Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Svein2
Motorsykkelen din: MC

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Svein2 »

Pollti skrev:Hvor lang straff får jeg hvis jeg biter hue av Haus Gestapo tro :scratch I mitt fravær så har hun vært i aksjon på dørstokken til vaskerommet i sin iver etter å bli ferdig med oppussingen men hun vet fremdeles ikke forskjell på vinkelsliper og eksentersliper ](*,)
Har du itte sett på sinnasnekkern; du skal skryte og støtte opp da kjærringa prøver å
gjøre noe, (som ho itte har peiling på), slik at sjøltillitten itte blir dårlig og samholdet styrkes. :knegg

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Trikset er å gi henne EGET verktøy...dvs. Egen pussemaskin (bosch mouse)og drill..instruer henne i bruken så slipper du å henge opp bilder og sette sammen skap også. :thumleft

Edit: pokker har visst skrevet like mye som jeg skravler..over 3000 ubruklige innlegg. :oh
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Pollti »

Hun har sin egen Skil eksentersliper men den vet hun ikke hvor er . Den henger pent på verktøy tavla i garasjen ser jeg :roll
Inngående forklaring på forskjellen på eksentersliper og vinkelsliper utløste fossefall fra hue som får Niagara fossen til å bli misunnelig . :-)å Hun har forbud mot å røre verktøy på tavla hvis det ikke er rødt og står Stil på det.
Tror verktøyet må merkes for å unngå flere skandaler og :orefk
Fin temperatur ute i dag så jeg trillet en tur på Svarten i stedet. +5 er ganske bra men det ble ikke mange kilometerene ut av det. :terge

Pollti

Legg inn av Pollti »

Svein2 skrev: Har du itte sett på sinnasnekkern; du skal skryte og støtte opp da kjærringa prøver å
gjøre noe, (som ho itte har peiling på), slik at sjøltillitten itte blir dårlig og samholdet styrkes. :knegg

Jo, har da det. Lurer jeg litt på om jeg skal hevne meg med å vaske klær ? Da blir alt grått og krymper gjør det og :notworthy: Blir ikke reint hvis det ikke er kokt ! :moi:

Brukeravatar
NickNei
Motorsykkelen din: TS250 XL600V ZZR1400

Legg inn av NickNei »

Pollti skrev:
Svein2 skrev: Har du itte sett på sinnasnekkern; du skal skryte og støtte opp da kjærringa prøver å

Jo, har da det. Lurer jeg litt på om jeg skal hevne meg med å vaske klær ? Da blir alt grått og krymper gjør det og :notworthy: Blir ikke reint hvis det ikke er kokt ! :moi:
Enda bedre å bare kaste tøyet med en gang, da sparer du både strøm, vann og vaskemiddel. Hun kjøper helt sikkert forklaringen om hvor miljøvennlig det er. Alt passerer jo i dag bare man vifter med miljøkortet :)

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå kjenner hun til min lettvinte omgang med miljøgifter av ymse slag så det trikset der går hun ikke på tror jeg :ills

Pollti

Legg inn av Pollti »

I dag flår jeg katta så du kan trekke om salen din med ypperste finsk kvalitetsskinn Mekkis. :D

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Når får du tigerskinnet så AJ får trekt om setet sitt ? :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

mekkern

Legg inn av mekkern »

Toppers.hanket inn et par kvadrat med eloksert aluplate i går. :thumleft

Tok forresten en runde med brekkjærnet på hyssingen i går-potta hadde gnagd en del i svingarmen..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hvis potta har gnagd i svingarmen da må det være noe veldig galt ? :erte Svarten svetter bensin nå den også akkurat i bøyen inn til forgasseren. Hentet ny slange hos Frode og fikk uoppfordret et langt foredrag om Statoil bensin og fordelene ved å kjøre bensinsystemet tomt for bensin ved sesongslutt. Kan han si det, her er det ikke bensinkran og å skvalpe rundt med tank sealer for å hindre rust i tanken gidder jeg ikke. :[-( Får sjekke om eksosrøret gnager i baksvingen i morra. Er en grense for hva en har tid til. HausGestapo har truet med kjøttkakenekt hvis vaskerommet ikke er ferdigmalt i dag. Sånne gamle kjærringer klager jo på det meste, begynte på det i august ifjor så jeg skjønner ikke hvorfor hun klager :sorry

Iron76
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Legg inn av Iron76 »

I fjor sommer malte jeg hele huset utvendig. Deadline var satt til en barnedåp vi skulle ha. Var passe lei allt som hadde med maling å gjøre, men fikk klar melding om at det skulle være ordnet innen deadlinen. Fire dager før dåpen, hadde jeg fremdeles hele østveggen igjen, da jeg skulle male opp under mønet 7 meter over en stintrapp. Da klarte jeg å male øyet mitt godt og grundig. Endte med latterkrampe på legevakten og maleforbud i fire uker. Ikke mere mas om maling da... :eh :redface

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Iron76 skrev:I fjor sommer malte jeg hele huset utvendig. Deadline var satt til en barnedåp vi skulle ha. Var passe lei allt som hadde med maling å gjøre, men fikk klar melding om at det skulle være ordnet innen deadlinen. Fire dager før dåpen, hadde jeg fremdeles hele østveggen igjen, da jeg skulle male opp under mønet 7 meter over en stintrapp. Da klarte jeg å male øyet mitt godt og grundig. Endte med latterkrampe på legevakten og maleforbud i fire uker. Ikke mere mas om maling da... :eh :redface
Godt taima og tilrettelagt,Iron !! Nå er du nok under oppsikt ! :[-X
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ha ha ha :knegg Like dumt som da jeg kom på legevakta i Bergen med en kilo kaffegrut på snurrebassen. Doktoren lo så han grein og hver en eneste sykepleiereske ble kalt inn for å se på merkelige steder folk heller kokende kaffegrut på kveldstid :8-[ :sorry Det ble ingen barnedåp sammen med den dama ihvertfall \:D/

Iron76
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Legg inn av Iron76 »

Jeg fikk plumbo på det andre øyet for noen årsiden, så nå får jeg aldri fred. Får mange vernebriller, da, ved en hver anledning :eh

Har alltid tenkt at det kan være lurt å unngå å bli ukens lunsjromvits på akutten. Har blitt med tanken.
Sist redigert av Iron76 den 17 feb 2012, 14:19, redigert 1 gang totalt.

mekkern

Legg inn av mekkern »

Pollti skrev:Hvis potta har gnagd i svingarmen da må det være noe veldig galt ?
Spørs om noen har velta den på siden med potta? itte veit jei...men det er nok ei god stønn sia siden den har gnussa seg et par millimeter inni..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nei, aldri til høyre ! Den har gått på trynet en gang og det var til venstre i beste sosialdemokratiske ånd må vite. Men hva første eier har gjort vet jeg ikke :-k Har aldri tenkt tanken på å sjekke akkurat det der.

Pollti

Legg inn av Pollti »

+10 grader nå og masse mopeder ute og kjører som er et sikkert vårtegn.

mekkern

Legg inn av mekkern »

Det meste jeg har handlet gjennom tidene har vært færdigbulka så det hender jeg sjekker.. CBR`n hadde hjulakselen eti høl i potta på og på XL`n prøvde dekket å eta potta... :lol
mulig det blir ei biltemapotte på hyssingen hvis den ikke bråker for jævlig-da går den på XL`n.. :prop:

begynner å smelte litt her også desverre-desverre for en blir nok lurt til å tro det er vår.. :(
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Da må du skjære av flensen til potta som står på eksosrøret ? Litt pes hvis du må vise den med E merket potte senere selv om sjansen for det er minimal. Så vidt jeg vet er det 3 godkjente potter for denne modellen som er E merket og som ikke krever omdysing og er bolt on og det er Pro Dynamic som koster fra USD 280 og oppover. Hadde ikke giddi jeg ihvertfall.

mekkern

Legg inn av mekkern »

modder eventuelt inngangen på potta så den passer flensen.. :thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det er 4 små bolter som holder potta til flensen på eksosrøret så da må du legge inn flens i nypotta kanskje og gjenge opp den. Mye jobb for mere lyd ? Skal jeg prøve å få ei GFL potte til deg ? Bråker fælt og det går akkurat like fort eller sakte som med orginal anlegget. Til og med ingen vits i å ta restriksjonen i utløpet spør du meg. Den restriksjonen er fjernet hos deg arbeidssom som jeg er :roll

Pollti

Legg inn av Pollti »

Har et bilde av eksosrøret uten potte men det finner jeg ikke akrobat nå. Men sånn ser det ut med GFL potta montert på flensen ihvertfall :

Bilde

Og med pyntedekselet på:

Bilde

Pollti

Legg inn av Pollti »

Faen ! Litt lite bremsevæske ser jeg nå. Bare jobb med disse mopedene....

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå fant jeg bilde av flensen på eksosrøret

Bilde

Har en orginalpotte til med lette riper og struping intakt. Ripene er ubetydelige. Kan bytte med deg hvis du vil det så slipper du riper i bakkant om ikke noe annet men strupinga må du ta selv :notlistening :notlistening

Pollti

Legg inn av Pollti »

I dag har HG og KawaBæiben Mega PMS begge to :8-[ KawaBæiben griner fordi hun ikke får låne Alfaen og hva HG er så gretten for vet jeg ikke men det har vært så fælt her i dag at jeg måtte gi fra meg datarommet som er en bod under trappa til HG for å få fred :ills Imorra ryker skrivebord og stol ut sammen med en stasjonær pc og printer. Inn åker hyller til alle HG lekene hennes :(
Jeg planlegger en ondsinnet hevn over alle sakene hennes som hun aldri bruker men må ha ! Loftet er stappfullt og trevet over garasjen står på spreng :janikk Diskret masseutryddelse starter bare hun har ettermiddags skift :janikk Hevnen blir ånkli fæl :jada: :punch :punch

Svar