De første 5 sekundene trodde jeg du mente min t-skjorte fra profilbildet...Globe skrev:...og da regner jeg med at de aller fleste har vært innom den URL som står på T-skjorta....som er å lese på bildet: "aksepteres"![]()
Hm...Crinos skrev:De første 5 sekundene trodde jeg du mente min t-skjorte fra profilbildet...Globe skrev:...og da regner jeg med at de aller fleste har vært innom den URL som står på T-skjorta....som er å lese på bildet: "aksepteres"![]()
![]()
Charlies Bar :)
For de som googler Charlies... her er linken til utestedet: http://www.rederiet.com/" onclick="window.open(this.href);return false; jeg jobbet på.
Veit du ka AJ, det der forstod eg ikkje, forklar det en gang til, gjerne litt meir tydelig
ZZR-Tom skrev: Veit du ka AJ, det der forstod eg ikkje, forklar det en gang til, gjerne litt meir tydelig
Å, sier du det. Mulig det er en liten forskjell på tråden Jenter / GutterAJ skrev:ZZR-Tom skrev: Veit du ka AJ, det der forstod eg ikkje, forklar det en gang til, gjerne litt meir tydeligVel...
Eller kanskje på tide at tråden tar for seg noe helt annet
At noke damer er fornøgde med seg sjølv og ikkje har noke i mot å vise seg fram betyr ikkje at dei er dume,bimbo og lett lurte. Mangen er nok svært oppegåandes og ekstremt inteligente men med et meir liberalt syn på krop og slikt.MCsiden skrev:Vi har også valgt en linje der vi ikke poster bilder av "babes", dvs "fordummende", kvinnediskriminerende og/eller injurierende bilder.
Hva med å diskutere kvinnfolk?AJ skrev:ZZR-Tom skrev: Veit du ka AJ, det der forstod eg ikkje, forklar det en gang til, gjerne litt meir tydeligVel...
Eg kan kun det teoretiskesimpson skrev:Hva med å diskutere kvinnfolk?AJ skrev:ZZR-Tom skrev: Veit du ka AJ, det der forstod eg ikkje, forklar det en gang til, gjerne litt meir tydeligVel...
Så unge så du er blir det damer i tånnavis! ... Bare vent og se, good old times!JK95 skrev:Må føles bedre det enn å aldri ha hatt en kvinne(som kjæreste altså)
Det er helt naturligmekkern skrev:Jeg vet det er moralsk forkastlig..men jeg lar meg utnytte seksuellt av kvinner...
hehehehe--- har bare gått bra dame til dame når det har vært brudd med di siste jeg har hatt.. hadde vært deilig å vært singel en periode, men digg med dame som er der når man vil, som rydder og ordner og... ja... dere vet.mekkern skrev:Slapp av.... det kommer dager da du lengter tilbake til denne tiden også..![]()
![]()
Spenstige utsagn! Aner jeg "noen" kommer til å lese dette og at du vil tilbringe natten i hundehuset...?Mysterion skrev:hehehehe--- har bare gått bra dame til dame når det har vært brudd med di siste jeg har hatt.. hadde vært deilig å vært singel en periode, men digg med dame som er der når man vil, som rydder og ordner og... ja... dere vet.mekkern skrev:Slapp av.... det kommer dager da du lengter tilbake til denne tiden også..![]()
![]()
tror hadde jeg vært singel hadde kåken forfallt og jeg hadde vært alkoholiker vinterstid... men sikkert MYYYYYYE mc kjøring på sommeren...