Dette er en testvinner i sport turing kategorien..
Meningen var at jeg skulle overta de, men de er ikke rett dim.
120/70ZR17 og 190/50ZR17
Kr 1000
![Bilde](http://www.motorcyclemaniacstore.com/images/W/pirelli-angel-st-ems.jpg)
Sett de i dreiebenkenKawagutten skrev:Hadde glatt tatt over de hvis det hadde vært 180 :-)
JæjæKawagutten skrev:Ok gjør det for meg så kjøper jeg di hehe
Hvis du har 190/55 som org.dim. er det vel bare å bruke opp det bakdekket på din sykkel vel..? Det ville ihvertfall jeg gjort. Bare artig å prøve å "dreve" den ned litt vel ?(dekkhøyde ca 9,5mm lavere) Må kanskje ofre ørlite grann svingvillighet pga. rundere profil på 190/55, men derimot bedre aks vettuZZR-Erling skrev:Viktig med rett dim ja! Æ skal ha 55 bak.
Dekka har stått på GSXR1000K8 der de er std dim.
Njæ..biker7 skrev:Hvis du har 190/55 som org.dim. er det vel bare å bruke opp det bakdekket på din sykkel vel..? Det ville ihvertfall jeg gjort. Bare artig å prøve å "dreve" den ned litt vel ?(dekkhøyde ca 9,5mm lavere) Må kanskje ofre ørlite grann svingvillighet pga. rundere profil på 190/55, men derimot bedre aks vettuZZR-Erling skrev:Viktig med rett dim ja! Æ skal ha 55 bak.
Dekka har stått på GSXR1000K8 der de er std dim.Speedometer vil vise snaue 10% mere, men pytt pytt. På min ZX12R sitter det orginalt 200/50. Byttet til 190/55 pga. bedre svingvillighet, og "drevet" den da faktisk litt opp.(ca 4,5mm høyere dekkhøyde) Men vurderte faktisk 190/50 ved forrige dekkskift, men endte opp med 190/55.
Kjerringa er religiøs på dekk, a svær og bøyer seg i støvet for Pilot Power 3.Voodoodoo skrev:Er forsåvidt org. Dim på min det der men jeg har "konvertert" til 190/55 og har allerede et sett Angel på lager... Men det er jo jævlig gode dekk da og kjærringa må kjøre bra hardt på bane om hu skal klare å utnytte det sekundet det skiller opp til de beste sportsdekka...