Regner med at du blir å gå et par turer innom garasjen før det blir leggetid i kveld :)
Nå må det da snart bli treffhelg
](./images/smilies/grrr.gif)
](./images/smilies/grrr.gif)

Jada, jada!Globe skrev: Nå må det da snart bli treffhelg![]()
![]()
fyrstikker og tennveskeAJ skrev:Jada, jada!Globe skrev: Nå må det da snart bli treffhelg![]()
![]()
Blir treff, vettu!!!![]()
Vi gleder oss alle sammen!
Husk grilldress og TDM badebukse![]()
Er meldt badevær - med forbehold...![]()
Oi... må huske å kjøpe grillkull, vi...
Ordnes til uka
Å?Duville skrev:
fyrstikker og tennveske
Vi to har vært på tur før, og som du vet så er jeg jo ikke noen råkjører...Duville skrev:Heftig sykkel det der ja :=D> - litt av ett sprang fra 600 - 1.800 men du bør nok få opp bensinforbrket litt --- 0,5 er for lite selv på langtur
Som de sier i andre deler av verden: Famous last words.Godtvoksen skrev:Denne MC'n blir neppe byttet ut til fordel for noe annet.
Den har ikke kjededrift...tagesk skrev:Som de sier i andre deler av verden: Famous last words.Godtvoksen skrev:Denne MC'n blir neppe byttet ut til fordel for noe annet.
![]()
[TaSK]
Duville skrev:
Etter en del snakk og beundring kjørte vi videre til Knaben, snudde og jammen traff vi dem ikke på nedveien også og slik ser de ut når de er på tur:
[album]1004[/album]
Helt enig!!Globe skrev:Virkelig et flott nytt profilbilde GV
Tusen takk, jeg var ute en tur i dag sammen med en venn av meg som er proffesjonel fotograf og som ville ta bilder av meg med Silkesvarten...Globe skrev:Virkelig et flott nytt profilbilde GV
Tusen takk AJ, jeg har nå kjørt den ca 2060 km og det er bare en fryd og kjøre en så tung sykkel. Herlig og kjøre i sterk vind også, en føler ikke at en nesten blåser av veien ved det minste vindkast...AJ skrev:Helt enig!!Globe skrev:Virkelig et flott nytt profilbilde GV![]()
Fantastisk flott sykkel, Godtvoksen :-)
Det er i grunnen vår standard julesang her nede i Kvinesdal, men med unntak av i fjor jul da snøen lavet ned..:-) Jeg skal nok klare å få tatt et bilde av plenen min på julaften...Globe skrev:
"Du Grønne Glitrende Plen Goddag"
Da har vi en avtale, vi legger ut bilder av plenene våre her i tråden din, på julaftenGodtvoksen skrev:Det er i grunnen vår standard julesang her nede i Kvinesdal, men med unntak av i fjor jul da snøen lavet ned..:-) Jeg skal nok klare å få tatt et bilde av plenen min på julaften...Globe skrev:
"Du Grønne Glitrende Plen Goddag"
Det er bare å fortelle denne naboen din at et navneskifte er helt uaktuelt! Men...et klengenavn derimot...det må han gjerne gi denGodtvoksen skrev: Ellers kan jeg fortelle at naboen min driver å døper om Silkesvarten til "Tordenskrallet"...![]()