XT 600 -91 Stator (generator)

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

XT 600 -91 Stator (generator)

Legg inn av Kawasaki »

Trenger stator til en Yamaha XT 600 1991 modell.

Fikk med to stykk statorer,en brukt og en ny til XT'en da jeg kjøpte den,men det viser seg at disse ikke passer denne årsmodellen. Det kan se ut som om disse hører til en nyere årsmodell.

Noen som har en de kan selge,eventuellt vil bytte?
ikkebike.norwegianforum.net

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: XT 600 -91 Stator (generator)

Legg inn av Kawasaki »

Nå er det øyeblikkelige behovet for å få tak i ny stator til XT'en min borte,men er fremdeles aktuellt å selge disse to som jeg ikke har bruk for selv.

De passser XT600E 3tb. Modellen med el.start. Er også interessert i å bytte,enten i tilsvarende stator som passer min "kickstart-modell", eller i noe annet spennende for en skrotnisse.
ikkebike.norwegianforum.net

andrry
Innlegg: 2
Registrert: 14 jun 2012, 21:04
Motorsykkelen din: XT 600

Re: XT 600 -91 Stator (generator)

Legg inn av andrry »

Hei har en XT 600 E 90mod, du har ikke en stator liggende enda? :-k

Mvh
André

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: XT 600 -91 Stator (generator)

Legg inn av Kawasaki »

andrry skrev:Hei har en XT 600 E 90mod, du har ikke en stator liggende enda? :-k

Jeg har begge to liggende en eller annen plass,både den nye og den brukte. Har du et nærbilde av den du skal bytte ut,så kan jeg sammenligne om de er like.
ikkebike.norwegianforum.net

andrry
Innlegg: 2
Registrert: 14 jun 2012, 21:04
Motorsykkelen din: XT 600

Re: XT 600 -91 Stator (generator)

Legg inn av andrry »

da må jeg åpne for å ta bilde, men får tidligst gjort det i morgen pga jobb, hva skal du ha for dem?

Mvh
André

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: XT 600 -91 Stator (generator)

Legg inn av Kawasaki »

Da har jeg funnet begge to,den nye lå rett bak godstolen her jeg sitter,der har den ligget et år eller to :-k Har prøvd å få Japan motor til å ta den tilbake,da det egentlig var dem som feilleverte til han jeg kjøpte denne sykkelen av. Men på et eller annet tidspunkt stoppet det opp i kommunikasjonen med dem,så jeg giddet ikke mase mere.

Jeg sitter her med fakturaen fra dem,og ser han stakkars siddisen har betalt 2825,inkludert porto på 250!!! De er ikke beskjedne.

Delenummeret på denne er : 3TB-81410-00, jeg mener at jeg fant ut i de dager at den skal passe til den som har elektrisk start. Min har kickstart,og den passer den ikke til.

Sjekk opp om delenummeret stemmer med det du trenger,så blir vi nok enige om en pris begge kan leve med. Statoren er komplett med pickup. Det gjelder både den ubrukte og den brukte. Den brukte har klippet av koblinger.


Jeg jobber på sjøen,og reiser ut over helgen og blir borte 4 uker. Så vil du ha den/dem før ferien,så må du reagere fort. Hvor holder du hus,forresten?
ikkebike.norwegianforum.net

Svar