Sia deres er fenomenal, både informativ og hyggelig. Gleder meg til diskusjoner med dere om alt utenom hvilke sykler som er best:)
Ønsker deg selvfølgelig veldig velkommen hit til oss, ZadnezZadnez skrev:Hei, nytt medlem som dere kan ønske velkommen:)
![]()
Jeg er en gammel Harley kjører (jeg gidder ikke forsvare mitt valg av sykkel så spar dere
) som har hatt en pause fra kjøringa men som har tatt det opp igjen for et par år sia. Kjører en Dyna FatBob som er perfekt i min alder:)
Sia deres er fenomenal, både informativ og hyggelig. Gleder meg til diskusjoner med dere om alt utenom hvilke sykler som er best:)
Bruksanvisninger her:Zadnez skrev:hvordan legger jeg ut bilder?
Velkommen! Jeg får bevise at det er ikke Harley alt som glinser av krom.Zadnez skrev:jeg kan forsvare hvorfor jeg velger cruiser:) det er en pace og et tempo som passer meg. Har aldri hatt behov for å kjøre i 300 km/t og dessuten liker jeg krom:)
EasyRider skrev:Crom er fint, men som alt annet ikke pent når det blir for mye av det. :-#
Ehm...Zadnez skrev:jeg kan forsvare hvorfor jeg velger cruiser:) det er en pace og et tempo som passer meg. Har aldri hatt behov for å kjøre i 300 km/t og dessuten liker jeg krom:)
Bjerknez skrev:Ehm...Zadnez skrev:jeg kan forsvare hvorfor jeg velger cruiser:) det er en pace og et tempo som passer meg. Har aldri hatt behov for å kjøre i 300 km/t og dessuten liker jeg krom:)
Bjerknez skrev:Ehm...Zadnez skrev:jeg kan forsvare hvorfor jeg velger cruiser:) det er en pace og et tempo som passer meg. Har aldri hatt behov for å kjøre i 300 km/t og dessuten liker jeg krom:)