Flere utestengte?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Låst
Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Flere utestengte?

Legg inn av Duville »

Stemmer det at "Joo" også er borte fra forumet nå eller er det bare tull? Finner ham ikke i medlemslistene.

Hva er det egentlig som skjer? Skal all uenighet blokkeres og fjernes? Er det ikke det som kalles å stikke hue i sanda?

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: Flere utestengte?

Legg inn av TheHaughom »

Han ligger i medlemslista, men det gjør jo utestengte også ettersom brukeren ikke blir slettet.
http://mcsiden.no/memberlist.php?mode=v ... ile&u=1952" onclick="window.open(this.href);return false;

Han sier selv han er utestengt i alle fall, etter å ha kalt AJ for "frekk en fan" på IkkeBike-forumet - grunnet bilde-eierskaps-regel-diskusjonen vi hadde for en tid siden. :eh
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Flere utestengte?

Legg inn av Duville »

TheHaughom skrev:Han ligger i medlemslista, men det gjør jo utestengte også ettersom brukeren ikke blir slettet.
http://mcsiden.no/memberlist.php?mode=v ... ile&u=1952" onclick="window.open(this.href);return false;

Han sier selv han er utestengt i alle fall, etter å ha kalt AJ for "frekk en fan" på IkkeBike-forumet - grunnet bilde-eierskaps-regel-diskusjonen vi hadde for en tid siden. :eh

Regner med at de 1350 innleggene kom i den tråden da?

Hvis ikke kommer det vel til å bli litt stille her etter hvert når de med skrivekløe fjernes?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38084
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Flere utestengte?

Legg inn av AJ »

Et sted må man sette en grense. Jeg har mine og joo's karakteristikk gikk enkelt og greit over den grensa.
Jeg tåler og har tålt mye sleivskjeft både her på MCsiden.no og på andre forum, men denne gangen var det nok.
Hvorfor i all verden skal jeg - en frekk fan - holde dørene på vid gap til en som joo?
Som en stor takk for karakteristikken, kanskje?

Vel, såntno' overlater jeg til andre å gjøre. Ikkebike-forumet kan se ut til å være rette stedet for forumfolk som gjerne liker å kalle hverandre slike ting.

AJ


For å unngå spekulasjoner og Ikkebike konspirasjoiner; her er e-post jeg sendte til joo:

"Jarle Ostad AKA joo på MCsiden.no,

etter at rogg (Roy Rikardsen) fikk overtalt meg til å oppheve utestengelsen av deg etter fotodiskusjonen, trodde jeg du ville være voksen nok til å ikke komme med den type uttalelse som jeg har hentet fra din første på på IkkeBike.
Men det er du åpenbart ikke.

Makan til arrogant holdning til et forum som du fritt har fått benyttet deg av og hatt takhøyde så det holder til å få fram dine meninger i ulike tråder, har jeg knapt opplevd.
Og dette mener du sikkert at jeg bare skal finne meg i, at du igjen peiser på med usannheter og viser en inngrodd vilje til å bevisst misforstå en sak som var oppe til diskusjon? Også i framtiden på MCsiden.no?
Antakelig, ut fra det du av alle ting presterer å innlede din presentasjon av deg selv med på et nytt forum!?
Utrolig ynkelig lesning...

Det er vel egentlig unødvendig å avslutte denne e-posten med at du er utestengt fra MCsiden.no. Jeg ser ingen gode grunner til at du har noe der å gjøre med den innstilling og holdning du har til meg som administrator, som faktisk var den som slapp deg "inn i varmen" igjen etter din prat med Roy.
Men nå har du åpenbart vist ditt sanne ansikt og er en person jeg over hodet ikke ser noen grunn til å ha noe som helst med å gjøre. Aller minst i MCsiden.no sammenheng.

AJ - admin MCsiden.no

Re: Presentasjonstråd Today at 19:09
joo

Antall Innlegg: 1
Join date: 10.08.2013
Bosted: Røyken

Har nå registrert meg.
Føler at jeg har lite slakk igjen på det lite omtalte andre forumet etter at jeg fronta den røde litt vel hardt spesielt på saken om at han skulle eie alt vi var dumme nok til å legge inn av bilder der, makan til frekk en fan..."


Nevner til slutt at joo har hatt i hvert to muligheter til å slå av en prat med meg etter fotodiskusjonen, på MC-Messa og på treffet i Andebu hos Arctic Tiger.
Han benyttet ingen av anledningene.
Men bak tastaturet er det åpenbart lett å bruke sleivkjeften. Uten konsekvenser? Nope...
Men for all del, håper han vil trives bedre på Ikkebike enn her på MCsiden.no.

Case closed...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Låst