I helga har det blitt en del filming. Dette var moro

Hadde det med på skøytebanen på morgenen i dag også.
Har bare i et pingle kort i min, får vel kjøpe et nytt til uka kansje.
Kjørt litt med unga etter polarisen på ski i gata her. Kansje ikke bra

Det er vel gjerne sånn at det som er litt farlig er moro også... Var på besøk hos en god venn i Tyskland i en liten "landsby" en vinterkveld.Busa Trond skrev:![]()
I helga har det blitt en del filming. Dette var moroBegynner dra seg til med redigeringen også.
Hadde det med på skøytebanen på morgenen i dag også.
Har bare i et pingle kort i min, får vel kjøpe et nytt til uka kansje.
Kjørt litt med unga etter polarisen på ski i gata her. Kansje ikke bra, men dem likte det veldig godt. Far hadde jo rigget opp med GoPro kamera og alt
. Så nabo dama som driver hjemme barnehage like ved her stod å kikket, tror nok ikke hun så helt humoren i det vi holdt på med, hehe.. Men vi koste oss
![]()
Hehe, hvis det har skjedd, så var det veldig lenge siden, og det gikk braMysterion skrev:hvordan gikk det da du hang bak den mercha her i norge da Northman?
alt ER farlig i Norge. hehehe
Ingen erfaring, men her er en som har montert litt av hvert med bilder om hvordan det ser ut i funksjon.tagesk skrev:...og, noen som bruker GoPro med Ram Mount?
[TaSK]
Holy cow; det var en som hadde gjort en grundig jobb.Crinos skrev: ...me her er en som har montert litt av hvert med bilder om hvordan det ser ut i funksjon.
http://www.pashnit.com/product/gopro/go ... nting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
SPOT (findmespot.eu) er tingen!Crinos skrev: Med SPOT mener du dette systemet? http://www.findmespot.eu/en/" onclick="window.open(this.href);return false;
Virker som en bra løsning, men har ikke satt meg så mye inn i den.. Er det kostbart? Eller betaler man bare for "bruk" ?
Efter å ha stått parkert under åpen himmel i ti år, og med 170.000 km på telleren, så fikk vi en kortslutning.ZZR-Tom skrev:Litt vansklig å sjå på telefonen men har du vore og knalla litt Tagesk?
Vist så så auda og kondolerer, med tone i innlegget rekna eg med at alt står bra til med menneskene.
Men kan no henda at det er kun havari, og då vil eg no seie det samme, audå triste greier.