F... mente lørdag :-)Bjerknez skrev:Hmmm... skal regne i hele morgen her vertfall...Kawagutten skrev:Gratulerer :-) regner med du er på veien kvart over ti i morgen tidlig da det slutter å regne ti Du får bruke kvelden på å finne de mest svingete veiene for det er den skal kjøres inn
Bjerknez' | Bitt av camping basillen... kanskje...?
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Sted: Vestfold
Re: Bjerknez' logg - SNART, Triumph Street Triple R
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
-
- Innlegg: 11
- Registrert: 27 mai 2013, 10:44
- Motorsykkelen din: Honda XRV 750 1999
- Sted: Jessheim
Re: Bjerknez' logg - SNART, Triumph Street Triple R
Gratulerer så mye med fin sykkel. Blir nok mange fine turer på den..
-
- Innlegg: 2419
- Registrert: 02 mar 2010, 18:40
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
- Sted: Skien
Re: Bjerknez' logg - SNART, Triumph Street Triple R
Gratulerer så mye!
Jeg er IKKE misunnelig! IKKE i det hele tatt!
Jeg er IKKE misunnelig! IKKE i det hele tatt!
Re: Bjerknez' logg - SNART, Triumph Street Triple R
Se her ja! Gratla så mye Gleder meg til å se den irl en dag :-)
- Barbarozza
- Innlegg: 560
- Registrert: 21 apr 2011, 15:57
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Flott sykkel, det her er noe annet en det gamle lokomotivet :)
Men du bør fjerne navnet ditt på bildene dine, du har blenda skiltet, men navnet ditt står jo på det og det samme med domenenavnet.
Lett å finne ut hvor du bor da...du ser tegninga ?
Men du bør fjerne navnet ditt på bildene dine, du har blenda skiltet, men navnet ditt står jo på det og det samme med domenenavnet.
Lett å finne ut hvor du bor da...du ser tegninga ?
Memento mori
- Bjerknez
- Innlegg: 23317
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Takker og bukker alle sammen!
Kunne ikke dy meg og tok en liten kveldstur. Kom nettopp hjem nå. Litt kinki å kjøre en sykkeltype som er HELT ny for meg, med nye glatte dekk, på våt vei med masse løv etc. Glemte å nevne at det var mørkt...
Ikke akkurat det ideelle kjøreværet for en ferskin på en slik sykkel
Først så trodde jeg det var noe galt med sykkelen, for det røyk noe så inn i helvete av den når jeg kom hjem og det rant vann rett under kåpen forran. Temperaturen viste også seks streker (av åtte). Kjørte meg en liten tur til å så at temperaturen sank ett hakk igjen og da konkluderte jeg med at det ikke var noe som lakk ut. (ikke spørr meg..hakke peiling!) :-)å
Men var nok bare oppsamlet vann som samlet seg på sykkelen eller noe. Også er den jo helt ny så ting ryker sikkert litt til å begynne med. Lukter litt svidd gjør det også, men det gjorde det av Lupo'en til kjærringa også
Den drar jo vertfall som ville helvete og langt bedre enn alt annet jeg har kjørt så langt. Har fortsatt ikke vert over 6.000rpm og faktisk er det helt uanstrengt å kjøre vanlig samt foreta hyppige forbikjøringer så langt nede på turtallskalen. Tør ikke engang tenke på hvordan dette drar når jeg øker oddsene litt, hehe.
Kanonflott sykkel!!
Kunne ikke dy meg og tok en liten kveldstur. Kom nettopp hjem nå. Litt kinki å kjøre en sykkeltype som er HELT ny for meg, med nye glatte dekk, på våt vei med masse løv etc. Glemte å nevne at det var mørkt...
Ikke akkurat det ideelle kjøreværet for en ferskin på en slik sykkel
Først så trodde jeg det var noe galt med sykkelen, for det røyk noe så inn i helvete av den når jeg kom hjem og det rant vann rett under kåpen forran. Temperaturen viste også seks streker (av åtte). Kjørte meg en liten tur til å så at temperaturen sank ett hakk igjen og da konkluderte jeg med at det ikke var noe som lakk ut. (ikke spørr meg..hakke peiling!) :-)å
Men var nok bare oppsamlet vann som samlet seg på sykkelen eller noe. Også er den jo helt ny så ting ryker sikkert litt til å begynne med. Lukter litt svidd gjør det også, men det gjorde det av Lupo'en til kjærringa også
Den drar jo vertfall som ville helvete og langt bedre enn alt annet jeg har kjørt så langt. Har fortsatt ikke vert over 6.000rpm og faktisk er det helt uanstrengt å kjøre vanlig samt foreta hyppige forbikjøringer så langt nede på turtallskalen. Tør ikke engang tenke på hvordan dette drar når jeg øker oddsene litt, hehe.
Kanonflott sykkel!!
- Bjerknez
- Innlegg: 23317
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Nåja..gidder ikke å gjøre meg HELT anonym heller da. De fleste finner nok ut hvem jeg er uansett hvis dem bruker 2 minutter på google, hehe.Barbarozza skrev:Flott sykkel, det her er noe annet en det gamle lokomotivet :)
Men du bør fjerne navnet ditt på bildene dine, du har blenda skiltet, men navnet ditt står jo på det og det samme med domenenavnet.
Lett å finne ut hvor du bor da...du ser tegninga ?
Ja, dette er en HELT annen sykkel ja. Cruiseren har gitt meg mange fine dager og strengt tatt sitter man bedre på cruiseren jeg hadde, men Street Triplen er så mye bedre på alle andre områder. Nå gjenstår det bare å se om jeg klarer å overleve over lengre strekninger på denne. Mye skal justeres på sikt og ting må rett og slett "gå seg til" litt. Er jo ikke vant med slike sykler jeg
Deilig å kunne sette sykkelen i 1.gir uten at man føler hele girkassa eksploderer
- Tommas
- Innlegg: 1251
- Registrert: 06 aug 2014, 11:27
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
- Sted: Buskerud
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Gratulerer så mye! Ser ut som neste uke byr på noen gode dager for innkjøring
- Barbarozza
- Innlegg: 560
- Registrert: 21 apr 2011, 15:57
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Alt sånt er en vanesak, men viktig å pause ofte på langtur. Kjøre en time, pause litt og kjøre en time igjen så finner man en rytme.
På vei hjem fra Lørrach i sommer møtte jeg en fyr med maken sykkel. Han var veldig fornøyd, eneste var lange motorveistrekninger sa han...og da repliserte jeg at det ikke føltes så mye bedre med min heller hvis de varer for lenge :) Han hadde dama bakpå også
Bare vent til du får testet den litt i svinger, da er du solgt og vil aldri ha noe annet
På vei hjem fra Lørrach i sommer møtte jeg en fyr med maken sykkel. Han var veldig fornøyd, eneste var lange motorveistrekninger sa han...og da repliserte jeg at det ikke føltes så mye bedre med min heller hvis de varer for lenge :) Han hadde dama bakpå også
Bare vent til du får testet den litt i svinger, da er du solgt og vil aldri ha noe annet
Memento mori
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Gratulerer så masse!
Bar-end mirrors ser bra ut på Striplen synes jeg, må bære være litt obs med la filtrage.
Bar-end mirrors ser bra ut på Striplen synes jeg, må bære være litt obs med la filtrage.
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Sted: Oslo
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Se der har en ny Tripple funnet sin håpefulle nye eier.
Gratulerer så mye med ny sykkel, og velkommen i klubben
Gratulerer så mye med ny sykkel, og velkommen i klubben
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- Bjerknez
- Innlegg: 23317
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Takker og bukker
Joda, dette er en vanesak ja, og det er jo halve gleden og stoppe litt inni mellom. de speilene er jo rett og slett bare søppel. Hvordan er det mulig å montere på noen speiler som overhode ikke kan brukes??
Uansett, det er vertfall det eneste negative jeg har funnet så langt. Heldigvis er det lett å erstatte disse. Får prøve dem ut på Osloturen til lørdag og blir jeg ikke klokere da, så går dem i søpla
Joda, dette er en vanesak ja, og det er jo halve gleden og stoppe litt inni mellom. de speilene er jo rett og slett bare søppel. Hvordan er det mulig å montere på noen speiler som overhode ikke kan brukes??
Uansett, det er vertfall det eneste negative jeg har funnet så langt. Heldigvis er det lett å erstatte disse. Får prøve dem ut på Osloturen til lørdag og blir jeg ikke klokere da, så går dem i søpla
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på deg da jeg kom over denne:
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/t ... le-rx-usa/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my iPod touch using Tapatalk
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/t ... le-rx-usa/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my iPod touch using Tapatalk
- mortenolb
- Innlegg: 3615
- Registrert: 03 mai 2013, 23:02
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
- Sted: Siggerud
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Det ryker og lukter fordi radiatoren blir våt, og den er varm stussa på det sjæl første gang!
- Bjerknez
- Innlegg: 23317
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Okay, har nemlig aldri kommer så mye røyk/damp fra V-Star'en, så det var nok derfor jeg stusset litt, men alt ser ut til å være i skjønneste orden
Kunne ikke dy meg. Jeg kjørte til jobb i dag selv om det har meldt store vannmengder utover dagen. Her må jeg få så mange mil jeg klarer, hehe.
Er fortsatt overrasket hvor sinnsykt bra den drar på lavt turtall og jeg bare leeeengter etter å dra den lenger :-)å
Kjørte ca. 3 mil i dag og kjenner at fothvilerene skal flyttes ett hakk lenger fremover og helst litt nedover. Dette får bli et prosjekt i vinter, selv om det bare er to skruer. Selv en med ti tommeltotter klarer dette med slike justerbart sett. Dette var ingen dum invistering. Kostet tross alt 6-laken!!
Jeg synes faktisk den ser litt mer sinna ut uten windscreen... Jeg er sikkert den eneste som mener det derimot
Har kjørt 6 mil nå siden jeg fikk den og sitter og lurer på om silikonlaget på dekkene snart er slitt bort, selv om jeg kun kjører på våt kald asfalt... Man kjører liksom litt under pari grunnet denne uvitenheten...
Ellers så blir jeg mer og mer overrasket over lyden og hvor "smooth" sykkelen er. Ikke noe klink klonk noe sted og jeg har jaggu ikke bomgiret en eneste gang ennå. Utrolig!
I morgen er det lørdag og været er meldt bra, så DA blir det ut på tur.
Kunne ikke dy meg. Jeg kjørte til jobb i dag selv om det har meldt store vannmengder utover dagen. Her må jeg få så mange mil jeg klarer, hehe.
Er fortsatt overrasket hvor sinnsykt bra den drar på lavt turtall og jeg bare leeeengter etter å dra den lenger :-)å
Kjørte ca. 3 mil i dag og kjenner at fothvilerene skal flyttes ett hakk lenger fremover og helst litt nedover. Dette får bli et prosjekt i vinter, selv om det bare er to skruer. Selv en med ti tommeltotter klarer dette med slike justerbart sett. Dette var ingen dum invistering. Kostet tross alt 6-laken!!
Jeg synes faktisk den ser litt mer sinna ut uten windscreen... Jeg er sikkert den eneste som mener det derimot
Har kjørt 6 mil nå siden jeg fikk den og sitter og lurer på om silikonlaget på dekkene snart er slitt bort, selv om jeg kun kjører på våt kald asfalt... Man kjører liksom litt under pari grunnet denne uvitenheten...
Ellers så blir jeg mer og mer overrasket over lyden og hvor "smooth" sykkelen er. Ikke noe klink klonk noe sted og jeg har jaggu ikke bomgiret en eneste gang ennå. Utrolig!
I morgen er det lørdag og været er meldt bra, så DA blir det ut på tur.