Pollti lurer litt ?
Når man skal låne bort penger, skal man låne bort lapanske penger. De får du alltid i Yen. 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Pollti lurer litt...
Ække bare han som lurer litt.
Nå i jula har jeg spesielt lagt merke til at en eller flere av de kvinnene jeg bor sammen med (kone og datter...) legger tilbake halvbrente fyrstikker i esken etter at der har fyrt opp i husets ildsteder.
Og det jeg lurer på er: hvorfor i all verden legges halvbrente fyrstikker tilbake i fyrstikkesken!?
:#-O
Skal de brukes til noe annet? I så fall... hva?
I min enkle verden er det slik at fyrstikker som først brenner for å sette fyr på andre ting kanskje kan 'ofre livet' så snart jobben er gjort...
Men min enkle verden er nok antakelig for komplisert for disse kvinnene...
Nå i jula har jeg spesielt lagt merke til at en eller flere av de kvinnene jeg bor sammen med (kone og datter...) legger tilbake halvbrente fyrstikker i esken etter at der har fyrt opp i husets ildsteder.
Og det jeg lurer på er: hvorfor i all verden legges halvbrente fyrstikker tilbake i fyrstikkesken!?

Skal de brukes til noe annet? I så fall... hva?
I min enkle verden er det slik at fyrstikker som først brenner for å sette fyr på andre ting kanskje kan 'ofre livet' så snart jobben er gjort...

Men min enkle verden er nok antakelig for komplisert for disse kvinnene...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Dette er ett mystifistisk dame-rituale designet for å terge menn, sliter med det samme her i heimen også. Og når jeg spør får jeg bare svada til svar. Kanskje de skal bruke den flere gangerAJ skrev:Pollti lurer litt...
Og det jeg lurer på er: hvorfor i all verden legges halvbrente fyrstikker tilbake i fyrstikkesken!?:#-O

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Til hva? Det er akkurat der min begripelse av tingenes tilstand er som åMisha skrev:
Dette er ett mystifistisk dame-rituale designet for å terge menn, sliter med det samme her i heimen også. Og når jeg spør får jeg bare svada til svar. Kanskje de skal bruke den flere ganger
](./images/smilies/grrr.gif)

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Tegne barter og ringer på menn i Allers, Hjemmet, Se og Hør eller hva nå dissa damene leser!
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
En annen ting jeg lurer litt på er hvorfor det at bikkja får slikke en tallerken ren er en krise på størrelse med Biafra krisen ? Det utløser hysterisk anfall, skylling i varmt vann og så oppvask i kummen med et tonn Zalo før den sterkt overvaskede tallerknen blir satt i oppvaskmaskinen. HausGestapo skulle jo bare ha sett hva som foregår når hun er ikke er hjemme.
Og forresten har det blitt testet og ! Jeg gav henne middag på tallerken som var reinslikket av bikkjene og det gikk så bra ! Hun døde ikke og ikke ble det 7 ukers mageproblemer heller ! Det utbrøt heller ikke verdenskrig eller utbrøt andre hendelser som kunne sette verdensfreden i fare.
Et fasinerende måltid. Jeg vil aldri ha nerver til å fortelle henne at jeg tok feil tallerken fra kjøkkenbenken.

Et fasinerende måltid. Jeg vil aldri ha nerver til å fortelle henne at jeg tok feil tallerken fra kjøkkenbenken.

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Er det nå det passer med; Det hun ikke vet har hun ikke vondt av??Pollti skrev:En annen ting jeg lurer litt på er hvorfor det at bikkja får slikke en tallerken ren er en krise på størrelse med Biafra krisen ? Det utløser hysterisk anfall, skylling i varmt vann og så oppvask i kummen med et tonn Zalo før den sterkt overvaskede tallerknen blir satt i oppvaskmaskinen. HausGestapo skulle jo bare ha sett hva som foregår når hun er ikke er hjemme.Og forresten har det blitt testet og ! Jeg gav henne middag på tallerken som var reinslikket av bikkjene og det gikk så bra ! Hun døde ikke og ikke ble det 7 ukers mageproblemer heller ! Det utbrøt heller ikke verdenskrig eller utbrøt andre hendelser som kunne sette verdensfreden i fare.
Et fasinerende måltid. Jeg vil aldri ha nerver til å fortelle henne at jeg tok feil tallerken fra kjøkkenbenken.![]()

You'll never walk alone

Nytter ikke å skremme deg altså... Men den yngste av Kawababene skulle visst hjelpe henne skjønte jeg.

c")
c")
Ved nærmere ettertanke, skjønner jeg nå bedre det som skjer på Vestbredden. Så det var altså DET som var grunnen til all uroen som startet for en tid tilbake.Pollti skrev: Det utbrøt heller ikke verdenskrig eller utbrøt andre hendelser som kunne sette verdensfreden i fare.

c")
c")