Stramning av eiker

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Gordon
Innlegg: 146
Registrert: 14 nov 2014, 19:44
Motorsykkelen din: 2015 Moto Guzzi Stelvio NTX ABS 1200cc
Sted: Hokksund

Stramning av eiker

Legg inn av Gordon »

Hei, er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få rettet bak hjul på min Guzzi. Hjul er bygde opp med eiker, og er litt skjev. Sannsynligvis er det ikke en vanlig verksted oppgave.
Gordon

Brukeravatar
lamoi
Innlegg: 106
Registrert: 07 mai 2013, 23:06
Motorsykkelen din: KTM 690 Enduro R (2014)

Re: Stramning av eiker

Legg inn av lamoi »

Jeg var innom Spinnen Wheel i Mysen og fikk rettet opp min bakfelg på fredag, det er vanlig verksted. Ring og hør med de du pleier å gå til, kan være de kan ordne det for deg. Ellers er vel steder som forhandler crossere og endurosykler et tips.

Sent from my Xperia Z2 using Tapatalk

Gordon
Innlegg: 146
Registrert: 14 nov 2014, 19:44
Motorsykkelen din: 2015 Moto Guzzi Stelvio NTX ABS 1200cc
Sted: Hokksund

Re: Stramning av eiker

Legg inn av Gordon »

lamoi skrev:Jeg var innom Spinnen Wheel i Mysen og fikk rettet opp min bakfelg på fredag, det er vanlig verksted. Ring og hør med de du pleier å gå til, kan være de kan ordne det for deg. Ellers er vel steder som forhandler crossere og endurosykler et tips.

Sent from my Xperia Z2 using Tapatalk
Takk for tips lamoi :thumleft jeg har sendt en forespørsmål til Spinnen Wheel.
Gordon

cannon
Innlegg: 2264
Registrert: 13 feb 2011, 15:43
Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006

Re: Stramning av eiker

Legg inn av cannon »

Gordon skrev:
lamoi skrev:Jeg var innom Spinnen Wheel i Mysen og fikk rettet opp min bakfelg på fredag, det er vanlig verksted. Ring og hør med de du pleier å gå til, kan være de kan ordne det for deg. Ellers er vel steder som forhandler crossere og endurosykler et tips.

Sent from my Xperia Z2 using Tapatalk
Takk for tips lamoi :thumleft jeg har sendt en forespørsmål til Spinnen Wheel.
Gordon
Støtter den. S W i Mysen er ikke et "vanlig verksted" i akkurat denne sammenheng. De er, blant mange ting, eksperter på retting av hjul. Sånne finnes det ikke mange av :-)

Svar