Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug. 2012

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
MrPitlane
Innlegg: 624
Registrert: 01 feb 2011, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Sted: Eidsvoll
Kontakt:

Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug. 2012

Legg inn av MrPitlane »

Hei alle mc-venner.
Her er tilbudet til dere som liker å kjøre mc og treffe andre mc-entusiaster, nyte et godt måltid, drikke et par kalde bjørneunger :b_c: og krype ned i en komfortabel seng, våkne opp til ferdiglaget frokost med egg og bacon.

Golsfjell Mcevent inviterer til treff på Golsfjellet fjellstue, 10. - 12. august 2012.

Vi byr på god mat i trivelige omgivelser og muligheter for fellestur på lørdag for de som ønsker å utforske hjertet av Norge. :prop:

Se link for nærmere info: http://www.golsfjellmcevent.no/
Det ser ut til at vi får besøk av en mc-importør, med muligheter for prøvekjøring av nye modeller på lørdag. :jada:

Sjekk hjemmesiden eller send en mail for ytterligere informasjon.

Godtvoksen

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av Godtvoksen »

Dette ser spennende ut.... :thumleft

Håper dette blir en suksesss - da jeg ikke er glad i teltovernatting og liker slike tilbud \:D/ \:D/

Det er notert i kalenderen.

Er det asfaltvei frem til Fjellstua? Hvis nei, hvor langt må en kjøre på grusvei?

Brukeravatar
MrPitlane
Innlegg: 624
Registrert: 01 feb 2011, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Sted: Eidsvoll
Kontakt:

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av MrPitlane »

Hei,

Det er litt over 10 km med grusvei fra avkjørsel Rv51. Den pleier å være i fin stand, og er helt OK å kjøre på, selv med mc.

Kjørte inn med en Aprilia RSV Mille i fjor høst. Fast og fin veg, uten vaskebrett eller farlige stener.

Liker du gruskjøring, finnes det likevel mange hyggelige omveier, med mange mil grusvei i området rundt fjellstua.

Godtvoksen

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av Godtvoksen »

Jeg tror datoen dessverre kolliderer (98% sikker på at de skal ha treffet 2. helg i august ) med Sørlandstreffet 2012 på Pan Garden Hotell i Åmli....

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av ArcticTiger »

Da er det på sin plass å minne om at den 10-12 august -12 arrangeres Mcsidens egen hyttetur til Sjusjøen :thumleft , så da er det dit Mcsidens brukere som skal på tur den helga Prioriterer å dra :vs
Vår egen Intruder er initiativtaker og Prima arrangør, med Svein2 som oppmann. De vil garrantert sørge for at Sjusjøen-treffet 2012 vil bli husket :-k for sitt Meget Høye og Varierte Kulturelle og Naturfaglige nivå :knegg
Hytta på Sjusjøen er av Meget Bra standard, med muligheter for telting i tillegg. Området er Flott med storslagen utsikt, og det er fine mc-veier i alle retninger.
Laurdag 11 er det planlagt Fellestur på ca 25 mil, med innlagt kafebesøk for fortæring av Karbonade med Lauk :thumleft

Her er en link til mer info om turen: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3761" onclick="window.open(this.href);return false;

:vs Dette blir en Knall Mcsiden-tur :thumleft :D :thumleft

Brukeravatar
MrPitlane
Innlegg: 624
Registrert: 01 feb 2011, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Sted: Eidsvoll
Kontakt:

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av MrPitlane »

ArcticTiger skrev:Da er det på sin plass å minne om at den 10-12 august -12 arrangeres Mcsidens egen hyttetur til Sjusjøen :thumleft , så da er det dit Mcsidens brukere som skal på tur den helga Prioriterer å dra :vs
Vår egen Intruder er initiativtaker og Prima arrangør, med Svein2 som oppmann. De vil garrantert sørge for at Sjusjøen-treffet 2012 vil bli husket :-k for sitt Meget Høye og Varierte Kulturelle og Naturfaglige nivå :knegg
Hytta på Sjusjøen er av Meget Bra standard, med muligheter for telting i tillegg. Området er Flott med storslagen utsikt, og det er fine mc-veier i alle retninger.
Laurdag 11 er det planlagt Fellestur på ca 25 mil, med innlagt kafebesøk for fortæring av Karbonade med Lauk :thumleft

Her er en link til mer info om turen: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3761" onclick="window.open(this.href);return false;

:vs Dette blir en Knall Mcsiden-tur :thumleft :D :thumleft
Hyggelig med påminnelsen din, men siden jeg og er en av Mc sidens brukere står min invitasjon til alle som ønsker et annet tilbud enn hytte- eller telttur ved lag.

Jeg står som arrangør av treffet, og ønsker alle mc-entusiaster velkommen til sosialt lag med mc i fokus på Golsfjellet.

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av Svein2 »

Takk for den hyggelige påminnelsen av Sjusjøentreffet Arctic. Det att noen treff kolliderer i løpet
av vår korte sommer må vi regne med, da har vi som motorsyklister valgfrihet til å reise
dit vi vil. Dette er også det jeg tenker på når jeg tenker MC kjøring, jeg reiser dit jeg vil
og er det noen som vil ha meg med noen plass, så er det hyggelig, så får jeg se hva det blir til.
Men akkurat her tenker vi nok likt Arctic, jeg prioriterer Sjusjøen, selv om det er fint på Golsfjellet og at jeg
dukker opp der et år er nok ikke umulig. \:D/

Fikk forresten ikke trykket på linken øverst, så jeg prøver å legge den inn her:
http://www.golsfjellmcevent.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38175
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av AJ »

Kræsj mellom ulike initiativ og tilbud vil det ofte være, som i dette tilfellet.
Er lite å gjøre med det annet enn å gjøre et valg om hva man ønsker å være med på.
Uansett er det veldig bra med slike initiativ.
Samtidig beklager jeg om jeg ble oppfattet som for streng i den andre tråden hvor jeg "kjeftet" litt på trådstarter...

For egen del er begge MC-evenmentene litt for langt fram i tid enda til at jeg kan si om noen av dem er aktuelle.
Har vært på begge steder flere ganger og begge er like attraktive. Ikke minst med motorsykkel :P :p
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
MrPitlane
Innlegg: 624
Registrert: 01 feb 2011, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Sted: Eidsvoll
Kontakt:

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av MrPitlane »

Hei alle sammen, føler at jeg må komme med en liten presisering.

Dette er et non profit tiltak som jeg har tatt initiativet til. Det er ingen økonomisk vinning for meg og kameraten min som står for arrangementet, kun kr 1790 til hotellet, som dekker to overnattinger og full pensjon.

Vi har reservert hele hotellet i håp om å kunne tilby et treff for motorsyklister som ikke lenger tiltrekkes fra overnatting i telt eller trange hytter. Hotellet stillte sitt navn til disp for å kunne opprette en nettside, med .no ending. Dette er goodwill fra dem, og jeg grep anledningen for å kunne presentere det vi trodde kunne være et interessant tilbud til motorsyklister.

Jeg er altså kun en statsansatt motorsyklist som er litt mer enn middels interessert i å kjøre tur, og ønsker å formidle dette til alle dere herinne på forumet. Jeg ser at jeg burde ha vært mer klar på at jeg ikke er et firma, men et medlem av et Mcfellesskap, og ville tilby alle dere her en opplevelse.

Selv etter å ha tråkket litt feil i en annen tråd, opprettholder jeg min invitasjon til alle herinne på Mcsiden, men invitasjonen er også sendt andre motorsyklister som ikke er medlemmer på denne siden.

Godtvoksen

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av Godtvoksen »

MrPitlane skrev:
Vi har reservert hele hotellet i håp om å kunne tilby et treff for motorsyklister som ikke lenger tiltrekkes fra overnatting i telt eller trange hytter.
:=D> :=D> :=D>

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38175
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av AJ »

Se også denne posten:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 60#p100660" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av jhn »

ArcticTiger skrev:Da er det på sin plass .... ..bla bla bla .. med innlagt kafebesøk for fortæring av Karbonade med Lauk :thumleft :thumleft :D :thumleft
Ah...karbonade med lauk.. på ei veikro...ryggskinne.....svett på ryggen.... kjøre videre ....st...il kaffe ....ah :thumleft :thumleft

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av Intruder »

Fint tiltak Mr. Pitlane,Golsfjellet og Sjusjøen er begge et tilbud for oss brukere nå etter hva jeg kan forstå,og jeg ønsker deg og dine lykke til med treffet !! :mk :thumleft
:b_c:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av evike »

Da ble jo dette litt annerledes. Takk for presiseringen.

Brukeravatar
MrPitlane
Innlegg: 624
Registrert: 01 feb 2011, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Sted: Eidsvoll
Kontakt:

Re: Golsfjell Mcevent inviterer til fjelltreff 10.-12. aug.

Legg inn av MrPitlane »

Jeg har en Fjesbok side og som noen er interesserte.

https://www.facebook.com/events/2949092 ... 260566360/

Svar