parafin funker veldig bra, diesel og men den stinker og setter seg igjen på alt
Formen har heldigvis til normalen og jeg er sikker på at jeg har slått dere alle, om jeg ikke hadde blitt dårligBusa Trond skrev:SheDevil. Takk for sist ja. Håper formen har kommet seg etter gokart kjøringa.
Cross det vil jeg bare anbefalle vis du får mulighet. Tenk å kunne trene hardt fysisk og enda ha det moro med et smil om munnen. Bare å prøve hvis muligheten byr seg
SheDevil skrev:Formen har heldigvis til normalen og jeg er sikker på at jeg har slått dere alle, om jeg ikke hadde blitt dårligBusa Trond skrev:SheDevil. Takk for sist ja. Håper formen har kommet seg etter gokart kjøringa.
Cross det vil jeg bare anbefalle vis du får mulighet. Tenk å kunne trene hardt fysisk og enda ha det moro med et smil om munnen. Bare å prøve hvis muligheten byr seg![]()
Eller kanskje ikke![]()
Skal prøve å få til noe med cross ja
Jo, rektig god hælj, Busa TrondBusa Trond skrev:
Når jeg kjørte hjem fra jobb ble det en tur innom bensinstasjonen for en kaffe, har jo lagt merke til at ham bak disken hadde parkert en Kawa der i sommer, som jeg kikket på av og til. Aldri pratet med ham før, men i dag spurte jeg hvordan det stod til med mc en hans, om den var på vinterlagring osv. Og da var praten igang, moro at en mc kan skape så mye felleskap![]()
![]()
![]()
God helg alle sammen