Litt sein beskjed, men her kommer den :) .
Jeg blir med på tur!
Så da sees vi på Shell, Roa ved 16-tiden

Litt sein beskjed, men her kommer den :) .
Da er jeg der om ca. 10 minutterdypen skrev: 06 okt 2022, 15:31 Shell på Roa i god tid før avtalt, flott vær 14 grader og lite vind her :)
DAB33D1C-E053-4449-9096-4C0FFD78EBC3.jpeg
Så braCato81 skrev: 06 okt 2022, 17:17 Jeg blir gjerne med en tur når våren kommer :) sykkelen er inne til vinterlagring. Så klar fra april-mai :)![]()
<Yuppdypen skrev: 06 okt 2022, 21:35 «Bare min ydmyke mening» Det er din fulle rett Relax, har sansen for HD selv men min smak gjør att jeg vil ha lavere styre og skilte i rett linje med sykkel’n :) Gromt moment i HD’er med litt volum![]()
Kjenner meg igjen i alt dette... syklister hele året og om de i det hele tatt har lappen på bil, så er det "bilkollektiv" som gjelder.FredrikE24 skrev: 06 sep 2020, 20:14 Kanskje ikke så rart, interessen for motoriserte ting er jo dalende. På jobben er det mer snakk om å kjøpe sti-sykler til 100 000kr og sykle med enn motorsykler. De som er relativt unge har nødvendigvis ikke lappen på bil engang. Så kanskje i fremtiden så blir det mer sjeldent å se tohjulinger langs veien.
Det jeg blir konfrontert med er hvordan jeg tør å kjøre tohjuling når statistikken sier at jeg skal dø, ev. Bli hardt skadd hvert øyeblikk.
Det blir jeg med påAJ skrev: 09 feb 2023, 13:19 Vi får vel ta oss noen turer dit igjen straks sesongen er i gang igjen @dypen ?
Men trenger ikke bare å kjøre strake veien dit på kjedelige RV.4. Er et par andre ruter som ganske mye artigere :) .
Blir med jegBjerknez skrev: 09 feb 2023, 13:25 Jøss... bare 22 mil dit for min del. Akkurat en passe ettermiddagstur. Ca. 45 mil totalt :)
Men litt kaldt ennå ja...![]()
Det hadde vært hyggelig
Mener du kiosken på Gjøvik eller Høk Kro?Mompen skrev: 26 feb 2023, 22:56 Kommenterer på tråden her så jeg forhåpentligvis husker på å ta turen hit så fort sesongen starter :)
Bruker oppmøte å være bra?
Jeg vil tippe at tyrigrava på onsdager og Høk på torsdager er de stedene som trekker flest motorsyklister. Tyrigrava er nok størst der da det ligger mer sentralt til.Mompen skrev: 26 feb 2023, 23:04 Tenkte på rundkiosken på Gjøvik. Men går jo alltids ann å ta turen til Høk om det er bra oppmøte der og![]()
De gangene jeg har vært på Gjøvik i finvær har det vært «stinn brakke» … Var der på senhøsten i litt mer guffent vær sammen med @AJ men oppmøte var fortsatt bra :)Mompen skrev: 26 feb 2023, 22:56 Kommenterer på tråden her så jeg forhåpentligvis husker på å ta turen hit så fort sesongen starter :)
Bruker oppmøte å være bra?