Litt sein beskjed, men her kommer den :) .
Jeg blir med på tur!
Så da sees vi på Shell, Roa ved 16-tiden

Litt sein beskjed, men her kommer den :) .
Da er jeg der om ca. 10 minutterdypen skrev: 06 okt 2022, 15:31 Shell på Roa i god tid før avtalt, flott vær 14 grader og lite vind her :)
DAB33D1C-E053-4449-9096-4C0FFD78EBC3.jpeg
Så braCato81 skrev: 06 okt 2022, 17:17 Jeg blir gjerne med en tur når våren kommer :) sykkelen er inne til vinterlagring. Så klar fra april-mai :)![]()
<Yuppdypen skrev: 06 okt 2022, 21:35 «Bare min ydmyke mening» Det er din fulle rett Relax, har sansen for HD selv men min smak gjør att jeg vil ha lavere styre og skilte i rett linje med sykkel’n :) Gromt moment i HD’er med litt volum![]()
Kjenner meg igjen i alt dette... syklister hele året og om de i det hele tatt har lappen på bil, så er det "bilkollektiv" som gjelder.FredrikE24 skrev: 06 sep 2020, 20:14 Kanskje ikke så rart, interessen for motoriserte ting er jo dalende. På jobben er det mer snakk om å kjøpe sti-sykler til 100 000kr og sykle med enn motorsykler. De som er relativt unge har nødvendigvis ikke lappen på bil engang. Så kanskje i fremtiden så blir det mer sjeldent å se tohjulinger langs veien.
Det jeg blir konfrontert med er hvordan jeg tør å kjøre tohjuling når statistikken sier at jeg skal dø, ev. Bli hardt skadd hvert øyeblikk.