Har tatt meg til rette vil kanskje noen synes, og lagt inn nettadresser mellom i noen poster i dag.
Jeg gjør dette for at ikke postene skal gro over med denne meldingen onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis nettadresser ikke blir lagt mellom vil strengen onclick="window.open(this.href);return false; bli lagt til bak nettadressen for hver gang noen trykker på den. Posten vil etterhvert gro over med denne meldingen og den blir lite leselig.
Håper at dere heretter skriver nettadressene/linker slik: nettadresse
Rettingene jeg har gjort er ikke noe forsøk på men rett og slett for å holde postene lesbare også etter at folk har brukt linkene
PS.: Vi jobber med å få løst dette problemet og vil gi nærmere beskjed når dette er gjort.
VIKTIG!: Retting av linker i poster
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38037
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: VIKTIG!: Retting av linker i poster
Da skal dette "onclick="window.open(this.href);return false;" problemet være løst, folkens!Ragnhild skrev:Har tatt meg til rette vil kanskje noen synes, og lagt inn nettadresser mellom i noen poster i dag.
Jeg gjør dette for at ikke postene skal gro over med denne meldingen onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis nettadresser ikke blir lagt mellom vil strengen onclick="window.open(this.href);return false; bli lagt til bak nettadressen for hver gang noen trykker på den. Posten vil etterhvert gro over med denne meldingen og den blir lite leselig.
Håper at dere heretter skriver nettadressene/linker slik: nettadresse
Rettingene jeg har gjort er ikke noe forsøk på men rett og slett for å holde postene lesbare også etter at folk har brukt linkene
PS.: Vi jobber med å få løst dette problemet og vil gi nærmere beskjed når dette er gjort.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering