Er det slik at sesongen skal starte tidlig her på sør-vestlandet. man kan alltid håpe

Noen andre som har "kjørbare forhold"?

Ow yes!West77 skrev:Herlig å se snøen ute forsvinne,i dag så jeg faktisk noen som ferdet på MC på vei til jobbog gjett om det kriblet?
Neeeeeeiiida, fikk nesten lyst å snu bilen og hoppe på sykkelen og kjøre laaaaaaaang omvei til jobb.
Er det slik at sesongen skal starte tidlig her på sør-vestlandet. man kan alltid håpe![]()
Noen andre som har "kjørbare forhold"?
Hvilken Bergen befinner du deg i?Baltazar skrev:Våren er på fremmars i Bergen også...9 grader og delvis tørre veier....Hører jeg fuglesang?
Kanskje Bergen i New Jersey?Onsløv skrev:Hvilken Bergen befinner du deg i?Baltazar skrev:Våren er på fremmars i Bergen også...9 grader og delvis tørre veier....Hører jeg fuglesang?
4 grader og regnet to-tre dager i strekk..... Men isen har jo forsvunnet nesten helt fra gårdsplassen, så bare det tørker opp, så er det kjørbart.
Onsløv skrev:Hvilken Bergen befinner du deg i?Baltazar skrev:Våren er på fremmars i Bergen også...9 grader og delvis tørre veier....Hører jeg fuglesang?
4 grader og regnet to-tre dager i strekk..... Men isen har jo forsvunnet nesten helt fra gårdsplassen, så bare det tørker opp, så er det kjørbart.
Baltazar skrev:Våren er på fremmars i Bergen også...9 grader og delvis tørre veier....Hører jeg fuglesang?
Hadde ikke vi en avtale om kjøretur helgen den 10. mars til MC-messe i Porsgrunn...Svolp skrev:
Ikke lenge før, 1.st April tar jeg min ut
Denne ?Crinos skrev:Jeg spilte låta TNT - Harley-Davidson for fruen i går... Hadde det ikke vert for at det fremdeles er mye snø i gata der vi bor (men veiene er ellers bare) hadde det nok endt opp med en kjøretur ja... hehe..
I Kristiansand og omeng er det 4-5 grader pluss i skyggen sist jeg sjekket forholdene i dag morges.
Godtvoksen skrev:Hadde ikke vi en avtale om kjøretur helgen den 10. mars til MC-messe i Porsgrunn...Svolp skrev:
Ikke lenge før, 1.st April tar jeg min ut
Dette været gir oss den etterlengtede våren, rene og saltfrie veier:
Neida, bor i sørvestlige strøk, Fana CountyBaltazar skrev:Onsløv skrev:Hvilken Bergen befinner du deg i?Baltazar skrev:Våren er på fremmars i Bergen også...9 grader og delvis tørre veier....Hører jeg fuglesang?
Nei, nei nå må du gi deg. Du bor vel nord for by'n du da?
Her vest i havet er det glimt av sol og tørre flekker i 9 graders varme,,...velkommen