Så kan jeg kjøre bak, oppover

Har da en fin dress nå ogsåojda skrev:FlottDa sørger du for at Irongirl får den kjøredressen hu ønsker seg.
Så kan jeg kjøre bak, oppover
Vanligvis er det dressen som har en tendens til å krympe men det er kanskej du som har krympet i dette tilfelle?Irongirl skrev:Har da en fin dress nå ogsåojda skrev:FlottDa sørger du for at Irongirl får den kjøredressen hu ønsker seg.
Så kan jeg kjøre bak, oppovermen bare nysgjerrig på hvor stor den er nå etter ett par måneder i skapet
Oh yesSheDevil skrev: Vanligvis er det dressen som har en tendens til å krympe men det er kanskej du som har krympet i dette tilfelle?
Det ække mye gitt....Irongirl skrev:Oh yesSheDevil skrev: Vanligvis er det dressen som har en tendens til å krympe men det er kanskej du som har krympet i dette tilfelle?... veide vel ca 58-60 kg forrige sommer. Plutselig har vekta mi rast og jeg ligger fast på 47-48 kg
Oisann... Det var ikke mye. Da forstår jeg "hvor stor kjøredressen har blitt" kommentaren...Irongirl skrev:Oh yesSheDevil skrev: Vanligvis er det dressen som har en tendens til å krympe men det er kanskej du som har krympet i dette tilfelle?... veide vel ca 58-60 kg forrige sommer. Plutselig har vekta mi rast og jeg ligger fast på 47-48 kg
Takker og bukker.. Fikk mye skryt for det "kostymet" :) Har til og med blitt tilbydt store mengde penger for klørne :)Irongirl skrev:Stilig bilde!Kult hvordan du virkelig har fått til skjegget og håret..
Ja, prøvde to dresser når jeg kjøpte meg den jeg har nå. Den andre var litt for trang da, hadde nok passet fint nåmen det var bullrider eller noe... syns hele dressen føltes tynn og rar ut. Så gikk heller for Dainese
![]()
Sorry.... havnet helt off topic nå
Det kan du jo bruke denne tråden til:Crinos skrev:
Jeg har lyst til å få til noe felles kjøring i Kristiansand og omeng i helgene. Jeg har ikke muligheten til noe fast noe, men tenkte at det fks kunne annonseres her på forumet, fks i denne tråden et par dager i forkant av "kjøredag". :)
Var mest den tråden jeg tenkte på, ja.. Prøvde bare å diskret å vri tilbake til topic :)Snikkeren skrev:Det kan du jo bruke denne tråden til:Crinos skrev:
Jeg har lyst til å få til noe felles kjøring i Kristiansand og omeng i helgene. Jeg har ikke muligheten til noe fast noe, men tenkte at det fks kunne annonseres her på forumet, fks i denne tråden et par dager i forkant av "kjøredag". :)
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... hilit=ut+p" onclick="window.open(this.href);return false;å+tur+i+dag
Ho har nok hengt i skapet i vinter, i det skapet som mc-dressen skulle henge.SheDevil skrev:Det ække mye gitt....Irongirl skrev:Oh yesSheDevil skrev: Vanligvis er det dressen som har en tendens til å krympe men det er kanskej du som har krympet i dette tilfelle?... veide vel ca 58-60 kg forrige sommer. Plutselig har vekta mi rast og jeg ligger fast på 47-48 kg
:=D> :=D>Snikkeren skrev:Det kan du jo bruke denne tråden til:Crinos skrev:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... hilit=ut+p" onclick="window.open(this.href);return false;å+tur+i+dag
:=D> :=D> :=D>ejs skrev::=D> :=D>Snikkeren skrev:Det kan du jo bruke denne tråden til:Crinos skrev:
![]()
![]()