Han har god smak heter det...cheron skrev:Har lurt på det der altsåFor du har jo en smule hardere smak i musikken en jeg har f.eks
![]()
Ja akkuratMysterion skrev:Han har god smak heter det...cheron skrev:Har lurt på det der altsåFor du har jo en smule hardere smak i musikken en jeg har f.eks
![]()
Pytt.. PÅ verksted finner jeg de største fastnøkklene jeg har og spiller trommer sammen med AC/DC jeg...bikerdude73 skrev:Jeg kan ikke spille høyt i min leilighet.
Men kan dra for gardinene sette på med hodetelefoner og spille luftgitar sammen med for eks Eric Clapton![]()
Hm... mulig jeg har delt litt for mye info nå..?
Hehe. Bra jeg ikke er den eneste som leker segcheron skrev:Pytt.. PÅ verksted finner jeg de største fastnøkklene jeg har og spiller trommer sammen med AC/DC jeg...bikerdude73 skrev:Jeg kan ikke spille høyt i min leilighet.
Men kan dra for gardinene sette på med hodetelefoner og spille luftgitar sammen med for eks Eric Clapton![]()
Yeah!cheron skrev:Pytt.. PÅ verksted finner jeg de største fastnøkklene jeg har og spiller trommer sammen med AC/DC jeg...bikerdude73 skrev:Jeg kan ikke spille høyt i min leilighet.
heheheh!!!! godt det går i rock affal da... bruker ofte ipod med metal på jobben (til sjefens store irritasjon) ....cheron skrev:
Men å jobbe på verksted med hu kjerringa Celione Dilone eller hva hu heter, DET utgår.. Gåttabanen... Må være rock
Northman skrev:Slapper av med et glass Som Zin :)
Kunne hatt det verre, skål folkens!