Hehe. Nei, har jo ikke kjørt så langt faktisk. Bare noe over 5.000KM. Spyler den så ofte anledningen er der da, så ikke det vokser seg tykke lag med møkkArcticTiger skrev:Tøffe bilder av tøff sykkel Fikse, sånn skal det være
![]()
Men jeg trur ikke du har kjørt så mye med den, den var da ikke mye skitten syns jeg
..... Hondan til Fruen så mye værre ut når jeg drev å kjørte med den langt utover seinhøsten
![]()
Den lekkasjen på gaffern, det er kanskje tørka saltbelegg på gaffelbeinet som har trengt inn forbi støvtettinga og skada olje-tetteringen. Jeg merket det på Hondan og, saltbelegget var steinhardt, støvtettinga greide ikke å pusse det unna, så jeg måtte tørke av gaffelbeina for hver tur. Noen gode gammeldagse gummibelger på gaffern er nok tingen for vinterkjøring
![]()
Åssen blei bremsevirkningen framme med olje på skive og klosser a?

Ja, ikke godt å si hva det er som lager lekkasjen, men jeg har sett over gaffelbeina ganske ofte, uten å se at det fester seg noenting egentlig. Vel vel. Uansett så lekker det så jæ... nå (og det er ingen belegg der nå som jeg kan kjenne), så her må det fylles, trur eg?
Bremsen funker faktisk brillefint den, så tror ikke det har kommet noe på skiven. Ennå!