Triumph, Glava, Sverige

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Gordon
Innlegg: 146
Registrert: 14 nov 2014, 19:44
Motorsykkelen din: 2015 Moto Guzzi Stelvio NTX ABS 1200cc
Sted: Hokksund

Triumph, Glava, Sverige

Legg inn av Gordon »

Fikk en trist melding fra Roger Blunk, Triumph verkstede på Glava i Sverige:

Hej på Er alla Triumph vänner o alla andra goa knuttar!

Uppdatering för er som inte vet!
Natten till den 23/8 drabbades vi av brand som totalförstörde vår fastighet och EUROSPEED.

Det har nu gått en vecka sedan vi drabbades av den förödande branden som totalförstörde Eurospeed och lokalerna. Vad som kommer att hända i framtiden är för tidigt att säga något om men vi kommer att försöka hålla er uppdaterade en gång i veckan.

Vi behöver dessutom er hjälp! Eftersom allt brann upp, och även då vissa backuper i vårt datasystem, så vill vi att ni som har varit hos oss för service eller köpt något, stort eller smått, hör av sig till oss via telefon, e-post eller skickar in kopior på fakturan från oss så att vi kan återskapa vårt system. Adressen är fortfarande Sågen 1, 670 20 Glava, för postlådan är nog en av de få sakerna som inte har brunnit upp. Detta gäller från mars månad 2015 tills nu.
Har ni besökt oss detta året i Glava så vore vi tacksamma om ni kunde skicka oss bilder från vårt fina ställe, om ni har tagit bilder. Bilder kommer inte att publiceras utan användas för att vi ska kunna identifiera så mycket som möjligt av företaget.

Vi är också intresserade av att komma i kontakt med kunder som har bokat in service eller jobb framåt i tiden så vi kan hjälpa er på något sätt.

Vi vill också tacka alla kunder och vänner för det enorma stöd vi har fått i denna tragedi.

Var glad, vi hörs!
Roger Blunck

EUROSPEED AB
Sågen 1
670 20 Glava

Tfn: 054-85 01 65
Mobil: 070-345 23 85
E-post: roger@eurospeed.nu
Webb: http://www.eurospeed.nu" onclick="window.open(this.href);return false;

Det var meget leit for Triumph eier som har, eller skal bruke Roger sin verksted ved service. Han er en meget bra mekanikker og utfører service på en kompetent og hyggelig måte. Jeg var hos ham i mai med min Sprint, som jeg har siden solgt. Jeg regner med han bygge opp virksomhet igjen.
Gordon

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23138
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Triumph, Glava, Sverige

Legg inn av Bjerknez »

Jepp, er gammelt nytt dette (selv om jeg selv fikk greie på dette ganske nylig) :sorry

Brukeravatar
jongsanim
Innlegg: 1007
Registrert: 20 mai 2013, 18:51
Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013

Re: Triumph, Glava, Sverige

Legg inn av jongsanim »

Bjerknez skrev:Jepp, er gammelt nytt dette (selv om jeg selv fikk greie på dette ganske nylig) :sorry
Vil ikke kalle 23/8 gammalt nytt egentlig. 1 ukes tid.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23138
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Triumph, Glava, Sverige

Legg inn av Bjerknez »

jongsanim skrev:
Bjerknez skrev:Jepp, er gammelt nytt dette (selv om jeg selv fikk greie på dette ganske nylig) :sorry
Vil ikke kalle 23/8 gammalt nytt egentlig. 1 ukes tid.
Hehe, nei det er sant. Jeg så ikek datoen før nå. Men siden jeg selv fikk beskjed om at dette var "gammelt nytt" i en annen tråd når jeg henviste noen til Eurospeed så antok jeg at det var lenger siden.

Uansett... veldig trist. Synes Roger var en jordnær og hyggelig type som ga skikkelig service. :sorry

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Triumph, Glava, Sverige

Legg inn av ojda »

Missposted :scratch
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Gordon
Innlegg: 146
Registrert: 14 nov 2014, 19:44
Motorsykkelen din: 2015 Moto Guzzi Stelvio NTX ABS 1200cc
Sted: Hokksund

Re: Triumph, Glava, Sverige

Legg inn av Gordon »

ojda skrev:Missposted :scratch
Hva tenker du på ''Missposted''? Det gjelder verksted.
Gordon

Svar