Kalender; MC-Treff & Tur. Medlemmer kan lese og skrive i den

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38045
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Kalender; MC-Treff & Tur. Medlemmer kan lese og skrive i den

Legg inn av AJ »

Yes!
Flott med meninger, folkens! :thumleft
På den måten kan vi utvikle Forumet slik at alle finner seg til rette her :-)
Greit med utvikling, men det er helt klart et poeng å ikke 'overlesse' Forumet med funksjoner som vi ikke trenger.

Når det sagt så stiller jeg også like så godt spørsmålet: ingen av oss vil vel ha et forum som ikke utvikler seg? Kan være greit å ta i bruk ting det er kjapt å sette seg inn i og som vi alle kan ha nytte av?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Godtvoksen

Re: Kalender; MC-Treff & Tur. Medlemmer kan lese og skrive i den

Legg inn av Godtvoksen »

Onsløv skrev:Ka skal vi igrunnen med Wave?
Vi har jo forumet?

:scratch
Det er som AJ sier: "litt på sidelinjen" i denne tråden som omhandler MC-prat/Tur & treff. Det kom som en spontan reaksjon på Globes "geeke det opp et par hakk". Google Wave er som Globe skriver "et stort system hvor en kan knytte vår og ny dialog, og info, med andre kontakter." Og det er helt nytt på markedet. Du må inviteres av de som har en slik konto. Fra min side var det ment som et tilbud til datainteresserte (les gjerne data-nerder) enkeltpersoner som bruker forumet, ikke noe som skulle være en del av forumet.

Håper dette var oppklarende, og at jeg ikke har tråkket noen på tærne med mitt lille sidespor i denne tråden.

Brukeravatar
tor2502
Innlegg: 545
Registrert: 19 mar 2013, 00:23
Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
Sted: Holmestrand

Re: Kalender; MC-Treff & Tur. Medlemmer kan lese og skrive i

Legg inn av tor2502 »

Hei
Fungerer fremdeles Googlekalenderen ? 2013?
slik at man kan ha en oversikt over treff & tur 2013.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Kalender; MC-Treff & Tur. Medlemmer kan lese og skrive i

Legg inn av Dexter »

tor2502 skrev:Hei
Fungerer fremdeles Googlekalenderen ? 2013?
slik at man kan ha en oversikt over treff & tur 2013.
Du kan få en oversikt her: http://tur.mcsiden.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi gikk bort fra kalenderen. Vi legger inn turer fortløpende i listen basert på informasjon fra dere :-)

Edit: For en komplett treffoversikt er vel NMCU sin treffkalender mest omfattende
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
tor2502
Innlegg: 545
Registrert: 19 mar 2013, 00:23
Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
Sted: Holmestrand

Re: Kalender; MC-Treff & Tur. Medlemmer kan lese og skrive i

Legg inn av tor2502 »

Dexter skrev:
tor2502 skrev:Hei
Fungerer fremdeles Googlekalenderen ? 2013?
slik at man kan ha en oversikt over treff & tur 2013.
Du kan få en oversikt her: http://tur.mcsiden.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi gikk bort fra kalenderen. Vi legger inn turer fortløpende i listen basert på informasjon fra dere :-)

Edit: For en komplett treffoversikt er vel NMCU sin treffkalender mest omfattende
Jeg beklager hvis det bare er meg , men jeg synes at "http://tur.mcsiden.no" blir litt rotet og uoversiktlig, ikke så mye å gjøre med det.
Jeg vet også om NMCU sin treff-kalender, men det er så mye som skjer i MC-norge som ikke står der.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF

l-k-p
Innlegg: 169
Registrert: 01 apr 2009, 20:56
Motorsykkelen din: Flere

Re: Kalender; MC-Treff & Tur. Medlemmer kan lese og skrive i

Legg inn av l-k-p »

:-) Jeg jobber hver dag,har 4 barn ,2 mcer, 1 snøscooter, 3 biler.og mye annet. Jeg gir mitt bidrag donasjon til mc-siden. Av og til føler jeg att jeg lever i en annen verden. I dag, har jeg kjørt flere mil: med Snøscooter. I fjor på samme tid hadde jeg kjørt mange mil på mc.

Svar