MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Byttet begge kaliperne forran, nå henger ikke bremsene på... og jeg har 2 sykler å velge mellom
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Jeg har kun byttet framdekk med Road 5 som var på tilbud. Må ellers bytte brrmseslange som nå står for tur. I den forbindelse kunne jeg trengt noen råd. For min Yamaha Fz6 Fazer 2006, har jeg prøvd å finne rett lengde et sted på nett, men det var ikke enkelt. Er det noen som kanskje vet?
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Gå inn på vedlagt link, velg din sykkel og «front brake caliper» så kan du se delenummer på slangen du trenger. Søk på nettet så vil jeg tro det blir enkelt :)
https://www.partzilla.com/catalog/yamah ... cycle/2006
https://www.partzilla.com/catalog/yamah ... cycle/2006
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Ny gummi
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Det evige beitet: Rieju RMX 50 // Yamaha DT125RE // Yamaha Fazer FZS600 // Yamaha MT-10 SP -17
I stallen: BMW S1000RR -22 // Honda CBR1000RR -05 (Banesykkel)
I stallen: BMW S1000RR -22 // Honda CBR1000RR -05 (Banesykkel)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Ikke gjort noe med motorsyklene annet enn en kjøretur til Nittedal og tilbake med Guzzi'en :) .
Men jeg har fikset noe av MC-utstyret, som jeg setter stor pris på.
Nemlig Held "Rodney" sommerhanskene mine. Veldig behagelig og luftige hansker, hvor dessverre sømmen på høyre hanskepekefinger raknet da jeg var på Telemarksturen nå nylig. Mange år siden jeg kjøpte disse, men fortsatt uten spor av slitasje og for gode til å kastes pga. en raknet søm.
Så da var det på tide med en tur innom den kreative tenkeboksen og resultatet av den turen var at jeg fant fram en tube sort Tech7 limtube jeg hadde liggende og limte sammen sømmen igjen.
Resultatet ble upåklagelig :) .
Tech7 fungerer altså utmerket på skinn.
Og etter en omgang med Renapur skinnpleiemiddel ble "Rodney" hanskene nærmest bedre enn nye .
Gode hansker er som gode sko, man kvitter seg helst ikke med slike ting som har fungert godt i mange år før man har gjort forsøk på å fikse problemet.
Burde selvfølgelig tatt før- og etter bilder, men det glemte jeg i farten...
Men jeg har fikset noe av MC-utstyret, som jeg setter stor pris på.
Nemlig Held "Rodney" sommerhanskene mine. Veldig behagelig og luftige hansker, hvor dessverre sømmen på høyre hanskepekefinger raknet da jeg var på Telemarksturen nå nylig. Mange år siden jeg kjøpte disse, men fortsatt uten spor av slitasje og for gode til å kastes pga. en raknet søm.
Så da var det på tide med en tur innom den kreative tenkeboksen og resultatet av den turen var at jeg fant fram en tube sort Tech7 limtube jeg hadde liggende og limte sammen sømmen igjen.
Resultatet ble upåklagelig :) .
Tech7 fungerer altså utmerket på skinn.
Og etter en omgang med Renapur skinnpleiemiddel ble "Rodney" hanskene nærmest bedre enn nye .
Gode hansker er som gode sko, man kvitter seg helst ikke med slike ting som har fungert godt i mange år før man har gjort forsøk på å fikse problemet.
Burde selvfølgelig tatt før- og etter bilder, men det glemte jeg i farten...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Ikke annet enn å bestille hovedservice til 1290'en i slutten av august, etter forumtreffet.
Så får vi se hvilken sykkel man velger til treffet...
Så får vi se hvilken sykkel man velger til treffet...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Hei, jeg tok endelig lappen på motorsykkel for tre dager siden Mistet den første kjøretur
Spørsmålet er, jeg kjørte en tung registrert sykkel som tilfredsstiller kravene til A2 (jeg har/hadde bare A2 lappen). Jeg valgte å gå til rettssak, siden jeg var usikker på om den i det hele tatt var innenfor kravene til A2. Etter å ha funne det ut, lurer jeg på hvordan jeg får den registrert til mellomtung og om det er nødvendig. Gjerne send link for å henvise deres påstander. Takk på forhånd
Hilsen emo lappløs kid
Spørsmålet er, jeg kjørte en tung registrert sykkel som tilfredsstiller kravene til A2 (jeg har/hadde bare A2 lappen). Jeg valgte å gå til rettssak, siden jeg var usikker på om den i det hele tatt var innenfor kravene til A2. Etter å ha funne det ut, lurer jeg på hvordan jeg får den registrert til mellomtung og om det er nødvendig. Gjerne send link for å henvise deres påstander. Takk på forhånd
Hilsen emo lappløs kid
- SveinHa
- Innlegg: 524
- Registrert: 09 mai 2023, 23:46
- Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
- Bosted: Carten Island
- Kontakt:
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Om den virkelig tilfredsstiller kravene til A2 så betyr det ingenting om sykkelen er registrert som tung. Poenget er nok om der står 35kW eller mindre i vognkortet. Der er jo også litt andre begrensinger men regner med det er 35kW grensen som er problemet. Står der ingen effekt i vognkortet må der skaffes relevant dokumentasjon fra produsent eller evt importør.
Litt om meg og mitt (der er fremdeles noen som er så gamle at de har hjemmeside i stedet for alskens usosiale medier): http://www.sveinha.com/
Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808
Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Hva er registreringsnummeret på sykkelen?
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
I dag har jeg bytta olje på Pan European, 4,4 liter...
At det blei gjort i dag var at jeg måtte skifte på et aggregat på jobb... da var det gjort i en fei å tømme sykkelen, mens man skulle vente på at aggregatet skulle tømmes...
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
At det blei gjort i dag var at jeg måtte skifte på et aggregat på jobb... da var det gjort i en fei å tømme sykkelen, mens man skulle vente på at aggregatet skulle tømmes...
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
I dag fant jeg et antisklimatte tkil bruk under tepper og som jeg ikke visste jeg hadde .
Tjukkere materiale enn disse andre mattene jeg har hatt.
Så da var det bare å få laget en tankbeskyttelse tilpasset magnettankveska fra GIVI :) :
Tjukkere materiale enn disse andre mattene jeg har hatt.
Så da var det bare å få laget en tankbeskyttelse tilpasset magnettankveska fra GIVI :) :
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Da har jeg fått bekreftet at jeg har fått time til gaffelservice på KTM'en 8. aug.
På tide, tror jeg jeg ganske sikkert, med et olje og simmerringbytte på framgaffelen etter drøye 75K tøffe km. på norske "vedlikeholdsfrie" veier...
Så da er det bare å satse på at neste gaffelservice skjer om noen år på sånn ca. 150K ...
På tide, tror jeg jeg ganske sikkert, med et olje og simmerringbytte på framgaffelen etter drøye 75K tøffe km. på norske "vedlikeholdsfrie" veier...
Så da er det bare å satse på at neste gaffelservice skjer om noen år på sånn ca. 150K ...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Er det behov for noen endringer eller forbedringer som jeg ser noen gjør ved overhaling. Mest sannsynlig ikke da du har vært fornøyd med sykkel så langt og 75k bekrefter att det funket som det er :)
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Ingen endringer. Kun ren service som bytte av olje og simmerringer. Og en finjustering, som jeg tror det kan være behov for etter så mange km.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Da har jeg gjort første egenhendige olje- og filterbytte på V7'ern i dag på 6052 kjørte km og ganske nøyaktig 5K siden 1.gangsservicen.
Sikkert innbilning, men synes sykkelen gikk merkbart bedre etter byttet. Eller kanskje ikke? At sykkelen gikk bedre, altså .
Følger Moto Guzzis anbefaling, så dermed ble det Castrol 10W 60 Supercar olje .
Forhandler bruker Motorex. Tror nok jeg fortsetter med Castrol og bytter selv hver service. Og lar forhandler ta den øvrige servicen...
Med tørrkløtch og egen girolje så er det bilolje den skal ha, denne Guzzi'en :
Kjappere og enklere å bytte olje og filter på V7'ern enn 1290'en.
Også skal den ha bare 1,75 liter.
Og da tenker jeg det er klokest å følge produsentens anbefalinger.
Ikke minst på en rent luftkjølt motor hvor motorolja også har en helt sentral funksjon som en del av temperaturstabiliseringen i en motor som dette.
Sikkert innbilning, men synes sykkelen gikk merkbart bedre etter byttet. Eller kanskje ikke? At sykkelen gikk bedre, altså .
Følger Moto Guzzis anbefaling, så dermed ble det Castrol 10W 60 Supercar olje .
Forhandler bruker Motorex. Tror nok jeg fortsetter med Castrol og bytter selv hver service. Og lar forhandler ta den øvrige servicen...
Med tørrkløtch og egen girolje så er det bilolje den skal ha, denne Guzzi'en :
Kjappere og enklere å bytte olje og filter på V7'ern enn 1290'en.
Også skal den ha bare 1,75 liter.
Og da tenker jeg det er klokest å følge produsentens anbefalinger.
Ikke minst på en rent luftkjølt motor hvor motorolja også har en helt sentral funksjon som en del av temperaturstabiliseringen i en motor som dette.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering