Baffin sin Blogg, tur til Vinje- guten
- Baffin
- Innlegg: 527
- Registrert: 01 jan 2016, 18:00
- Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.
Baffin sin Blogg, tur til Vinje- guten
Etter en tid som "anonym" bruker av forumet så er det vel på tide med en presentasjon.
Jeg er en ung gutt/mann på 62 år, født og oppvokst på den beste østkant i Oslo.
Sist på syttitallet reiste jeg på jobb til Valdres og der på ei mjølkerampe traff jeg mi Vallersbrur.
Slik havna jeg langt til fjells i ei lita bygd i den norske fjellheimen ( ja e spør, beint ut, ko sku ein stakkar gjort
ho hadde langt svart hår og eit blikk så blått.)
Jeg har fjord og fjell tett innpå meg så du treffer meg like gjerne på terrengsykkel langt til fjells, i snødrevet i skisporet, i en kajakk på en elv, eller i en havkajakk til havs eller i et av våre flotte fjellvann.
Ja elvepadling blir det mindre og mindre av det begynner å bli rått parti for en på 62.
Det var Tempo som var det store da jeg fylte 16 og jeg var så heldig å få tak i en Tempo Comet den var jo noe sprekere enn Corvetten, men ulempa var at den krevde førerkort noe jeg ikke hadde, og det skulle gå mange år før jeg fikk det.
Noe kjøring ble det også med en Honda CB 450 (lånte) uten lappen på den også , men det gikk heldigvis bra.
Fra jeg var 20 år til den sommer'n jeg fylte 40 så ble det ikke noe kjøring med mc, men fant da ut at det var på tide med lappen så da bar det avsted til en kjøreskole for å se om jeg beherska motorsykkelkjøringa fortsatt, jeg sleit litt i "kjøregården", men på oppkjøringa satt den som et skudd og som kjørelærer'n sa: best når det gjelder.
Så skulle det gå nye 20 år før det ble noe mer motorsykkelkjøring sjøl om guttungen fikk seg både en Honda MT50 og en Husqvarna crosser, ja jeg testa begge, men ingenting å snakke om.
Så endelig det året (2015) da jeg fylte 62 fikk jeg min første store sykkel en Yamaha DragStar 650 som ble flittig brukt det året, men nå i vinter (feb.) så ble den solgt da den virka noe traust og kjedelig, jeg hadde lyst på noe til mer kombi bruk og etter noe fram og tilbake fant jeg MIN sykkel.
Så tirsd. den 1/3-16 tok jeg turen fra Valdres til Sandefjord for å se på sykkel, Speed Motorcenter hadde en som hadde gjort meg nysgjerrig.
Jeg hadde sett denne typen før, men synes vel egentlig at de virka noe kjedelig, men det var noe som pirra meg med denne, ikke bare hadde den fått ny tøffere front og kraftige eikefelger den hadde jo og bra med utstyr, ja i det hele et nydelig design.
Det ble handel (skal hente til uka) og jeg har skaffa meg en fritidssyssel til, en 2015 mod. Suzuki DL650XT ABS så da gjenstår bare:
Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure
And whatever comes our way
Baffin
-brei som ei låvedør
Jeg er en ung gutt/mann på 62 år, født og oppvokst på den beste østkant i Oslo.
Sist på syttitallet reiste jeg på jobb til Valdres og der på ei mjølkerampe traff jeg mi Vallersbrur.
Slik havna jeg langt til fjells i ei lita bygd i den norske fjellheimen ( ja e spør, beint ut, ko sku ein stakkar gjort
ho hadde langt svart hår og eit blikk så blått.)
Jeg har fjord og fjell tett innpå meg så du treffer meg like gjerne på terrengsykkel langt til fjells, i snødrevet i skisporet, i en kajakk på en elv, eller i en havkajakk til havs eller i et av våre flotte fjellvann.
Ja elvepadling blir det mindre og mindre av det begynner å bli rått parti for en på 62.
Det var Tempo som var det store da jeg fylte 16 og jeg var så heldig å få tak i en Tempo Comet den var jo noe sprekere enn Corvetten, men ulempa var at den krevde førerkort noe jeg ikke hadde, og det skulle gå mange år før jeg fikk det.
Noe kjøring ble det også med en Honda CB 450 (lånte) uten lappen på den også , men det gikk heldigvis bra.
Fra jeg var 20 år til den sommer'n jeg fylte 40 så ble det ikke noe kjøring med mc, men fant da ut at det var på tide med lappen så da bar det avsted til en kjøreskole for å se om jeg beherska motorsykkelkjøringa fortsatt, jeg sleit litt i "kjøregården", men på oppkjøringa satt den som et skudd og som kjørelærer'n sa: best når det gjelder.
Så skulle det gå nye 20 år før det ble noe mer motorsykkelkjøring sjøl om guttungen fikk seg både en Honda MT50 og en Husqvarna crosser, ja jeg testa begge, men ingenting å snakke om.
Så endelig det året (2015) da jeg fylte 62 fikk jeg min første store sykkel en Yamaha DragStar 650 som ble flittig brukt det året, men nå i vinter (feb.) så ble den solgt da den virka noe traust og kjedelig, jeg hadde lyst på noe til mer kombi bruk og etter noe fram og tilbake fant jeg MIN sykkel.
Så tirsd. den 1/3-16 tok jeg turen fra Valdres til Sandefjord for å se på sykkel, Speed Motorcenter hadde en som hadde gjort meg nysgjerrig.
Jeg hadde sett denne typen før, men synes vel egentlig at de virka noe kjedelig, men det var noe som pirra meg med denne, ikke bare hadde den fått ny tøffere front og kraftige eikefelger den hadde jo og bra med utstyr, ja i det hele et nydelig design.
Det ble handel (skal hente til uka) og jeg har skaffa meg en fritidssyssel til, en 2015 mod. Suzuki DL650XT ABS så da gjenstår bare:
Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure
And whatever comes our way
Baffin
-brei som ei låvedør
Sist redigert av Baffin den 29 jun 2019, 18:35, redigert 15 ganger totalt.
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: My Generation, Baffin sin logg.
Se der, ja!
En god, interessant og fyldig intro.
Veldig trivelig med en Baffin blogg her inne - vælkømmin som Æmce siden loggfører :)
En god, interessant og fyldig intro.
Veldig trivelig med en Baffin blogg her inne - vælkømmin som Æmce siden loggfører :)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: My Generation, Baffin sin logg.
"My Generation"...
Ah... så klart . The Who, selvfølgelig :
[video]https://www.youtube.com/watch?v=qN5zw04WxCc[/video]
Ah... så klart . The Who, selvfølgelig :
[video]https://www.youtube.com/watch?v=qN5zw04WxCc[/video]
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- kvase
- Innlegg: 1064
- Registrert: 29 des 2015, 02:35
- Motorsykkelen din: KTM 1090 ADV-R/Yamaha WR450F
- Bosted: Arendal
- Kontakt:
Re: My Generation, Baffin sin logg.
Gratulere flott presentasjon og godt skrevet - Å sykkelen så knallbra ut Selv så er også jeg på begynnerstadiet etter div brudd på mc livets bravader fra og til - med sykkel i mellomsegmentet tror det er fornuftig.-
Ja å komme fra den beste Østkant kan bare være et +
Lykke til med MC sesongen -
Ja å komme fra den beste Østkant kan bare være et +
Lykke til med MC sesongen -
Vespa Piago 75cc Panter 50 cc Honda FT 500 cc XT660 Z Tennere KTM 1050 ADV-- i stallen nå KTM 1090 ADV-R
i tillegg en Suzuki DRZ 400
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
i tillegg en Suzuki DRZ 400
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: My Generation, Baffin sin logg.
Man leser og registrer selvfølgelig at det er handlet ny sykkel, men glemmer å gratulere...
Så det gjøres herved - gratulerer med valg av en flott, lettkjørt ok ikke minst praktisk sykkel .
Fullt touringutstyrt også, ser det ut som.
Originale Suzuki sidevesker, eller...?
Så det gjøres herved - gratulerer med valg av en flott, lettkjørt ok ikke minst praktisk sykkel .
Fullt touringutstyrt også, ser det ut som.
Originale Suzuki sidevesker, eller...?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Baffin
- Innlegg: 527
- Registrert: 01 jan 2016, 18:00
- Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.
Re: My Generation, Baffin sin logg.
Regna med at du tok denAJ skrev:"My Generation"...
Ah... så klart . The Who, selvfølgelig :
Takker så mye, nei sideveskene er ikke Suzuki, men Hepco&Becker med Dakar mrk. både på sykkel og vesker.AJ skrev:Man leser og registrer selvfølgelig at det er handlet ny sykkel, men glemmer å gratulere...
Så det gjøres herved - gratulerer med valg av en flott, lettkjørt ok ikke minst praktisk sykkel .
Fullt touringutstyrt også, ser det ut som.
Originale Suzuki sidevesker, eller...?
Baffin
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 7027
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Bosted: Molde
- Kontakt:
Re: My Generation, Baffin sin logg.
Gratulerer i massevis med "ny-skyssen". Dette blir nok bra
Gratulerer også med (b)logg, denne skal jeg nok holde godt øye med
Gratulerer også med (b)logg, denne skal jeg nok holde godt øye med
- Baffin
- Innlegg: 527
- Registrert: 01 jan 2016, 18:00
- Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.
Re: My Generation, Baffin sin logg.
Takk for det Kvase, ja en 650 med 69 hk. holder lenge til mitt bruk sjøl med full oppakning tror jeg det går bra.kvase. skrev:Gratulere flott presentasjon og godt skrevet - Å sykkelen så knallbra ut Selv så er også jeg på begynnerstadiet etter div brudd på mc livets bravader fra og til - med sykkel i mellomsegmentet tror det er fornuftig.-
Ja å komme fra den beste Østkant kan bare være et +
Lykke til med MC sesongen -
Alt øst for elva er jo av det bedre.
Mange takk.kjellv skrev:Gratulerer i massevis med "ny-skyssen". Dette blir nok bra
Gratulerer også med (b)logg, denne skal jeg nok holde godt øye med
Baffin
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.
- E-strom
- Innlegg: 642
- Registrert: 08 apr 2012, 11:33
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS og DRZ400S
- Bosted: Trondheim
- Kontakt:
Re: My Generation, Baffin sin logg.
Gratulerer med utmerket valg av kjøretøy
Du finner mye interessant lesestoff her:
http://www.stromtrooper.com/
http://www.v-strom.co.uk/downloads.htm
(noen har faktisk skannet inn hele verkstedhåndboken og lagt den ut som PDF: http://www.v-strom.co.uk/downloads/Glee.zip)
Du finner mye interessant lesestoff her:
http://www.stromtrooper.com/
http://www.v-strom.co.uk/downloads.htm
(noen har faktisk skannet inn hele verkstedhåndboken og lagt den ut som PDF: http://www.v-strom.co.uk/downloads/Glee.zip)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
- Baffin
- Innlegg: 527
- Registrert: 01 jan 2016, 18:00
- Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.
Re: My Generation, Baffin sin logg.
Ikke kjøpt i dag, men henta den hjem til snø og 14 blå så da har vi skiføret i mange uker til.
Baffin
Baffin
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.
- Baffin
- Innlegg: 527
- Registrert: 01 jan 2016, 18:00
- Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.
On the Road Again
Endelig, første tur for året og første tur med ny sykkel.
Ang. sykkel så blir det litt tidlig å dra noen konklusjon, men den virker veldig lettkjørt kanskje litt for lett på gassen .
Måtte ta det veldig rolig på sideveiene da det ligger igjen alt for mye grus, men tror V-Strom og jeg fort kan bli gode venner.
Prøvde LocaToWeb for første gang i dag og det funka bortsett fra noen bilder som surra litt,
ett kom på feil plass ett annet kom ikke med, men jeg regner med at feilen er min.
LocaToWeb
Baffin
Ang. sykkel så blir det litt tidlig å dra noen konklusjon, men den virker veldig lettkjørt kanskje litt for lett på gassen .
Måtte ta det veldig rolig på sideveiene da det ligger igjen alt for mye grus, men tror V-Strom og jeg fort kan bli gode venner.
Prøvde LocaToWeb for første gang i dag og det funka bortsett fra noen bilder som surra litt,
ett kom på feil plass ett annet kom ikke med, men jeg regner med at feilen er min.
LocaToWeb
Baffin
Sist redigert av Baffin den 31 mar 2016, 11:22, redigert 1 gang totalt.
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: My Generation, Baffin sin Blogg.
Som du skrev i bloggen min; når går det bare en vei !
Sykkelen din ser for øvrig strålende ut. Kan ikke bli annet enn en fabelaktig sesong med den .
Sykkelen din ser for øvrig strålende ut. Kan ikke bli annet enn en fabelaktig sesong med den .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: My Generation, Baffin sin Blogg.
Jasså...
Vært ute på tur i dag, ser jeg... :) :
http://locatoweb.com/map/single/143267746
Greie kjøreforhold og levelig temperatur, eller...?
Vært ute på tur i dag, ser jeg... :) :
http://locatoweb.com/map/single/143267746
Greie kjøreforhold og levelig temperatur, eller...?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Baffin
- Innlegg: 527
- Registrert: 01 jan 2016, 18:00
- Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.
Re: My Generation, Baffin sin Blogg.
Ble en liten tur hadde egentlig ment meg mot Tyin/Filefjell, men snudde da det blei for kaldt på fingra.AJ skrev:Jasså...
Vært ute på tur i dag, ser jeg... :) :
http://locatoweb.com/map/single/143267746
Greie kjøreforhold og levelig temperatur, eller...?
Jeg kjører med "sommerhansker" og det funker dårlig på kveldstid i fjellheimen nå.
Planen er jo varmehåndtak, men inntil det skjer så må jeg få tak i tykkere hansker.
Tempen lå på 5-6° så blei jo ikke akkurat svett.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.
- E-strom
- Innlegg: 642
- Registrert: 08 apr 2012, 11:33
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS og DRZ400S
- Bosted: Trondheim
- Kontakt:
Re: My Generation, Baffin sin Blogg.
Kan opplyse om at V-Strom med håndtakbeskyttere og varmehåndtak fungerer utmerketBaffin skrev:...Planen er jo varmehåndtak, men inntil det skjer så må jeg få tak i tykkere hansker.
Tempen lå på 5-6° så blei jo ikke akkurat svett.
Selv bruker jeg "sommerhansker" av typen ett-lags skinn, og holder fint koken helt ned mot 5-7 grader. Det føles ganske klumsete å ta på tykkere hansker på høsten og våren, men hva gjør man ikke for å få kjørt litt...
PS: Du vet sikkert at V-Strom'en har eget uttak for varmehåndtak? Du finner det i overkant av radiatoren, mer info på Stromtrooper.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html