Bestilt meg ny mc!
-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Re: Bestilt meg ny mc!
Gratulerer!
Åssen går det med kontraktbruddet?
Åssen går det med kontraktbruddet?
Det var da borti natta til bytting der i gården... 3 nye sykler på 9 måneder???
Lurer på at du rett og slett bør ha minst to sykler i stallen, i tillegg til det Jinta skal ha selvsagt
Lurer på at du rett og slett bør ha minst to sykler i stallen, i tillegg til det Jinta skal ha selvsagt
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...
they grow old because they quit playing...
Ja, det kan du si..jeg brøt avtalen i utgangspunktet ved å kjøpe Tigern..dette kjøpet er i overensstemelse med kjerringa..så nå er det bra :) heheElolz skrev:Grattis med ny sykkel, men er spent på hvordan du greide å sno deg unna denne :Jinta skrev:Jepp.....håper inderlig du vil kose deg med Tigern. Vi har nemlig lagd en skriftlig kontrakt her i huset(underskrevet av oss begge to) på at vi ikke skal bytte noe ner mc før 31.10. 17 nå
3, har mista telling...neida..ZZR'en ble kjøpt i 2010 og kjørt 40 000km.joo skrev:Det var da borti natta til bytting der i gården... 3 nye sykler på 9 måneder???
K er 4 ja. K1200S var BMW's første firer som ble satt på tvers, og tatt ut noe særlig effekt av, den kom i 05. I 09 kom 1300S som er en "finpussa" 1200S kan man si. Motor og gir har vært hos tuning og engineering hos Ricardo Engineering, (de som skapet 1600-maskinene), og fikk revidert topp og girkasse, den har også annen kardang og noe kosmetisk.RuneMC skrev:Haha, her veksler visst ny-syklene raskere enn hårnålssvingene opp Trollstigen
Jaja, gratulerer igjen!
"K" i BMW-sammenheng er vel firesylindret (?), og med like mye hester som en over middels sprek Audi A5 på to tonn, så bør du vel ha god sjanse på å ikke bli frakjørt på rett-strekkene tenker jeg...
QS e kult :)
Så, nu er drømminga om alpetur startet for fullt :) Regner med å legg 50k km på den på 3 år.
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Gratulerer med ny sykkel. Sikler personlig meget mye på en Super Tenere hos Speed. Vi får se til neste år :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------
Sto en fin fin WC der...Flanker skrev:Gratulerer med ny sykkel. Sikler personlig meget mye på en Super Tenere hos Speed. Vi får se til neste år :-)
oii.heh...mente å skrive World Crosser..de er nok dugelige!
Her går det fort ja.
Hva skjedde?
Ble det for tamt med en Tiger, eller ble kjerringa lei av å vente på deg?
Uansett, gratulerer og håper du blir fornøyd denne gangen....også
Hva skjedde?
Ble det for tamt med en Tiger, eller ble kjerringa lei av å vente på deg?
Uansett, gratulerer og håper du blir fornøyd denne gangen....også
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Jeg vet. Var der og prøvekjørte for 2 helger siden, og det har ikke vært like kjekt å kjøre V-Strom siden!ZZR-Erling skrev:Sto en fin fin WC der...Flanker skrev:Gratulerer med ny sykkel. Sikler personlig meget mye på en Super Tenere hos Speed. Vi får se til neste år :-)
oii.heh...mente å skrive World Crosser..de er nok dugelige!
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Åssen er det med prøvekjøringer på speed, egentlig? Jeg har jo lyst til å prøvekjøre litt forskjellig, men er det bare å dra opp og høre? Regner med at ikke det er hva som helst man kan prøve, men de syklene som pleier å stå ute?(med mindre jeg tar helt feil og det faktisk er noen kunder sine )
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Jeg prøvekjørte en spesifikk bruktsykkel (nå er den min). Jeg spurte om å få prøve nye 1200GS men der hadde de solgt demo'n. Alt dette var mens jeg hadde gamla på service..mortenolb skrev:Åssen er det med prøvekjøringer på speed, egentlig? Jeg har jo lyst til å prøvekjøre litt forskjellig, men er det bare å dra opp og høre? Regner med at ikke det er hva som helst man kan prøve, men de syklene som pleier å stå ute?(med mindre jeg tar helt feil og det faktisk er noen kunder sine )
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Henger meg på rekken av gratulanter
Sykkelen ser rå ut i helsort.
Sykkelen ser rå ut i helsort.
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=42935703" onclick="window.open(this.href);return false;
Skal jeg bort og prøvekjøre, tro?
Skal jeg bort og prøvekjøre, tro?
No fikk eg lyst på K1300S igjen...ZZR-Erling skrev:"Bestilt" lørdag, levert mandag av Speed MC, Sandefjord.
Bytta inn min Tiger 800 -13 med BMW K1300S -13 :)
175hk, ABS, varmeholker, ASC, ESA, QS, kjørekomputer og bærer.
Bergen skrev:No fikk eg lyst på K1300S igjen...ZZR-Erling skrev:"Bestilt" lørdag, levert mandag av Speed MC, Sandefjord.
Bytta inn min Tiger 800 -13 med BMW K1300S -13 :)
175hk, ABS, varmeholker, ASC, ESA, QS, kjørekomputer og bærer.
Fytte, hadde en fin runde idag tidlig, starta kl 09: Hvittingfoss-Skien-Valebøveien-Notodden-Elgsjø-Kongsberg-hjem..e jæææævlig presis i chassiet, og drar tidlig sterkt...me like!