Vinterdvalen

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Sted: Rogaland

Vinterdvalen

Legg inn av Cbr »

Så for noen dager siden Supersport mc`r ute. Tenke det ikke er så lurt, pga salte å kåpene å glatå. Men alså nogen så strekke det litt te.

Hva på det bli kjent møte på Tau for (all mc og alle aldre over 18) nogen dro igang. Hva ikke mi aldersgruppe, heller ikke kameratene følte det. Prøvde senere 2 ganger å legge meg te facebook gruppa men ga til slutt opp, kanskje de syntes vi hva for unge. Litt typisk norsk virka de fleste sjenerte, ingen så tok imot å sa hei når jeg stilte opp. Desperat tok jeg tak i nærmeste å dro igang en samtale. Er sikker på at hadde jeg ikke starta noge så hadde jeg sitti der ignorert :-J . Nå hva ikke dette Mc klubb, men er det det samme opplegget så er det nok ikke noge for meg. Men prøve igjen en av disse mc klubbene i regionen, er de stumme så østers blir det bare med et besøk.

Sånn så det har vært en stund på jobb og privat :ills . Sko gjerne rast fra meg på motorsykkel, ja. Adrenalin kick/Happy kick. Denne tiden er som en dvale. Vekk meg i slutten av Mars. Åh korfor kjørte jeg ikke mer mc! ](*,)

Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Sted: Rogaland

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Cbr »

Ble forbikjørt på motorveien idag, kuult. En streetfighter tror jeg, 2 potter. Trokla imellom bilene da det gikk litt sakte. Vårtegn! Bare bli ferdige me februar nå så en liten måned te.

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Svolp »

Heng deg på meg om en måned og to.. Jeg drar land og strand på vestlandet :)

Kenneth
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Sted: Rogaland

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Cbr »

Okey, høres bra ut. Mld når det nærme seg.

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Guro78 »

Cbr skrev:Nå hva ikke dette Mc klubb, men er det det samme opplegget så er det nok ikke noge for meg. Men prøve igjen en av disse mc klubbene i regionen, er de stumme så østers blir det bare med et besøk.
Min erfaring med mcklubber nå i vinterhalvåret begrenser seg til noen få lokale klubber i mitt nærområde. Jeg har da vært på vanlig klubbkveld, men også klubbfester, og mitt inntrykk er gjennomgående veeeldig positivt! Dette er hyggelige, inkluderende mennesker!!! :D Jeg er nærmest rørt av den gode mottakelsen!! :D :grt :D Så du får gi de en sjanse! Lykke til, håper du er like heldig ;e

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Intruder »

Harleyen din må være en drøm å eie og kjøre,det er ihvertfall min og sikkert mange andres
mening.... :thumleft
Håper det blir forumtreff og at du kommer :notworthy: samt selvsagt alle de andre. :b_c:
Det blir ARTIG !! :mc7 Jo flere og mere vi er sammen,altså.. :D :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Kenny
Innlegg: 36
Registrert: 25 aug 2010, 18:38
Motorsykkelen din: Suzuki SV 650 S 2003

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Kenny »

Når våren melder seg, har alltid onsdagen vært en fin ettermiddag/kveld for tur opp til spinnerikroa i Oftedal. Fast treffdag der oppe, og fin tur oppover naturen.. Og en kaffe ved mål :thumleft

Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Sted: Rogaland

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Cbr »

Hvor er det?

Brukeravatar
Kenny
Innlegg: 36
Registrert: 25 aug 2010, 18:38
Motorsykkelen din: Suzuki SV 650 S 2003

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Kenny »

Cbr skrev:Hvor er det?
http://www.gulesider.no/firma/gjestal-a ... 20spinneri" onclick="window.open(this.href);return false;
Der finner du kart. Men det het Oltedal ja, ikke Oftedal :)

Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Sted: Rogaland

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Cbr »

Jeg og kameratene har hørt legenden om dette treffet. Å finne ut hvor det er har ikke vært lett da det står lite om det på nett. Kjørt opp der flere ganger på tur. Er treffet i den restaurangen til høyre etter den nerøvebakken? Jeg får lete etter mc`r å garn butikker, når er treffet på onsdagene?

Brukeravatar
Kenny
Innlegg: 36
Registrert: 25 aug 2010, 18:38
Motorsykkelen din: Suzuki SV 650 S 2003

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Kenny »

Cbr skrev:Jeg og kameratene har hørt legenden om dette treffet. Å finne ut hvor det er har ikke vært lett da det står lite om det på nett. Kjørt opp der flere ganger på tur. Er treffet i den restaurangen til høyre etter den nerøvebakken? Jeg får lete etter mc`r å garn butikker, når er treffet på onsdagene?
Når gradene kryper oppover gradestokken, begynner motorsyklene å ta turen opp :) Jeg har dratt til ulike tider, er som regel folk fra fem-tiden og utover. Kjør inn fra E39 ved Aboret'et og ta turen via Dirdal, da får du en fin tur opp dit :thumleft Når du kommer opp, ser du alt fra 10 -100 motorsykler på parkeringsplassen!

Brukeravatar
Kenny
Innlegg: 36
Registrert: 25 aug 2010, 18:38
Motorsykkelen din: Suzuki SV 650 S 2003

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Kenny »

Snakker om sola...
http://www.seniormc.no/lokal/index.aspx ... &id=746174" onclick="window.open(this.href);return false;

Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Sted: Rogaland

Re: Vinterdvalen

Legg inn av Cbr »

Tydeligt at det er en annen plass en jeg og kameraten trodde. Tror det er en vei rett på siå så me tar for å komme til lauvik igjen. Den andre plassen er det en mc klubb i bygg på siå + restaurang rett ved bakken, men alså ikke der treffet er. Me ser nok mc`ne ja.

Svar