Hvilken Ducati er denne?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
kimman
Innlegg: 46
Registrert: 04 jul 2014, 13:44
Motorsykkelen din: Kawasaki ZRX 1200 R
Sted: Sandefjord

Hvilken Ducati er denne?

Legg inn av kimman »

Hei.

Det første som slår meg er at den er en jublieumsmodell, men lurer på om noen som vet mer?

Bilde

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Hvilken Ducati er denne?

Legg inn av Desmo »

Det er en Ducati 1000 Paul Smart Limited Edition. Husker ikke når den kom på markedet. Skal Google litt å se om jeg finner det ut. :prf
Edit; Den er laget i 2006 i 2000 eksemplarer. Det var for å hedre at Paul Smart vant 200 km løpet på Imola i 1972.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Hvilken Ducati er denne?

Legg inn av Andreas »

Den Paul Smarten der går i Trondheim :thumleft Jeg byttet simmeringer i Öhlins-gafflene på den i går :prop:

Brukeravatar
kimman
Innlegg: 46
Registrert: 04 jul 2014, 13:44
Motorsykkelen din: Kawasaki ZRX 1200 R
Sted: Sandefjord

Re: Hvilken Ducati er denne?

Legg inn av kimman »

Desmo skrev:Det er en Ducati 1000 Paul Smart Limited Edition. Husker ikke når den kom på markedet. Skal Google litt å se om jeg finner det ut. :prf
Edit; Den er laget i 2006 i 2000 eksemplarer. Det var for å hedre at Paul Smart vant 200 km løpet på Imola i 1972.
Tusen takk for svar :prf
Andreas skrev:Den Paul Smarten der går i Trondheim :thumleft Jeg byttet simmeringer i Öhlins-gafflene på den i går :prop:
Ja, det stemmer at den går i Trondheim :D

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Hvilken Ducati er denne?

Legg inn av Andreas »

kimman skrev:
Desmo skrev:Det er en Ducati 1000 Paul Smart Limited Edition. Husker ikke når den kom på markedet. Skal Google litt å se om jeg finner det ut. :prf
Edit; Den er laget i 2006 i 2000 eksemplarer. Det var for å hedre at Paul Smart vant 200 km løpet på Imola i 1972.
Tusen takk for svar :prf
Andreas skrev:Den Paul Smarten der går i Trondheim :thumleft Jeg byttet simmeringer i Öhlins-gafflene på den i går :prop:
Ja, det stemmer at den går i Trondheim :D

Kjenner du han som har den? Eller kom du bare over den parkert? :D Holder til i Trondheim du også eller?

Brukeravatar
kimman
Innlegg: 46
Registrert: 04 jul 2014, 13:44
Motorsykkelen din: Kawasaki ZRX 1200 R
Sted: Sandefjord

Re: Hvilken Ducati er denne?

Legg inn av kimman »

Kjenner du han som har den? Eller kom du bare over den parkert? :D Holder til i Trondheim du også eller?
Nei, jeg befinner meg i Drammen. Det er arb.kollega til faren min som eier sykkelen. :-) Fikk bildet da han hadde sett bilde av ducatien min :p

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Hvilken Ducati er denne?

Legg inn av Andreas »

Okai :-) Dette er en meget godt holdt utgave av Paul Smarten. Solgt ny i Trondheim. Disse er basert på Sport Classic 1000DS, bare med spesiell lakkering, kåpe og Ohlins-dempere. Lekker Ducati spør du meg :prop: Her er forøvrig orginalen fra 72 som den er inspirert av:

Bilde

Brukeravatar
kimman
Innlegg: 46
Registrert: 04 jul 2014, 13:44
Motorsykkelen din: Kawasaki ZRX 1200 R
Sted: Sandefjord

Re: Hvilken Ducati er denne?

Legg inn av kimman »

Nice! :prf

Svar