Kawagutten skrev:Bjerknez skrev:Kawagutten skrev:Fikk du vært innom Høk idag?
Jeg og Cutless var innom Høk i dag etter (for meg) en rimelig kjølig tur til Nordby da jeg kjørte rett fra jobb og ikke hadde ullundertøy under. Men det var en fin liten tur
Vare bare maks 5 sykler der og mange biler. Ser ut til at folk har gått i hi nå
Da er det sånn jeg har forstått det at det alltid er bikere der enten med eller uten mc
Det så nok ikke ut som om de andre var bikere. Man kan jo i utgangspunktet ikke se det selv om man går i "sivil" men mye gamle folk/par etc.
Det er egentlig ikke så veldig mye annet å si enn at jeg er strålende fornøyd. Servicen hos Alf Graarud Motor synes jeg er veldig bra. Dem er ikke lynkjappe til å svare på e-post og svarene man får er veldig amputerte, men ringer man så får man hjelp og har man problemer med sykkelen (vertfall som kunde) så får du time veldig raskt. Ikke noe problem med den biten vertfall
Sykkelen blir jeg mer og mer vant til og klarer ikke lenger å identifisere meg med en cruiser. Cruiseren jeg hadde var jeg fornøyd med, men det har åpnet seg en ny verden for meg nå. Morsomt med en langt mer lettkjørt og mer leken sykkel. Har kjørt ca. 100 mil på en liten uke (dårlig vær/kulde) har begrenset kjøringen LITT) og jeg har ikke blitt sliten noe sted. Jeg har heller ikke problemer med håndleddene lenger. Dette kom nok av at jeg var anspent i starten.
Lysene på sykkelen er jeg imponert over. Veldig bra nærlys/langlys (i forhold til hva jeg er vant med) og det hender titt og ofte at biler blinker på meg selv med nærlysene slått på. Mulig dem er feil innstillt, men det virker ikke slik...
En utrolig morsom sykkel med skikkelig gromlyd