Sitter her på nattevakt og titter igjennom bilder fra noen av fjorårets turer. Der dukket det opp noen bilder fra 18. juni, det var den første turen Bimmern kjørte sammen med Jalmar sin nye Kawa
Lørdag 18. juni dukket Jalmar opp med sin røde og nye flotte Kawasaki Versys.
GRATULERER!!! 
. Og jammen meg hadde han ikke rukket å møkket den til allerede – hehe

. Vi trillet en liten tur til Eidsfoss og fortsatte videre langs de smale, svingete veiene nedover i Vestfold. Og selvsagt måtte vi kjøre Fv 306 Hvarnes – Nes. Den var passe humpete som vanlig, og jeg hadde et svare strev med å holde følge med farta til Jalmar. Bimmern har atskillig kortere fjæringsvei enn Versysen, og hadde ikke helt bakkekontakt hele veien kan man si – kremt…

Det ble en liten hyggelig kveldstur på ca. 175 km

En liten stopp på Eidsfoss Kro ved bredden av Eikern

Her har vi stoppet i Lågendalen langs ”gamleveien”. Her hadde vært ypperlig å grille og kose seg
Kanskje ta med grillmat neste gang?

Elva renner rett på nedsiden av grillplassen

Denne veistubben inneholder det meste…..

….. og Jalmar er VELDIG klar til å prøve ut ny-sykkelen..!!

Begge to kom seg utrolig nok velberget forbi alle humpene og sprekkene og svingene, selv om det denne gangen holdt hardt for Bimmern å henge på den unge mannen fra Lørenskog :-)å

Ferden fortsatte på tryggere grunn videre mot kysten og hjemover mot Drammen
Mørket hadde senket seg da Drammen igjen var i sikte. Som alltid hadde jeg en artig og trivelig tur sammen med Jalmar, og flere ble det i løpet av sommeren