Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
Tiger`n blir fort sliten :-)å det er ca 10 min, det går akkurat

Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
Ikke rart jeg blir skeptisk når "ledsageren" min ligger langflat gjennom svingene, kjører i motgående kjørefelt og samtidg var du også nær ved å fronte med en annen bil (selv om sistnevnte ikke var dirkete din skyld)TomB skrev:Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
og da kjørte jeg pent, tok hensyn til degBjerknez skrev:Ikke rart jeg blir skeptisk når "ledsageren" min ligger langflat gjennom svingene, kjører i motgående kjørefelt og samtidg var du også nær ved å fronte med en annen bil (selv om sistnevnte ikke var dirkete din skyld)TomB skrev:Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
Mulig jeg bare er litt mer glad i livet mitt
Tenkte på den bilen som nesten bestemte seg for å kjøre forbi, mens du lå inn mot midten i ganske god fart (med meg i hælene) Var vel det skumleste jeg har opplevd så langt på MC vertfall, men bilisten så deg i siste liten heldigvis. Var jo i utgangspunktet ikke din skyld dette, men det hadde nok uansett gjort vannvitiig vondtTomB skrev:og da kjørte jeg pent, tok hensyn til degBjerknez skrev:Ikke rart jeg blir skeptisk når "ledsageren" min ligger langflat gjennom svingene, kjører i motgående kjørefelt og samtidg var du også nær ved å fronte med en annen bil (selv om sistnevnte ikke var dirkete din skyld)TomB skrev:Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
Mulig jeg bare er litt mer glad i livet mitt![]()
men den frontingen du nevner, kan jeg ikke huske, mulig du oppfattet det værre, en det var?
Har satt på noen ekstra lys, så kanskje jeg syns bedre nåBjerknez skrev: Tenkte på den bilen som nesten bestemte seg for å kjøre forbi, mens du lå inn mot midten i ganske god fart (med meg i hælene) Var vel det skumleste jeg har opplevd så langt på MC vertfall, men bilisten så deg i siste liten heldigvis. Var jo i utgangspunktet ikke din skyld dette, men det hadde nok uansett gjort vannvitiig vondt![]()
Neida... du er nok langt mer aktiv enn meg i trafikken TomB og det vil du nok alltid være. jeg har ikke sykkel jeg kan holde på slik med å det er jeg rimelig glad for når jeg ser hvordan det kunne gått
Høres bra ut :)TomB skrev:Har satt på noen ekstra lys, så kanskje jeg syns bedre nåBjerknez skrev: Tenkte på den bilen som nesten bestemte seg for å kjøre forbi, mens du lå inn mot midten i ganske god fart (med meg i hælene) Var vel det skumleste jeg har opplevd så langt på MC vertfall, men bilisten så deg i siste liten heldigvis. Var jo i utgangspunktet ikke din skyld dette, men det hadde nok uansett gjort vannvitiig vondt![]()
Neida... du er nok langt mer aktiv enn meg i trafikken TomB og det vil du nok alltid være. jeg har ikke sykkel jeg kan holde på slik med å det er jeg rimelig glad for når jeg ser hvordan det kunne gått
Busa Trond skrev:![]()
Du er hard på flaska på denne alkoholfrie ølen Bjerknez![]()
Du hørte ikke hva Geir Schau sa på radio i beste sendetid:
Å drikke lettøl blir det samme som å sleike søstera si.
Du veit det er feil, men det smaker det samme
Halleluja!!Busa Trond skrev:![]()
Du er hard på flaska på denne alkoholfrie ølen Bjerknez![]()
Du hørte ikke hva Geir Schau sa på radio i beste sendetid:
Å drikke lettøl blir det samme som å sleike søstera si.
Du veit det er feil, men det smaker det samme
Takk for det OrionOrion skrev:For å fullføre definisjonen på lettøl må du legge til følgende setning: "Å drikke lettøl er som å gå ned på søstera si. Det smaker det samme, men du veit det er feil."
Herlige bilder. Det både ser og høres ut som du koser deg på sykkelen :) Tør jeg spørre hvilket bildebehandlingsprog. du bruker? Og evn. forslag til kule effekter?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ikke noe lettøl..?Bjerknez skrev:Da bærer det straks av sted nedover svenskekysten alene for første gang. Har aldri vert lenger sør en Strømstad så dette blir spennende. Har hørt Grebbestad skal være fint...
Fotoapparat, kaffekanne, iPad (GPS) og batteribank er pakket i tankvesken og jeg kjører om 30 minutter!
Været er strålende hele veien!
Tråden blir oppdatert...
Fint nedover der, så sant du holder deg laaangt unna E6`nBjerknez skrev:Da bærer det straks av sted nedover svenskekysten alene for første gang. Har aldri vert lenger sør en Strømstad så dette blir spennende. Har hørt Grebbestad skal være fint...
Fotoapparat, kaffekanne, iPad (GPS) og batteribank er pakket i tankvesken og jeg kjører om 30 minutter!
Været er strålende hele veien!
Tråden blir oppdatert...
På hvilken redskap da? På PC har du rett over enter-tasten en med to små prikker vannrett. Trykk på denne før du trykker O, og du får en Ö. Samme med A - ÄBjerknez skrev:J(hvordan i h*** får man svenske tegn!?)
Halleluja!SuperMorten skrev:På hvilken redskap da? På PC har du rett over enter-tasten en med to små prikker vannrett. Trykk på denne før du trykker O, og du får en Ö. Samme med A - ÄBjerknez skrev:J(hvordan i h*** får man svenske tegn!?)
På iPhone holder du bare inne den tasten som ligner, og du får en masse valg :)