AJ skrev:Mulig det er behov for en liten presisering/avklaring?
Denne tråden - Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012 - var og er fortsatt tiltenkt de treffene som medlemmer her inne har kommet med forslag på og som andre medlemmer har kommet med innspill og forslag til som gjerne er blitt tatt til følge.
Ferdiglagede opplegg er treff hvor det klart kommer fram at andre enn MCsiden.no er arrangør. Er vel rimelig klart at turopplegget til MrPitlane hører hjemme i gruppen ferdiglaga opplegg. Flott at han er medlem og annonserer arrangementet her inne. Men det blir litt feil om det skulle skje sammen med MCsiden.no treffene som Godtvoksen, Intruder, Svein2 og jeg har på gang med gode innspill underveis fra andre medlemmer.
Ved å skille slike treff fra hverandre - den typen MrPitlane 'annonserer' og de som medlemmer har laget med innspill fra andre medlemmer, ser man kanskje forskjellene bedre og kan ta en avgjørelse på hvilke treff de vil være med på ut fra den bevisstheten.
Håper dette gir mening og nødvendig presisering for de som syntes det var på sin plass...
Tar det til etterretning, men...
Dette er et non profit tiltak som jeg har tatt initiativet til. Det er ingen økonomisk vinning for meg og kameraten min som står for arrangementet, kun kr 1790 til hotellet, som dekker to overnattinger og full pensjon.
Vi har reservert hele hotellet i håp om å kunne tilby et treff for motorsyklister som ikke lenger tiltrekkes fra overnatting i telt eller trange hytter. Hotellet stillte sitt navn til disp for å kunne opprette en nettside, med .no ending. Dette er goodwill fra dem, og jeg grep anledningen for å kunne presentere det vi trodde kunne være et interessant tilbud til motorsyklister.
Jeg er altså kun en statsansatt motorsyklist som er litt mer enn middels interessert i å kjøre tur, og tolket muligens denne tråden helt feil. Tar kritikken til etterretning, og ser at jeg burde ha vært mer klar på at jeg ikke er et firma, men et medlem av noe jeg så på som et fellesskap, og ville tilby en opplevelse.
Selv etter å ha tråkket feil, er jeg alikevel freidig nok til å opprettholde min invitasjon til alle herinne på Mcsiden, men invitasjonen er også for andre motorsyklister som ikke tilhører denne siden.
Har og i mail redegjort detteoverfor AJ.
Beklager dersom jeg har tråkket noen på tærne, men det var kun i iveren etter å kunne samle motorsyjkkelentusiaster til et hyggelig treff på fjellet.