BST felger og erfaringer samt forhandler?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
bshagen
Innlegg: 226
Registrert: 31 jul 2012, 12:30
Motorsykkelen din: 2014 Ducati 899 Panigale
Sted: Hokksund

Re: BST felger og erfaringer samt forhandler?

Legg inn av bshagen »

Ok, takk for hjelpen, skal huske på å ikke gjøre samme blemme neste gang jeg kjøper Ducati, det er jo ikke lov å ikke ha rød i håp om å skille seg litt ut, selv om jeg sliter med å ta dette seriøst fra noen som har kjøpt en sølvgrå sykkel - verdens minst interessante farge, og fra en som har kjøpt BMW S1000RR uten å tenke på BMW M-fargene - som er en veldig tradisjonsrik greie. Hilsen en ihuga BMW-fan.

Alt må da ikke være "sånn og sånn fordi naboen sa", da hadde vi bodd i en kjedelig verden, men takk for det fargerike bidraget fra en fargeløs sykkel. Lar meg imponere over kritikk på fargevalget på min "Ferrari" fra noen i en "VW Transporter". :vs ;-)

Slapp av, må bare ta igjen litt ;-)

Anyways, back on topic, tar som sagt veldig gjerne i mot flere ideer rundt dette med hjul, siden det var det jeg spurte om. :-)

mordor
Innlegg: 37
Registrert: 15 apr 2014, 15:13
Motorsykkelen din: Ducati 1199 Panigale S

Re: BST felger og erfaringer samt forhandler?

Legg inn av mordor »

Så er det bestilt noen BST felger enda??

Brukeravatar
bshagen
Innlegg: 226
Registrert: 31 jul 2012, 12:30
Motorsykkelen din: 2014 Ducati 899 Panigale
Sted: Hokksund

Re: BST felger og erfaringer samt forhandler?

Legg inn av bshagen »

Venter litt på OZ Piega, kanskje de er nesten like bra, og som er smidd alu, og som derfor kan pulverlakkeres.
:thumleft

mordor
Innlegg: 37
Registrert: 15 apr 2014, 15:13
Motorsykkelen din: Ducati 1199 Panigale S

Re: BST felger og erfaringer samt forhandler?

Legg inn av mordor »

Piega'ene er nice :)

Her har du litt inspirasjon for farver :)))

http://ducati1199.com/ducati-1199/18134 ... hread.html" onclick="window.open(this.href);return false;


og en annen mod som kan være morsom hvis man ikke har LED lysene på panigalen

http://ducati1199.com/guides/18252-how- ... using.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Så har du litt å tenke på mens du er borte fra den ;)

Brukeravatar
bshagen
Innlegg: 226
Registrert: 31 jul 2012, 12:30
Motorsykkelen din: 2014 Ducati 899 Panigale
Sted: Hokksund

Re: BST felger og erfaringer samt forhandler?

Legg inn av bshagen »

Takk for det, mordor, jeg begynner virkelig å savne den nå, men heldigvis bare litt over en uke igjen til at jeg er hjemme igjen nå! :D

Hmm, orange så ikke så verst ut faktisk! :thumleft

Svar