Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
Tiger`n blir fort sliten :-)å det er ca 10 min, det går akkurat

Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
Ikke rart jeg blir skeptisk når "ledsageren" min ligger langflat gjennom svingene, kjører i motgående kjørefelt og samtidg var du også nær ved å fronte med en annen bil (selv om sistnevnte ikke var dirkete din skyld)TomB skrev:Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
og da kjørte jeg pent, tok hensyn til degBjerknez skrev:Ikke rart jeg blir skeptisk når "ledsageren" min ligger langflat gjennom svingene, kjører i motgående kjørefelt og samtidg var du også nær ved å fronte med en annen bil (selv om sistnevnte ikke var dirkete din skyld)TomB skrev:Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
Mulig jeg bare er litt mer glad i livet mitt
Tenkte på den bilen som nesten bestemte seg for å kjøre forbi, mens du lå inn mot midten i ganske god fart (med meg i hælene) Var vel det skumleste jeg har opplevd så langt på MC vertfall, men bilisten så deg i siste liten heldigvis. Var jo i utgangspunktet ikke din skyld dette, men det hadde nok uansett gjort vannvitiig vondtTomB skrev:og da kjørte jeg pent, tok hensyn til degBjerknez skrev:Ikke rart jeg blir skeptisk når "ledsageren" min ligger langflat gjennom svingene, kjører i motgående kjørefelt og samtidg var du også nær ved å fronte med en annen bil (selv om sistnevnte ikke var dirkete din skyld)TomB skrev:Kanskje det var de turene med deg, gikk litt saaakte daBjerknez skrev:Ja, du har vel daukjørt'n! :)TomB skrev:
Mulig jeg bare er litt mer glad i livet mitt![]()
men den frontingen du nevner, kan jeg ikke huske, mulig du oppfattet det værre, en det var?
Har satt på noen ekstra lys, så kanskje jeg syns bedre nåBjerknez skrev: Tenkte på den bilen som nesten bestemte seg for å kjøre forbi, mens du lå inn mot midten i ganske god fart (med meg i hælene) Var vel det skumleste jeg har opplevd så langt på MC vertfall, men bilisten så deg i siste liten heldigvis. Var jo i utgangspunktet ikke din skyld dette, men det hadde nok uansett gjort vannvitiig vondt![]()
Neida... du er nok langt mer aktiv enn meg i trafikken TomB og det vil du nok alltid være. jeg har ikke sykkel jeg kan holde på slik med å det er jeg rimelig glad for når jeg ser hvordan det kunne gått
Høres bra ut :)TomB skrev:Har satt på noen ekstra lys, så kanskje jeg syns bedre nåBjerknez skrev: Tenkte på den bilen som nesten bestemte seg for å kjøre forbi, mens du lå inn mot midten i ganske god fart (med meg i hælene) Var vel det skumleste jeg har opplevd så langt på MC vertfall, men bilisten så deg i siste liten heldigvis. Var jo i utgangspunktet ikke din skyld dette, men det hadde nok uansett gjort vannvitiig vondt![]()
Neida... du er nok langt mer aktiv enn meg i trafikken TomB og det vil du nok alltid være. jeg har ikke sykkel jeg kan holde på slik med å det er jeg rimelig glad for når jeg ser hvordan det kunne gått
Busa Trond skrev:![]()
Du er hard på flaska på denne alkoholfrie ølen Bjerknez![]()
Du hørte ikke hva Geir Schau sa på radio i beste sendetid:
Å drikke lettøl blir det samme som å sleike søstera si.
Du veit det er feil, men det smaker det samme
Halleluja!!Busa Trond skrev:![]()
Du er hard på flaska på denne alkoholfrie ølen Bjerknez![]()
Du hørte ikke hva Geir Schau sa på radio i beste sendetid:
Å drikke lettøl blir det samme som å sleike søstera si.
Du veit det er feil, men det smaker det samme