusker i hver hånd, men skal du være utkledd slikt? For at hadde det vært verdt turen bare det! :yeyeye :lol
Å ja! Hvis Trond skal være cheerleader, så kan jeg stille som cheer-baktropp, men da må Trond ha riktige klær han også!
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: PMS-treff januar 2013

Legg inn av lasse_hansen »

evike skrev:
lasse_hansen skrev:
Busa Trond skrev:
Dexter skrev:Da foreslår jeg helga 18.-20. januar
Det var veldig koselig på PMS-treffet i 2012, så vi blir med i år også vi. Har vist endelig blit lovet en operasjon på "crossarmen" i vinter. Men det går vel bra å drikke med en arm også, og blir det go-cart så kan jeg være cheerleader :lol
Cheerleader? Da ser jeg for meg kort skjørt og dusker i hver hånd, men skal du være utkledd slikt? For at hadde det vært verdt turen bare det! :yeyeye :lol
Å ja! Hvis Trond skal være cheerleader, så kan jeg stille som cheer-baktropp, men da må Trond ha riktige klær han også!
:prf

Svar