Haste-paste!!!

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
Haeggis
Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 750 ST

Haste-paste!!!

Legg inn av Haeggis »

Noen i Oslo som kan ta i mot en pakke (vannpumpe til sykkelen) fra Karl Reff i to-tre-tiden i dag (han skal være på Skøyen rundt halv to), og møte min mor en eller annen gang i morgen, så hun kan ta den med hit til Grimstad på søndag?
Jeg er den kuleste som finnes, og har misforstått alt...

[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]

Brukeravatar
frodef
Motorsykkelen din: BMW K75

Re: Haste-paste!!!

Legg inn av frodef »

Er på/ved Oslo City i sentrum om det kan hjelpe, kommer meg ikke til Skøyen.

Brukeravatar
Haeggis

Legg inn av Haeggis »

Alt i orden.
Statoil på Skøyen kunne ha pakken der til i morgen.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Løste seg, ja?
Sånn er det her jeg bor også; har aldri fått nei fra den lokale Statoil-stasjonen på spørsmål om de kan ta i mot varer som blir sendt av andre en Posten...
Funka helt fint hver gang :thumleft

Brukeravatar
Haeggis

Legg inn av Haeggis »

For å presisere:
Karl Reff på Motorimport ikke bare leverer pumpa i Oslo så den kommer videre nedover her, men han sponser den! :D
Yeyh!

Og SÅ (som om ikke det fra før var nok), ringte KTMRider/Ruben fra jobben sin på Spinnin' Wheel på Mysen, ettersom jeg spurte ham i går om han kunne sjekke, og sa de ville sponse meg en vannpumpe de også!

...men jeg trenger jo strengt tatt bare én, så SW slipper å stresse mer med den.

Men DÆVEN - for en hjelpervilje! :D

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Haeggis skrev:For å presisere:
Karl Reff på Motorimport ikke bare leverer pumpa i Oslo så den kommer videre nedover her, men han sponser den! :D
Yeyh!

Og SÅ (som om ikke det fra før var nok), ringte KTMRider/Ruben fra jobben sin på Spinnin' Wheel på Mysen, ettersom jeg spurte ham i går om han kunne sjekke, og sa de ville sponse meg en vannpumpe de også!

...men jeg trenger jo strengt tatt bare én, så SW slipper å stresse mer med den.

Men DÆVEN - for en hjelpervilje! :D
Ja, harru sett, det ser ut til å være mange som vil ha dæ ut av landet :lol
Spøk til alvor, de fleste synes nok det e en spennende tur og ser frem til å lese om den, innkludert mæ sjøl.
Hadde æ hatt ei vannppumpe, så skulle du fått den også

PS. Æ e spesielt spent på turen gjennom Russland, fra Finskebukta og nordover, det e en tur æ har gått og tenkt på ei stund

Kawasaki
Motorsykkelen din: DBS

Legg inn av Kawasaki »

jhn skrev:Ja, harru sett, det ser ut til å være mange som vil ha dæ ut av landet :lol

Hehe,det samme tenkte jeg. Men enfoldige Hæggis tar ikke hintet :lol

Når han sitter fast i ei sanddyne nedi Marokko med et eller annet problem,så vil det vise seg om hjelpsomheten for å få ham hjem igjen er like stor. ;e
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Kawasaki skrev:
jhn skrev:Ja, harru sett, det ser ut til å være mange som vil ha dæ ut av landet :lol

Hehe,det samme tenkte jeg. Men enfoldige Hæggis tar ikke hintet :lol

Når han sitter fast i ei sanddyne nedi Marokko med et eller annet problem,så vil det vise seg om hjelpsomheten for å få ham hjem igjen er like stor. ;e
:knegg
Er jo det virkelig store eksistensielle spørsmålet det, ja ;-)
Men havner han i klørne på noen som gjerne vil beholde ham der nede, får vi ta en rådslagning her oppe om eventuelt hva og om det hele tatt noen skal gjøres i den forbindelse... :-)

Men for all del, godeste Haeggis! Vi ønsker deg god tur og gjerne hjem igjen også om ikke lykken i en eller annen form huker tak i deg på turen... :jada:
:b_c:

Brukeravatar
Haeggis

Legg inn av Haeggis »

AJ skrev: om ikke lykken i en eller annen form huker tak i deg på turen... :jada:
Huh?
Ungene mine bor jo her i Gnore, så det er heller tvilsomt at jeg finner noe bedre på veien...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Haeggis skrev:
AJ skrev: om ikke lykken i en eller annen form huker tak i deg på turen... :jada:
Huh?
Ungene mine bor jo her i Gnore, så det er heller tvilsomt at jeg finner noe bedre på veien...
Sant det! :janikk
Men man kan alltids holde muligheten åpen ;-)

Kjenner en fyr fra Finnmark som gjorde malteser av seg for mange år siden etter å ha funnet lykken der nede og lever glade (dog travle!) dager på middelhavsøya med sine Sue og hennes tre flotte barn (som for øvrig har vært hos oss på ferie noen vinterdager for en del år siden...).
Men malteser-finnmarkingen har likevel ikke glemt sin sønn her oppe i nord, nærmere bestemt Gjøvik, som han fikk god anledning til å være sammen med da han og familien ferierte her i Norge. Og hvor vi var heldige å kunne tilby dem et par-tre feriedager her hos oss også.

Så der ser du! Plutselig kan livet ta en uant vending... ;-)

Brukeravatar
Haeggis

Legg inn av Haeggis »

Jada, jeg ser den.

Og jeg kommer sikkert til å se mange eksemplarer av kvinneslekten som hulemannen i meg godt kunne tenke seg å gjøre både det en og andre med, men jeg har selvinnsikt nok til å se at det antakelig ikke gjelder andre veien.
...så noen ENORM fare for at jeg blir der ute i den store verden er det nok ikke ;)

Svar