Helt riktig! :=D>XRing skrev:Yamaha Diversion 900?
Nærmere bestemt sykker'n til Knut Morten her inne :-)
Helt riktig! :=D>XRing skrev:Yamaha Diversion 900?
Bohmerland eller Böhmerwald eller noe sånt?XRing skrev:Her er en skikkelig nerdeoppgave:
[img]http://bildr.no/thumb/1096041.jpeg[/img]
Beklager at hekken ikke vises mer, men til gjengjeld er det flere hint til hvilken sykkel det er...
Haeggis skrev:Bohmerland eller Böhmerwald eller noe sånt?XRing skrev:Her er en skikkelig nerdeoppgave:
[img]http://bildr.no/thumb/1096041.jpeg[/img]
Beklager at hekken ikke vises mer, men til gjengjeld er det flere hint til hvilken sykkel det er...
Sent i 20-årene, fra den helt store eksperimentelle fasen?
Lang, tung, treg, og med en vanvittig ramme...
SvarteAJ skrev:Helt riktig! :=D>XRing skrev:Yamaha Diversion 900?
Nærmere bestemt sykker'n til Knut Morten her inne :-)
Enkelte sykler ER lettere å huske enn andreXRing skrev:Ja, det er en Böhmerland, i dette tilfellet rigget med sidevogn og uten det tredje setet.Haeggis skrev:Bohmerland eller Böhmerwald eller noe sånt?XRing skrev:Her er en skikkelig nerdeoppgave:
[url]syke, syke sykkelen[/ url]
Sent i 20-årene, fra den helt store eksperimentelle fasen?
Lang, tung, treg, og med en vanvittig ramme...
Nei, men kan ligne.XRing skrev:MV Agusta F4.
Definitivt. Selvsagt forutsatt at man noengang har sett en slikHaeggis skrev:XRing skrev:Haeggis skrev:Enkelte sykler ER lettere å huske enn andreXRing skrev:Her er en skikkelig nerdeoppgave:
[url]syke, syke sykkelen[/ url]
MrPitlane skrev:Nei, men kan ligne.XRing skrev:MV Agusta F4.
XRing skrev:MrPitlane skrev:Nei, men kan ligne.XRing skrev:MV Agusta F4.![]()
. Det er en BMW K-serie med HPE-eksos, ikke sant?
Dæven. Jeg vet jeg har sett den før... Den som hadde Hæggis' klisterhjerne...MrPitlane skrev:XRing skrev:MrPitlane skrev:Nei, men kan ligne.XRing skrev:MV Agusta F4.![]()
Nope
Ja, det hadde nok vært helt konge.XRing skrev:Dæven. Jeg vet jeg har sett den før... Den som hadde Hæggis' klisterhjerne...MrPitlane skrev:XRing skrev:MrPitlane skrev:Nei, men kan ligne.XRing skrev:MV Agusta F4.![]()
Nope
Siste forsøk: Yamaha R1 med BlueFlame eksos?MrPitlane skrev:NopeXRing skrev:MrPitlane skrev:Nei, men kan ligne.XRing skrev:MV Agusta F4.![]()