Trenger tips rundt dette med depotstøtte
Re: Trenger tips rundt dette med depotstøtte
Du får forskjellige typer festing på depostøtta. Har en med gummi klosser om jeg bare sklir inn under baksvingen, også løfter hele greia opp.
It is better to exist unknown to the law.
- Baltazar
- Motorsykkelen din: Honda VFR 800x Crossrunner 2013
Ja, har den jeg også...og sykkel står på biltema støtta nå, men den virker ikke å være 100% stødig. Tenkte jeg skulle kjøpe y adapter og bobbins på biltema. de sier at yamaha bruker 1mm bobbins men jeg kan ikke huske om jeg har sett noe hull til montering av slike eller ikke...Sykkelen står nå et stykke unna også, så håper på noen erfaringer :)
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
ellers er det bare å bore/gjenge et passende sted.. 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Alt går med trua og powertools!mekkern skrev:ellers er det bare å bore/gjenge et passende sted..

Biltema støttene er litt vinglete, har lest om at noen har sveisa på litt ekstra metall for å stive dem opp. Sjekker du ut andre støtter for du nok noe som er mye stødigere, men prisen er mye mye dyrere :)
It is better to exist unknown to the law.
Du har hull til bobbins på din svingarm :) Kjøp den som går til Yamaha som de har på biltema :)Baltazar skrev:Ja, har den jeg også...og sykkel står på biltema støtta nå, men den virker ikke å være 100% stødig. Tenkte jeg skulle kjøpe y adapter og bobbins på biltema. de sier at yamaha bruker 1mm bobbins men jeg kan ikke huske om jeg har sett noe hull til montering av slike eller ikke...Sykkelen står nå et stykke unna også, så håper på noen erfaringer :)

Der hvor Scottoileren er montert her er samme hullet du skrur bobbins i.
- Baltazar
- Motorsykkelen din: Honda VFR 800x Crossrunner 2013
genialt....bilde og alt...fin fyr du 

Bare hyggelig å kunne hjelpe :
Vet ikke om du har kjøpt depotstøtten fremme enda..men isåfall må du ha disse:
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Ve ... stk-82328/" onclick="window.open(this.href);return false;
..da den som følger med som du stikker oppunder gaffelbena ikke går i pga en bolt igjennom nederst på den ene gaffelen.
Vet ikke om du har kjøpt depotstøtten fremme enda..men isåfall må du ha disse:
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Ve ... stk-82328/" onclick="window.open(this.href);return false;
..da den som følger med som du stikker oppunder gaffelbena ikke går i pga en bolt igjennom nederst på den ene gaffelen.