JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Liten update
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: JK's bikerblogg... Endelig!!!
Har enda ikke testa denne tapatalken, bør kanskje det
Vi prøver igjen:
[img]http://s26.postimg.org/7vboxm2mx/20140718_194922.jpg[/img]
upload gambar
Sykkelen min(Thea) sammen med Hondaen til jonas.kluver. Tatt ved Coopen på Spongdal etter en tur rundt ytre Byneset.
[img]http://s26.postimg.org/4aftedy3d/20140719_221737.jpg[/img]
free jpeg images
Her har dere bilde av Thea og min kjære med tommelen opp i bakgrunnen Sykkelen ved siden av er en Husaberg 650 av 2005(?)årgang?
Vi prøver igjen:
[img]http://s26.postimg.org/7vboxm2mx/20140718_194922.jpg[/img]
upload gambar
Sykkelen min(Thea) sammen med Hondaen til jonas.kluver. Tatt ved Coopen på Spongdal etter en tur rundt ytre Byneset.
[img]http://s26.postimg.org/4aftedy3d/20140719_221737.jpg[/img]
free jpeg images
Her har dere bilde av Thea og min kjære med tommelen opp i bakgrunnen Sykkelen ved siden av er en Husaberg 650 av 2005(?)årgang?
Sist redigert av JK95 den 25 jul 2014, 21:41, redigert 1 gang totalt.
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: JK's bikerblogg... Bilder side 9.
Bruker du forumet sin bilde tjeneste blir de alt for små... Får ikke sett bildene skikkelig :-(
Sony Z2
Sony Z2
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: JK's bikerblogg... Bilder side 9.
Bedre nå?LordShaft skrev:Bruker du forumet sin bilde tjeneste blir de alt for små... Får ikke sett bildene skikkelig :-(
Sony Z2
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: JK's bikerblogg... Bilder side 9.
Veldig mye bedre
Sony Z2
Sony Z2
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: JK's bikerblogg... Bilder side 9.
Da var Thea parkert, og klar for en vinter med dulling og påkosting Føles ikke godt å vite at hun ikke får nyte trøndelagssvinger med meg før til neste år, men hun har sikkert ikke noe imot litt kos heller Bagster trekk er kjøpt inn, så til (h)jul håpes det på tankveske og SW Motech sitt geniale bagasjesystem, da det MÅ bli noen turer neste år Ny forskjerm må kjøpes etter at en idiot har ødelagt den gamle, og alt skal poleres og shines til neste sesong
Det er også et mål å komme seg til MC-messa neste år, rekner med flere skal ivei? Skal MCsiden.no ha stand i år også? Noen som har noen erfaringer å dele, hotelltips og lignende?
Det er også et mål å komme seg til MC-messa neste år, rekner med flere skal ivei? Skal MCsiden.no ha stand i år også? Noen som har noen erfaringer å dele, hotelltips og lignende?
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: JK's bikerblogg... Bilder side 9.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=cbB-q3XRmfQ[/video]
Vannløs detailing, hva tror dere? Selv tenker jeg at en bør da i det minste ta EN ordentlig runde med avfetting, schampoo og slikt, men kanskje jeg tar feil?
Vannløs detailing, hva tror dere? Selv tenker jeg at en bør da i det minste ta EN ordentlig runde med avfetting, schampoo og slikt, men kanskje jeg tar feil?
- Bjerknez
- Innlegg: 23253
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Vannfri vask og detail
Jeg ser poenget hvis sykkelen faktisk ikke er skitten, men kun støvete. Sykkelen på videoen var jo ikke skitten i utgangspunktet...
Jeg har selv vert en liten detailing freak og kan dog fortelle at Chemical Guys produkter er gode saker. Disse kan forresten kjøpes her: http://www.scandicshine.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Men for oss her hjemme som kjører til sykkelen er grå av skitt samt utsetter den for salt etc. så kommer man ikke utenom en god dose avfetting og avspyling med høytrykk.
Så hvis sykkelen bare har gått 10 mil på tørre veier etter sist vask, så kan man fint vaske sykkelen uten vann som på videoen. Men blir det faktisk skikkelig skitten så vill jeg ikke rørt sykkelen fysisk før jeg hadde fått spylt av det verste.
Den voksen han brukte i slutten av videoen koster ca. 1.500,- og er bare tull å bruke. Jetseal flasken koster ca. 300,- og den vil vare omtrent livet ut hvis man bare skal bruke den på tanken eller på en motorsykkel generelt.
Ellers, så er jo parafin et utmerket middel og kan brukes så og si over alt på motorsykkelen og løser opp det meste. Men i parafin så er det oljer etc. så jeg ville kanskje ikke brukt den på lakkerte flater, men alt annet kan man vaske med en fille dynket i parafin.
Jeg har selv vert en liten detailing freak og kan dog fortelle at Chemical Guys produkter er gode saker. Disse kan forresten kjøpes her: http://www.scandicshine.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Men for oss her hjemme som kjører til sykkelen er grå av skitt samt utsetter den for salt etc. så kommer man ikke utenom en god dose avfetting og avspyling med høytrykk.
Så hvis sykkelen bare har gått 10 mil på tørre veier etter sist vask, så kan man fint vaske sykkelen uten vann som på videoen. Men blir det faktisk skikkelig skitten så vill jeg ikke rørt sykkelen fysisk før jeg hadde fått spylt av det verste.
Den voksen han brukte i slutten av videoen koster ca. 1.500,- og er bare tull å bruke. Jetseal flasken koster ca. 300,- og den vil vare omtrent livet ut hvis man bare skal bruke den på tanken eller på en motorsykkel generelt.
Ellers, så er jo parafin et utmerket middel og kan brukes så og si over alt på motorsykkelen og løser opp det meste. Men i parafin så er det oljer etc. så jeg ville kanskje ikke brukt den på lakkerte flater, men alt annet kan man vaske med en fille dynket i parafin.
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Vannfri vask og detail
Tenker det samme selv, god avfetting og høytrykk Har du lite tro på voks altså? Eller er det kun den voksen spesifikt? Har en liten detailer i meg selv, den har bare ikke fått slippe ut enda Det blir til vårs, da skal mamma få se at en sykkel blir ikke ren av zalo og varmtvannBjerknez skrev:Jeg ser poenget hvis sykkelen faktisk ikke er skitten, men kun støvete. Sykkelen på videoen var jo ikke skitten i utgangspunktet...
Jeg har selv vert en liten detailing freak og kan dog fortelle at Chemical Guys produkter er gode saker. Disse kan forresten kjøpes her: http://www.scandicshine.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Men for oss her hjemme som kjører til sykkelen er grå av skitt samt utsetter den for salt etc. så kommer man ikke utenom en god dose avfetting og avspyling med høytrykk.
Så hvis sykkelen bare har gått 10 mil på tørre veier etter sist vask, så kan man fint vaske sykkelen uten vann som på videoen. Men blir det faktisk skikkelig skitten så vill jeg ikke rørt sykkelen fysisk før jeg hadde fått spylt av det verste.
Den voksen han brukte i slutten av videoen koster ca. 1.500,- og er bare tull å bruke. Jetseal flasken koster ca. 300,- og den vil vare omtrent livet ut hvis man bare skal bruke den på tanken eller på en motorsykkel generelt.
Ellers, så er jo parafin et utmerket middel og kan brukes så og si over alt på motorsykkelen og løser opp det meste. Men i parafin så er det oljer etc. så jeg ville kanskje ikke brukt den på lakkerte flater, men alt annet kan man vaske med en fille dynket i parafin.
- Bjerknez
- Innlegg: 23253
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Vannfri vask og detail
Neida, voks er bra det, men for min del må jeg ha voks til matt lakk og det er litt dyrere. Da ville jeg heller lagt en sealer som holder lengst mulig. Men motorsykler som stort sett går når det er finvær og blir ofte vasket trenger ikke noen kraftige avfettinger hard skrubbing.JK95 skrev:Tenker det samme selv, god avfetting og høytrykk Har du lite tro på voks altså? Eller er det kun den voksen spesifikt? Har en liten detailer i meg selv, den har bare ikke fått slippe ut enda Det blir til vårs, da skal mamma få se at en sykkel blir ikke ren av zalo og varmtvannBjerknez skrev:Jeg ser poenget hvis sykkelen faktisk ikke er skitten, men kun støvete. Sykkelen på videoen var jo ikke skitten i utgangspunktet...
Jeg har selv vert en liten detailing freak og kan dog fortelle at Chemical Guys produkter er gode saker. Disse kan forresten kjøpes her: http://www.scandicshine.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Men for oss her hjemme som kjører til sykkelen er grå av skitt samt utsetter den for salt etc. så kommer man ikke utenom en god dose avfetting og avspyling med høytrykk.
Så hvis sykkelen bare har gått 10 mil på tørre veier etter sist vask, så kan man fint vaske sykkelen uten vann som på videoen. Men blir det faktisk skikkelig skitten så vill jeg ikke rørt sykkelen fysisk før jeg hadde fått spylt av det verste.
Den voksen han brukte i slutten av videoen koster ca. 1.500,- og er bare tull å bruke. Jetseal flasken koster ca. 300,- og den vil vare omtrent livet ut hvis man bare skal bruke den på tanken eller på en motorsykkel generelt.
Ellers, så er jo parafin et utmerket middel og kan brukes så og si over alt på motorsykkelen og løser opp det meste. Men i parafin så er det oljer etc. så jeg ville kanskje ikke brukt den på lakkerte flater, men alt annet kan man vaske med en fille dynket i parafin.
Jeg har en slik "skumkanon" som jeg bruker til min høytrykkspyler. Jeg fyller opp skumkanonen med avfetting og dekker hele sykkelen og lar den stå litt slik at det virker. Så spyler jeg skikkelig av med rikelig av vann. Deretter tørker jeg sykkelen helt tørr og starter den opp så den får gå seg skikkelig varm slik at alt av vann rundt eksosanlegg/motor tørker. Etter dette går jeg løs med evt. clay (spesielt på eksospotta) på de stedene det sitter litt hardere smuss som assfaltflekket etc.
Etter dette går jeg over sykkelen med en fille med litt parafin og tørker de stedene jeg ser det trengs. Helt til slutt så drar jeg frem skinn rens/conditioner og gir salen en liten omgang. Dette gjør jeg ikke hver gang. Holder vel med en gang i sesongen tror jeg. Så er det evt. på med voks/sealer helt til slutt. For å sette prikken over i'en så tar jeg litt "tyre dressing" på dekksidene for å få tilbake den sorte fargen på dekkene.
Kjedet smøres til slutt.
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Vannfri vask og detail
Hørtes ut som en fin metode dette Parafinen bruker du da på svingarm, framgaffel og slikt? Ikke deler med klarlakk?Bjerknez skrev:Neida, voks er bra det, men for min del må jeg ha voks til matt lakk og det er litt dyrere. Da ville jeg heller lagt en sealer som holder lengst mulig. Men motorsykler som stort sett går når det er finvær og blir ofte vasket trenger ikke noen kraftige avfettinger hard skrubbing.JK95 skrev:Tenker det samme selv, god avfetting og høytrykk Har du lite tro på voks altså? Eller er det kun den voksen spesifikt? Har en liten detailer i meg selv, den har bare ikke fått slippe ut enda Det blir til vårs, da skal mamma få se at en sykkel blir ikke ren av zalo og varmtvannBjerknez skrev:Jeg ser poenget hvis sykkelen faktisk ikke er skitten, men kun støvete. Sykkelen på videoen var jo ikke skitten i utgangspunktet...
Jeg har selv vert en liten detailing freak og kan dog fortelle at Chemical Guys produkter er gode saker. Disse kan forresten kjøpes her: http://www.scandicshine.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Men for oss her hjemme som kjører til sykkelen er grå av skitt samt utsetter den for salt etc. så kommer man ikke utenom en god dose avfetting og avspyling med høytrykk.
Så hvis sykkelen bare har gått 10 mil på tørre veier etter sist vask, så kan man fint vaske sykkelen uten vann som på videoen. Men blir det faktisk skikkelig skitten så vill jeg ikke rørt sykkelen fysisk før jeg hadde fått spylt av det verste.
Den voksen han brukte i slutten av videoen koster ca. 1.500,- og er bare tull å bruke. Jetseal flasken koster ca. 300,- og den vil vare omtrent livet ut hvis man bare skal bruke den på tanken eller på en motorsykkel generelt.
Ellers, så er jo parafin et utmerket middel og kan brukes så og si over alt på motorsykkelen og løser opp det meste. Men i parafin så er det oljer etc. så jeg ville kanskje ikke brukt den på lakkerte flater, men alt annet kan man vaske med en fille dynket i parafin.
Jeg har en slik "skumkanon" som jeg bruker til min høytrykkspyler. Jeg fyller opp skumkanonen med avfetting og dekker hele sykkelen og lar den stå litt slik at det virker. Så spyler jeg skikkelig av med rikelig av vann. Deretter tørker jeg sykkelen helt tørr og starter den opp så den får gå seg skikkelig varm slik at alt av vann rundt eksosanlegg/motor tørker. Etter dette går jeg løs med evt. clay (spesielt på eksospotta) på de stedene det sitter litt hardere smuss som assfaltflekket etc.
Etter dette går jeg over sykkelen med en fille med litt parafin og tørker de stedene jeg ser det trengs. Helt til slutt så drar jeg frem skinn rens/conditioner og gir salen en liten omgang. Dette gjør jeg ikke hver gang. Holder vel med en gang i sesongen tror jeg. Så er det evt. på med voks/sealer helt til slutt. For å sette prikken over i'en så tar jeg litt "tyre dressing" på dekksidene for å få tilbake den sorte fargen på dekkene.
Kjedet smøres til slutt.
- Bjerknez
- Innlegg: 23253
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Vannfri vask og detail
Parafinen bruker jeg vel overalt bortsett fra på salen og på lakkerte flater ja. Tar ingen skade å bruke det på lakkerte flater heller men der bruker jeg uansett andre ting. Parafin er genialt å bruke på alt av motor/eksos etc. For det første så renser det bra og for det andre legger det igjen en liten blank beskyttende hinne.JK95 skrev:Hørtes ut som en fin metode dette Parafinen bruker du da på svingarm, framgaffel og slikt? Ikke deler med klarlakk?Bjerknez skrev:Neida, voks er bra det, men for min del må jeg ha voks til matt lakk og det er litt dyrere. Da ville jeg heller lagt en sealer som holder lengst mulig. Men motorsykler som stort sett går når det er finvær og blir ofte vasket trenger ikke noen kraftige avfettinger hard skrubbing.JK95 skrev:Tenker det samme selv, god avfetting og høytrykk Har du lite tro på voks altså? Eller er det kun den voksen spesifikt? Har en liten detailer i meg selv, den har bare ikke fått slippe ut enda Det blir til vårs, da skal mamma få se at en sykkel blir ikke ren av zalo og varmtvannBjerknez skrev:Jeg ser poenget hvis sykkelen faktisk ikke er skitten, men kun støvete. Sykkelen på videoen var jo ikke skitten i utgangspunktet...
Jeg har selv vert en liten detailing freak og kan dog fortelle at Chemical Guys produkter er gode saker. Disse kan forresten kjøpes her: http://www.scandicshine.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Men for oss her hjemme som kjører til sykkelen er grå av skitt samt utsetter den for salt etc. så kommer man ikke utenom en god dose avfetting og avspyling med høytrykk.
Så hvis sykkelen bare har gått 10 mil på tørre veier etter sist vask, så kan man fint vaske sykkelen uten vann som på videoen. Men blir det faktisk skikkelig skitten så vill jeg ikke rørt sykkelen fysisk før jeg hadde fått spylt av det verste.
Den voksen han brukte i slutten av videoen koster ca. 1.500,- og er bare tull å bruke. Jetseal flasken koster ca. 300,- og den vil vare omtrent livet ut hvis man bare skal bruke den på tanken eller på en motorsykkel generelt.
Ellers, så er jo parafin et utmerket middel og kan brukes så og si over alt på motorsykkelen og løser opp det meste. Men i parafin så er det oljer etc. så jeg ville kanskje ikke brukt den på lakkerte flater, men alt annet kan man vaske med en fille dynket i parafin.
Jeg har en slik "skumkanon" som jeg bruker til min høytrykkspyler. Jeg fyller opp skumkanonen med avfetting og dekker hele sykkelen og lar den stå litt slik at det virker. Så spyler jeg skikkelig av med rikelig av vann. Deretter tørker jeg sykkelen helt tørr og starter den opp så den får gå seg skikkelig varm slik at alt av vann rundt eksosanlegg/motor tørker. Etter dette går jeg løs med evt. clay (spesielt på eksospotta) på de stedene det sitter litt hardere smuss som assfaltflekket etc.
Etter dette går jeg over sykkelen med en fille med litt parafin og tørker de stedene jeg ser det trengs. Helt til slutt så drar jeg frem skinn rens/conditioner og gir salen en liten omgang. Dette gjør jeg ikke hver gang. Holder vel med en gang i sesongen tror jeg. Så er det evt. på med voks/sealer helt til slutt. For å sette prikken over i'en så tar jeg litt "tyre dressing" på dekksidene for å få tilbake den sorte fargen på dekkene.
Kjedet smøres til slutt.
Re: JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Vannfri vask og detail
Hvis du vil slippe detaileren i deg løs, så kan du lese en intro til vask etc her:
http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -bilpleie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ellers er det utrolig mye informasjon om vask og pleie i det forumet - er også en par show& shine posts om MC derinne også
http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -bilpleie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ellers er det utrolig mye informasjon om vask og pleie i det forumet - er også en par show& shine posts om MC derinne også
- Bjerknez
- Innlegg: 23253
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Vannfri vask og detail
Jeg var veldig aktiv i det forumet der før, men er stadig innom der å kikker litt nå også. Flott forum dette med mange entusiaster. mange driver også profesjonelt med detailingmordor skrev:Hvis du vil slippe detaileren i deg løs, så kan du lese en intro til vask etc her:
http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -bilpleie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ellers er det utrolig mye informasjon om vask og pleie i det forumet - er også en par show& shine posts om MC derinne også
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Vannfri vask og detail
Skal sjekke denne, takk for tipset Skal bytte noen kåpedeler før sesongen, så da skal det meste av og få en ordentlig runde både ut- og innvendig Med nytt kjøreutstyr på messa og nyshinet sykkel kan jeg leke forfengelig MC-ist en stund Bare synd at de fleste av dere er stasjonert sør for Trivelige Trøndelag, blir jo sjalu av alle de fine turene jeg ser bilder og videoer fra her på forumet... Eller var det jeg som var stasjonert feil?Bjerknez skrev:Jeg var veldig aktiv i det forumet der før, men er stadig innom der å kikker litt nå også. Flott forum dette med mange entusiaster. mange driver også profesjonelt med detailingmordor skrev:Hvis du vil slippe detaileren i deg løs, så kan du lese en intro til vask etc her:
http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -bilpleie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ellers er det utrolig mye informasjon om vask og pleie i det forumet - er også en par show& shine posts om MC derinne også
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Vannfri vask og detail
Mye fritid, men en MC stående 3 timer unna gjør vinteren plagsomt lang... PMSen merkes hardt, og resultatet er jo at jeg som de fleste andre ser på utstyr, modifikasjoner og videoer på Facetube
Dette har jo også i mitt tilfelle endt opp i en kraftig ønskeliste, hvorav det meste neppe blir annet enn nettopp ønsker...
Her er lista slik den ser ut så langt, kom gjerne med innvendinger
Klær:
Ny skinndress, fortrinnsvis hvit og 2-delt, blir nok å prøve en del på MCmessa
Ny hjelm, vuredere denne: http://www.xlmoto.no/hjelm-shoei-gt-air-wanderer-tc-6" onclick="window.open(this.href);return false;
Nye hansker, sport i hvit/svart utførelse
Nye sko, SVARTE!!!
Bagasjeløsning:
http://www.twistedthrottle.com/sw-motec ... ing-system" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twistedthrottle.com/sw-motec ... r750-08-10" onclick="window.open(this.href);return false;
Detailing:
Fikk tilbud på denne pakka fra Scandicshine fritt levert til Trondheim for 2000kr:
http://scandicshine.no/index.php?route= ... search=s17" onclick="window.open(this.href);return false; i 250ml
3x http://scandicshine.no/index.php?route= ... h=edgeless" onclick="window.open(this.href);return false;
3x http://scandicshine.no/index.php?route= ... C3%B8rings" onclick="window.open(this.href);return false;
2x http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
Dekk:
Michelin Pilot Road 4
Noen tips å komme med?
Dette har jo også i mitt tilfelle endt opp i en kraftig ønskeliste, hvorav det meste neppe blir annet enn nettopp ønsker...
Her er lista slik den ser ut så langt, kom gjerne med innvendinger
Klær:
Ny skinndress, fortrinnsvis hvit og 2-delt, blir nok å prøve en del på MCmessa
Ny hjelm, vuredere denne: http://www.xlmoto.no/hjelm-shoei-gt-air-wanderer-tc-6" onclick="window.open(this.href);return false;
Nye hansker, sport i hvit/svart utførelse
Nye sko, SVARTE!!!
Bagasjeløsning:
http://www.twistedthrottle.com/sw-motec ... ing-system" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twistedthrottle.com/sw-motec ... r750-08-10" onclick="window.open(this.href);return false;
Detailing:
Fikk tilbud på denne pakka fra Scandicshine fritt levert til Trondheim for 2000kr:
http://scandicshine.no/index.php?route= ... search=s17" onclick="window.open(this.href);return false; i 250ml
3x http://scandicshine.no/index.php?route= ... h=edgeless" onclick="window.open(this.href);return false;
3x http://scandicshine.no/index.php?route= ... C3%B8rings" onclick="window.open(this.href);return false;
2x http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://scandicshine.no/index.php?route= ... &limit=100" onclick="window.open(this.href);return false;
Dekk:
Michelin Pilot Road 4
Noen tips å komme med?