Joa, men når jeg betaler samme timeprisen (650-700,-) her i Norge bare ca 5mil unna, så ser jeg ingen grunn til å sponse disse svenskene jeg. Meget flink på Kawa og Triumph. Jeg har hatt begge merkene, men også brukt han på alle mine andre sykler de siste 15årene. Så slike firmaer må vi prøve å holde liv i. :-)Gordon skrev:biker7 skrev:Hva er normal timepris på norske mc-verksteder i feks. oslo og omegn og andre steder da? Kunne være interresant å høre, i forhold til her på landsbygda.. Trur feks. mc-huset nydal ligger på ca 1000,- inkl-moms. Tenkte at hvis de ligger en del over i forhold, så kanskje det kan være bortimot like lønnsomt å holde pengene her i landet I fjor betalte jeg 650,- inkl.moms hos mc-verkstedet jeg bruker. Vet ikke om han har justert noe pris siden da, men får vel snart vite det, da ninjan er levert der på service nå. I verstefall har han vel gått opp en femtilapp. :-)
Hos Triumph i Oslo tar de kr 980 pr time, (2014 priser) hos Triumph i Glava, Sverige tar de Skr 700.- (2015 priser)
Da kan du regne ut selv hvor mye du spare.
Gordon
980,- hos triumph i oslo, er det da med moms..?