Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: Godtvoksen blogg: Honda VTX 1800

Legg inn av Bubbu »

Har en skinsofa jeg som du får kjøpe billi. Får sikkert plass du. :prf
(The Beast )

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Godtvoksen blogg: Honda VTX 1800

Legg inn av Duville »

Et par kamerater og jeg tok en morgentur opp dalen fra Kvinesdal til Knaben i dag morges. På Kvinlog tok vi en liten pause. Etter en tid hørte vi en rumling nede fra dalen - jeg tenke mitt og sa fra til de 2 andre - og etter litt tid så kom riktig nok en stor sykkel med to personer på, kjørte forbi og videre opp dalen. Vi skulle jo samme veien så vi la oss på hjul og en liten stund etter så hadde vi dem i syne der fremme. Han stanset kjapt og vi kunne ta vidunderet i nærmere ettersyn. Det er litt av en motorsykkel ja....

Etter en del snakk og beundring kjørte vi videre til Knaben, snudde og jammen traff vi dem ikke på nedveien også og slik ser de ut når de er på tur:

[album]1004[/album]

Godtvoksen

Re: Godtvoksen blogg: Honda VTX 1800

Legg inn av Godtvoksen »

Duville skrev:
Etter en del snakk og beundring kjørte vi videre til Knaben, snudde og jammen traff vi dem ikke på nedveien også og slik ser de ut når de er på tur:

[album]1004[/album]

Tusen takk, for et herlig bilde - se hvor fornøyd kona ser ut som eksosrype... :bananas :bananas :bananas :bananas

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Godtvoksen blogg: Honda VTX 1800

Legg inn av Globe »

Virkelig et flott nytt profilbilde GV :thumleft

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38177
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Godtvoksen blogg: Honda VTX 1800

Legg inn av AJ »

Globe skrev:Virkelig et flott nytt profilbilde GV :thumleft
Helt enig!! :prf
Fantastisk flott sykkel, Godtvoksen :-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Godtvoksen

Re: Godtvoksen blogg: Honda VTX 1800

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:Virkelig et flott nytt profilbilde GV :thumleft
Tusen takk, jeg var ute en tur i dag sammen med en venn av meg som er proffesjonel fotograf og som ville ta bilder av meg med Silkesvarten... :thumleft

Godtvoksen

Re: Godtvoksen blogg: Honda VTX 1800

Legg inn av Godtvoksen »

AJ skrev:
Globe skrev:Virkelig et flott nytt profilbilde GV :thumleft
Helt enig!! :prf
Fantastisk flott sykkel, Godtvoksen :-)
Tusen takk AJ, jeg har nå kjørt den ca 2060 km og det er bare en fryd og kjøre en så tung sykkel. Herlig og kjøre i sterk vind også, en føler ikke at en nesten blåser av veien ved det minste vindkast... :thumleft

Brukeravatar
Vulcan
Innlegg: 33
Registrert: 14 apr 2010, 11:19
Motorsykkelen din: Kawasaki VN-1500 / Moto Guzzi Breva 750

Re: Godtvoksen blogg: Honda VTX 1800

Legg inn av Vulcan »

Utrolig flott sykkel. Mye bedre med ccm enn hk spør du meg. Kjørte ca 200 mil på min Kawasaki Vulcan 1500, på to døgn, med kjærringa bakpå. Jeg hadde dilla før turen, og hun etterpå. Tror du får mange gode opplevelser på den der.

Godtvoksen

Re: Godtvoksen blogg: Honda VTX 1800

Legg inn av Godtvoksen »

Det er så deprimerende lesing på mcsiden disse dager; siste dag på SMIA, siste NAF tur, siste tur, siste kjøredag på jobb mv... :oh

Her har vi noen fine høstdager og det er sikkert en måned igjen av sesongen. Så tar vi et lite opphold for å spise masse god mat... :knegg

Plutselig er det første MC-dag - 8. mars 2011...muligens noe tidligere en det, da sesongen i år kom i gang senere enn normalt... :bananas

Godtvoksen

Re: Godtvoksen blogg: fortsatt ca 1 mnd igjen...

Legg inn av Godtvoksen »

Har vært ute å kjørt en liten høsttur på Blåmann, det var moro... :bananas Det blir som å kjøre moped igjen, sameliknet med Silkesvarten.

Tror jeg vil beholde Blåmann en stund til, har jo ikke kjørt han på en måned nå. Den startet trofast med en gang, og låt som en driftig symaskin.. :knegg

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Godtvoksen blogg: fortsatt ca 1 mnd igjen...

Legg inn av SheDevil »

Har jo ingen planer om å sette inn sykkelen enda, vet jo at det fortsatt er noen flotte dager igjen men, er vel ingen tvil om hvilken vei det tar :notlistening

Godt at du minner oss på om at vi skal leve i nuet og kjøre mens vi fortsatt kan :D
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: Godtvoksen blogg: fortsatt ca 1 mnd igjen...

Legg inn av Bubbu »

Jeg håper på en grønn jul med 10 + på gradestokken :knegg
(The Beast )

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Godtvoksen blogg: fortsatt ca 1 mnd igjen...

Legg inn av Globe »

Yesssss!! Jeg syner gjerne julesangen:

"Du Grønne Glitrende Plen Goddag" :knegg

Godtvoksen

Re: Godtvoksen blogg: fortsatt ca 1 mnd igjen...

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:
"Du Grønne Glitrende Plen Goddag" :knegg
Det er i grunnen vår standard julesang her nede i Kvinesdal, men med unntak av i fjor jul da snøen lavet ned..:-) Jeg skal nok klare å få tatt et bilde av plenen min på julaften...

Ellers kan jeg fortelle at naboen min driver å døper om Silkesvarten til "Tordenskrallet"... :lol

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Godtvoksen blogg: fortsatt ca 1 mnd igjen...

Legg inn av Globe »

Godtvoksen skrev:
Globe skrev:
"Du Grønne Glitrende Plen Goddag" :knegg
Det er i grunnen vår standard julesang her nede i Kvinesdal, men med unntak av i fjor jul da snøen lavet ned..:-) Jeg skal nok klare å få tatt et bilde av plenen min på julaften...
Da har vi en avtale, vi legger ut bilder av plenene våre her i tråden din, på julaften ;e
Godtvoksen skrev: Ellers kan jeg fortelle at naboen min driver å døper om Silkesvarten til "Tordenskrallet"... :lol
Det er bare å fortelle denne naboen din at et navneskifte er helt uaktuelt! Men...et klengenavn derimot...det må han gjerne gi den :knegg

Låst