kaiu skrev: ↑17 sep 2020, 20:11
Gått 83.000 km. Veldig fornøyd med den og at det har blitt 22.000 km så langt i korona året.
83000, ja...
Veldig bra !
Angrer fortsatt av og til på at jeg kvittet meg med min...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
En ikke planlagt byttehandel i sommer førte til at det plutselig sto en sykkel på tomta! Det er en 1992 Kawasaki ZX-6 som forhåpentligvis blir min vei tilbake i motorsyklistenes rekker. Det trengs litt skruing, så planen er å få den på veien i 2021. Helst så snart veiene blir bare og temperaturen blir tosifret.
Kawa1Web.jpg
Kawa2Web.jpg
received_3006195736175479.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Pang :)
Min MV Agusta F3 800 RC (2018), ikke helt standard:
- Annen baklykt med integrerte blinklys
- High-mount Titanium eksosrør for SC Project-potten som medfølger RC-utgaven.
mogs skrev: ↑18 sep 2020, 13:45
Fra 1200 GS til T 7
Spennende bytte!
Kunne vært interessant å lese mer om dine erfaringer med disse syklene, som jo er ganske forskjellige.
Hva med å "utbrodere" litt i denne tråden: https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=383569#p383569 ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
mogs skrev: ↑18 sep 2020, 13:45
Fra 1200 GS til T 7
Spennende bytte!
Kunne vært interessant å lese mer om dine erfaringer med disse syklene, som jo er ganske forskjellige.
Hva med å "utbrodere" litt i denne tråden: https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=383569#p383569 ?
Skal få til det, må få inn litt mer føling med den først.
mogs skrev: ↑18 sep 2020, 19:53
Skal få til det, må få inn litt mer føling med den først.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering