cevillan skrev:
Jeg skjønner bare ikke hvorfor gamle feite menn i distriktene er så opptatt av utseende til politikere.
Hvorvidt du vil kategorisere meg utifra utseende, alder og bosted provoserer ikke meg dersom det var meningen. Såpass tåler jeg. Det kan jo godt hende jeg er både gammel, feit og bosatt nord for Sinsenkrysset (det er vel omtrent der grensen for sivilisert samfunn går? Nordafor der bor det vel bare bønder?)
Men jeg registrerer at dette er skrevet i en negativ mening. Jeg har ikke sagt noe negativt om frk. Berg (er det greit at jeg kaller henne det?), kun omtalt henne som søt. Det er hun jo, og det er vel ikke negativt? Hun er i hvert fall mye søtere enn både Rasmus Hansson og Raymond Johansen!
Jeg er ikke det minste opptatt av henne, verken av utseende eller som politiker. Hun får kanskje muligheten til å markere seg som en respektabel politiker etter hvert, men hun har en lang vei å gå før hun kommer dit.
Ellers er vel alle som stikker hodet fram i politikkens verden utsatt for karakteristikker og omtaler, både positive og negative. Hun får nok oppleve mye av det, og du kommer til å få nok å gjøre dersom du skal gå henne i forsvar hver gang det skjer! Bare vent til avistegnerne begynner å karikere henne!
Men du kan ta det helt med ro cevillan. Du trenger ikke se på meg som en trussel, du skal få ha henne helt for deg selv for min del :-)å