Stygge motorsykkler

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av simpson »

Reodor Felgen skrev:
Tobben84 skrev:Det som gjør 748'en så pen for min del er at den er veldig kompakt (spesielt bak), samt komboen med ensidig svingarm og eksosen som føres oppover langs bakenden ser jæævla rått ut :)
+1
Trudde det var baklykta som de har lånt fra Suzuki gixxer som gjorde den så fin.[/quote]
Baklykta til Suzuki?
Nei, ta deg ei bolle gitt. På suzukien er det en stor, bred baklykt som tar nesten hele hekken.
Ducati har en liten en som er delt i to igjen. Merkelig at når en sykkel blir til et ikon, får folk hallusinasjoner og finner plutselig ut at det er hentet ideer og kopiert og lånt deler i øst og vest.

Grohl
Innlegg: 73
Registrert: 14 jan 2012, 13:01
Motorsykkelen din: Kawasaki VN900C
Sted: Oslo

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av Grohl »

simpson skrev:Nei, nei nei Greven.
Du må være ekstrem Honda entusiast for å påstå at Ducati likner på denne Hondaen :sorry
Den største forskjellen er uansett at den ene er veldig anonym, ukjent og lite tiltalende utseende.
Den andre har enorm suksess både på og utenfor banen, designperle av de få og har fått bekreftet dette til gangs verden over, er allerede blitt en klassiker og kommer for alltid til å være en av de virkelig store i motorsykkel historien.
Dette er ikke bare min mening, men en hel motorsykkel verden.
På tide å dra opp nisselua?

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av freddy123 »

stygge motorsykkler ja, skal man se jeg syntes den forrige versjonen av kawasaki versys var mindre pen.

Bilde

takler bare ikke den fronten :-# :x , men godt de har fått fikset opp i det da :D

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av Crinos »

Smaken er som baken... Vi har alle forskjellige meninger.

Jeg har alltid blitt "oppdratt" til at man ikke snakker styggt om sykkelen til andre. Man trenger ikke å være enig i at den er fin, men man legger heller ikke ut i detaljer om hvor JÆÆÆÆ**** stygg den er.

Så i den dur sier jeg.
Ja, det er mange stygge motorsykler der ute, men det er mange fine også.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Barbarozza
Innlegg: 560
Registrert: 21 apr 2011, 15:57
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av Barbarozza »

Finnes de som er så stygge at de blir pene feks slik som Versys. Og det finnes de som er penere i virkligheten en på bilder og vice versa. Noen sykler kler enkelte farger bedre en andre, og noen er fine i en vinkel, men virker ufix i en annen.

Så har du det enkle faktum, at det du kjører, det er ofte i den leia du ser på, og finner det du liker. Det er rein psykologi. Vet ikke om jeg skal ta trådstarter "rant" særlig seriøst. I beste fall skrevet for å få litt temperatur på siden hvilket er et lite must da de er litt for mye koseprat for meg her inne om dagen.

Personlig synes jeg det som finnes under skallet er det kuleste, og må gi Greven rett i at det finnes noen uberkule Honda modeller som mange andre lånte øyet til. I så måte har Honda mistet mye av edgen de siste åra.

Det er ikke bare RC30, men ikke minst RC166 som er perler rent teknisk.

Aner ikke helt hva jeg skal si om min nåværende, den er i beste fall styggpen, men den skal ha for en ting..den går noe inni hælvete.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Memento mori

Brukeravatar
Haymaker
Innlegg: 576
Registrert: 29 jul 2014, 10:21
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av Haymaker »

Auda. Trodde dette var en tråd hvor en skulle legge ut eksempler på stygge motorsykler.
Det hadde vært en stemningsdreper :knegg

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av DrGreve »

Du har så rett, så rett, Haymaker :knegg
BMW_R1200GS_track (640x426).jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Reodor Felgen
Innlegg: 262
Registrert: 22 aug 2014, 11:09
Motorsykkelen din: Gsxr 400

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av Reodor Felgen »

simpson skrev:
Reodor Felgen skrev:
Tobben84 skrev:Det som gjør 748'en så pen for min del er at den er veldig kompakt (spesielt bak), samt komboen med ensidig svingarm og eksosen som føres oppover langs bakenden ser jæævla rått ut :)
+1
Trudde det var baklykta som de har lånt fra Suzuki gixxer som gjorde den så fin.
Baklykta til Suzuki?
Nei, ta deg ei bolle gitt. På suzukien er det en stor, bred baklykt som tar nesten hele hekken.
Ducati har en liten en som er delt i to igjen. Merkelig at når en sykkel blir til et ikon, får folk hallusinasjoner og finner plutselig ut at det er hentet ideer og kopiert og lånt deler i øst og vest.[/quote]
Er da eldre Suzukier som har todelt baklys veldig likt Ducati 748.
12_689963515_xl.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av simpson »

Det finnes tydeligvis mange baklykter på gsxr fra nittitallet
http://www.bikepics.com/suzuki/gsxr750/97/pics.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
poulet_cavalier
Innlegg: 1272
Registrert: 25 feb 2012, 21:55
Motorsykkelen din: R1200GS
Sted: Asker

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av poulet_cavalier »

Her er en vakker sak, ikke sant DrGreve :knegg
:erte :erte
Capture.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av DrGreve »

poulet_cavalier skrev:Her er en vakker sak, ikke sant DrGreve :knegg
:erte :erte
Capture.JPG
Ha, ha, faktisk noe av det styggeste jeg har sett, men ikke helt det styggeste :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
Haymaker
Innlegg: 576
Registrert: 29 jul 2014, 10:21
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av Haymaker »

DrGreve skrev:Du har så rett, så rett, Haymaker :knegg

Haha! Fantastisk. Forsiktig nå! :twisted

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6996
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av Jompa »

Busa Trond skrev:Dem som elsker Honda og Ducati. Ser vel på et voksent bilde som dette som stygt :blae
Her er alt dedikert til randen, selv personene og syklene :prf Vakkert vakkert gutter :D

Bilde
Får vel gjenta meg sjøl da,
Ja, jeg har omsider innsett at nebbdyrene har sin naturlige plass i "faunaen".
Og her er de nesten på hjemmebane.
Så dere noen toppløse der langs fjorden ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6996
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av Jompa »

mortenolb skrev:Jeg for min del må ærlig innrømme at jeg synes eldre sykler stort sett ser helt jævlige ut. Alt for mye firkanta, kantete og gjerne litt for "tjukke"(Fant ingen bedre ord for øyeblikket). Jeg synes heller ikke det er positivt om ting blir for runde, men en slags mellomting. Jeg vil si at jeg synes de "vakreste" syklene jeg har sett er Ducati sine Panigale'r, og 848 Evo.

Gammel ? JA Firkantig ?

DSCF2947.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Jona88
Innlegg: 256
Registrert: 25 jan 2015, 16:54
Motorsykkelen din: Yamaha MT07
Sted: Horten

Re: Stygge motorsykkler

Legg inn av Jona88 »

vet ikke hva jeg skal si til denne....STYGG!!!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar