Kaffeavtale 2015

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Kaffeavtale 2015

Legg inn av Orion »

SuperMorten skrev:
KawaJens skrev:Dei har no beger på bensin stajonane då. Og det ekke mye hjelp med en statoil kopp på en shell stasjon ;-)
For min del er det økonomi i dette. Passerer Statoil hver eneste morgen, og fyller koppen. 5 dager i uka. 20 kr koppen er 100kr i uka. Enkelte dager fyller jeg koppen både to og tre ganger. Når Statoilkoppen koster 299 er det et veldig enkelt regnestykke. Om man må betale for en kopp på Shell er ikke det noen krise..
Enig med deg SuperMorten. Om man drikker mye kaffe blir det endel penger ut av det iløpet av ett år.

Kaffeavtalen er en deal de har kommet med for at vi skal være trofaste kunder, og holde oss til en kjede. Så selv om det drikkes endel tror jeg ikke de taper på det i det lange løp. Ettersom folk ofte fyller bensin, spylevæske, kjøper pølse i brød osv samtidig. Noe de gjerne ikke ville gjort på den stasjonen hadde det ikke vært for den koppen. ;-)

Nå vet jeg ikke hvordan termokoppen er i år. Mener det var i fjor eller året før det kom endel klager på at Statoilkoppen ikke holdt på varmen. Men generelt har de vel vært av god kvalitet også. :-)


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2736
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Kaffeavtale 2015

Legg inn av Busa Trond »

I dag har jeg pimpa opp kaffemaskin på jobben,
så her er det mulighet for en festlig kaffeavtale :thumleft



[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... 9w5n4u.jpg[/img]

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Kaffeavtale 2015

Legg inn av Kawagutten »

Nå kommer du vel aldri hjem i tide til middag tenker jeg :lol
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Svar